21 червня 2024 (09:12:18)

«Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2024». Вересень


Заказать / Скачать

Напередодні конференції PrivateLabel  2024, яка буде 5-6 вересня 2024 року ми випускаємо щорічний друкований журнал

«Каталог Головних Проєктів PrivateLabel  2024»,

Наша місія: об'єднання зусиль рітейлерів і постачальників, а також суміжних галузей задля пошуку нових ідей розвитку бізнесу, встановлення ділових контактів і взаємовигідної співпраці, навчання й підвищення професіоналізму з метою розвитку торгівельної спільноти в Україні.

Збираємо рекламу до 25 серпня 2024р

Вартість розміщення на ОБКЛАДИНКАХ:

- 1-ша обкладинка – 20 250 грн 

- 2-га обкладинка – 16 200 грн; 

- 3-тя обкладинка – 14 850 грн;

- 4-та обкладинка – 17 550 грн. 

Перші внутрішні сторінки до 35 (права сторона) - 13 500 грн

Вартість внутрішньої шпальти 2А4 (розворот) до 35 сторінки – 24 300 грн.

Вартість внутрішньої шпальти А4 після 35 сторінки – 10 800 грн.

Вартість внутрішньої шпальти 2А4 (розворот) після 35 сторінки – 19440 грн

Вартість внутрішньої шпальти 1/2 А4 – 6075 грн.

Розміщення кейса у вигляді інтерв’ю на 3 сторінки А4 – 28 350  грн

Розміщення кейса виробника у вигляді інтерв’ю на 4 сторінки А4 – 32 400 грн

Приклади видань: https://trademaster.ua/im/zhurnal/7465748.pdf  

У журналі ви знайдете: Аналітика розвитку ВТМ 2023-2024 рр. та Інтерв'ю з ТОП-рітейлерами.

СПЕЦПРОЄКТ – Список вробників PrivateLabel в Україні;

  • Для рекламодавців каталогу – БЕЗКОШТОВНО!
  • Для учасників конференції  PrivateLabel – 2023яка пройде 5-6 вересня, – БЕЗКОШТОВНО!
  • Для рекламодавців порталу www.trademaster.ua  - БЕЗКОШТОВНО!
  • Для всіх інших вартість розміщення - лише 500 грн.

Подати інформацію 

СПЕЦПРОЄКТ - Список Роздрібних Мереж, які розвивають PrivateLabel в Україні з інформацією, які три категорії вони планують розвивати у найближчому році. Заповнити інформацію

Паспорт Спецвипуску

Наклад: 2500 екземплярів.

Дата виходу:  вереснь 2024 року.

Обсяг: до 60 сторінок.

Формат видання: А4 (210х297 мм), повний колір, термобіндер.

Аудиторія одержувачів Спецвипуску

Наш спецвипуск адресований професіоналам у галузі роздрібної й оптової торгівлі в Україні: топ-менеджменту компаній, керівникам відділів закупівель, маркетингу, фахівцям відділів ВТМ – усім особам, як приймають рішення з вибору виробників для співпраці!

Роздрібні мережі (національні та регіональні) - 35%.

Виробники товарів FMCG - 60%, які виробляють або планують виробляти ВТМ для роздрібних мереж.

Суміжні галузі: постачальники обладнання, інгредієнтів, послуг, пакування, сертифікації тощо - 5%.

Поширення друкованого варіанту

  • 500 примірників - іменна доставка топ-керівникам роздрібних мереж, виробників і дистриб'юторів;
  • 500 примірників - поширення на профільних виставках партнерів TradeMasterGroup, таких як WorldFood, Індустрія торгівлі та інші...
  • 1500 примірників - поширення на профільних конференціях TradeMasterGroup, таких як PrivateLabel, FoodMaster&PrivateLabel и DistributionMaster.

Поширення електронного варіанту

  • Розсилка за базою підписників порталу - понад 50 000 электроних адрес.
  • Відкритий доступ для завантаження на порталі TradeMaster.UA, відвідуваність якого понад 35 000 користувачів на місяць.

Поширення інформаці про журнал у Facebook и Linkedin. Понад 50 груп, серед яких - TradeMasterGroup, Мастерская розничной торговли та інші. Загальна аудиторія - пнад 300 000 користувачів

Підписка на безкоштовне отримання друкованого видання 

  

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*