«Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2024». Вересень
Напередодні конференції PrivateLabel – 2024, яка буде 5-6 вересня 2024 року ми випускаємо щорічний друкований журнал
«Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2024»,
Наша місія: об'єднання зусиль рітейлерів і постачальників, а також суміжних галузей задля пошуку нових ідей розвитку бізнесу, встановлення ділових контактів і взаємовигідної співпраці, навчання й підвищення професіоналізму з метою розвитку торгівельної спільноти в Україні.
Збираємо рекламу до 25 серпня 2024р
Вартість розміщення на ОБКЛАДИНКАХ:
- 1-ша обкладинка – 20 250 грн
- 2-га обкладинка – 16 200 грн;
- 3-тя обкладинка – 14 850 грн;
- 4-та обкладинка – 17 550 грн.
Перші внутрішні сторінки до 35 (права сторона) - 13 500 грн
Вартість внутрішньої шпальти 2А4 (розворот) до 35 сторінки – 24 300 грн.
Вартість внутрішньої шпальти А4 після 35 сторінки – 10 800 грн.
Вартість внутрішньої шпальти 2А4 (розворот) після 35 сторінки – 19440 грн
Вартість внутрішньої шпальти 1/2 А4 – 6075 грн.
Розміщення кейса у вигляді інтерв’ю на 3 сторінки А4 – 28 350 грн
Розміщення кейса виробника у вигляді інтерв’ю на 4 сторінки А4 – 32 400 грн
Приклади видань: https://trademaster.ua/im/zhurnal/7465748.pdf
У журналі ви знайдете: Аналітика розвитку ВТМ 2023-2024 рр. та Інтерв'ю з ТОП-рітейлерами.
СПЕЦПРОЄКТ – Список вробників PrivateLabel в Україні;
- Для рекламодавців каталогу – БЕЗКОШТОВНО!
- Для учасників конференції PrivateLabel – 2023, яка пройде 5-6 вересня, – БЕЗКОШТОВНО!
- Для рекламодавців порталу www.trademaster.ua - БЕЗКОШТОВНО!
- Для всіх інших вартість розміщення - лише 500 грн.
СПЕЦПРОЄКТ - Список Роздрібних Мереж, які розвивають PrivateLabel в Україні з інформацією, які три категорії вони планують розвивати у найближчому році. Заповнити інформацію
Паспорт Спецвипуску
Наклад: 2500 екземплярів.
Дата виходу: вереснь 2024 року.
Обсяг: до 60 сторінок.
Формат видання: А4 (210х297 мм), повний колір, термобіндер.
Аудиторія одержувачів Спецвипуску
Наш спецвипуск адресований професіоналам у галузі роздрібної й оптової торгівлі в Україні: топ-менеджменту компаній, керівникам відділів закупівель, маркетингу, фахівцям відділів ВТМ – усім особам, як приймають рішення з вибору виробників для співпраці!
Роздрібні мережі (національні та регіональні) - 35%.
Виробники товарів FMCG - 60%, які виробляють або планують виробляти ВТМ для роздрібних мереж.
Суміжні галузі: постачальники обладнання, інгредієнтів, послуг, пакування, сертифікації тощо - 5%.
Поширення друкованого варіанту
- 500 примірників - іменна доставка топ-керівникам роздрібних мереж, виробників і дистриб'юторів;
- 500 примірників - поширення на профільних виставках партнерів TradeMasterGroup, таких як WorldFood, Індустрія торгівлі та інші...
- 1500 примірників - поширення на профільних конференціях TradeMasterGroup, таких як PrivateLabel, FoodMaster&PrivateLabel и DistributionMaster.
Поширення електронного варіанту
- Розсилка за базою підписників порталу - понад 50 000 электроних адрес.
- Відкритий доступ для завантаження на порталі TradeMaster.UA, відвідуваність якого понад 35 000 користувачів на місяць.
Поширення інформаці про журнал у Facebook и Linkedin. Понад 50 груп, серед яких - TradeMasterGroup, Мастерская розничной торговли та інші. Загальна аудиторія - пнад 300 000 користувачів.
Підписка на безкоштовне отримання друкованого видання
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Додати коментар