23 листопада 2022

C4R та Сім23 запустили голосову технологію відбору

C4R та Сім23 запустили голосову технологію відбору

3266

Команда Consulting For Retail та українська компанія ТОВ «КЛЕВЕР СТОРС», яка розвиває мережу маркетів Сім23, реалізували проєкт з впровадження голосової технології для автоматизації відбору на складському комплексі food-ритейлера.

Маркети мережі працюють в 5 областях Західної України та компанія продовжує активний розвиток навіть у теперішніх непростих умовах. Уже зараз родина Сім23 налічує понад 150 маркетів формату convenience store і не зупиняється. Разом із розвитком зростає навантаження на РЦ компанії.

Отже, постало питання збільшення продуктивності складського комплексу, пропускної здатності та точності збирання. Вже в травні 2022 року робочі групи приступили до реалізації проєкту з впровадження голосової системи автоматизації відбору.

Це вже не перший сумісний проєкт партнерів – у 2019 році на РЦ мережі Сім23 спеціалісти C4R впровадили WMS відомого вендора Symphony RetailAI. Натхненні позитивним досвідом, у ТОВ «КЛЕВЕР СТОРС» вирішили продовжити процес автоматизації складу.

В рамках цього проєкту спеціалісти C4R виконали наступні кроки: оновили WMS та розширили функціонал складської системи для роботи з пристроями Android та гарнітурами, розробили додаткові функції, одна з яких допомагає обліковувати тару для збирання замовлень. І звісно, навчили персонал та налагодили процес на складі.

«Для роботи голосової системи використовується термінал та гарнітура, через яку проходить спілкування. У робітника звільняються руки, увага, зір, йому не треба робити зайві рухи для зчитування інформації з листка чи іншого носія. Що це дає на практиці: це обережне та безпечне переміщення крихких вантажів, зосередженість на комірці відбору та необхідної кількості, як результат, це скорочення часу на виконання завдання. А в масштабах складу це точність, швидкість збирання замовлень та оптимізація операційних витрат. Вартує зазначити можливість локалізації рішення. Система на складі Сім23 «говорить» українською мовою. А це спрощує навчання та введення нових працівників,»  – прокоментував переваги рішення Володимир Адамов, керівник напрямку логістики C4R.

Директор з логістики ТОВ «КЛЕВЕР СТОРС», Сергій Дідич зазначив: «Завдяки впровадженню голосового рішення, мережа Сім23 досягла поставлених цілей. Складський комплекс збирає більше замовлень і має змогу вчасно їх відправити до маркетів, що допомагає відмінно виконувати логістичні зобов’язання. Ефективність рішення відчутна для компанії та й персонал зацікавлений: збільшилася мотивація, бо тепер працівники встигають виконати більше завдань і отримують відповідно збільшену оплату.»  

Всі роботи за проєктом завершені у вересні та понад місяць компанія ТОВ «КЛЕВЕР СТОРС» самостійно експлуатує систему.
Читайте також: Голосова система управління відбором: можливість, переваги та варіативність рішення

Довідка: 

Consulting for Retail (C4R) – міжнародна консалтингова компанія, входить в чеську групу IRCG. Команда відома на ринку з 2015 року. Діяльність компанії охоплює весь процес розробки власних рішень та впровадження IT-рішень партнерів Enterprise-рівня для автоматизації ритейлу, логістики та дистрибуції. Спеціалісти мають понад 15 років і надають кваліфіковані послуги консалтингу та аудиту. Компанія розвиває сервіси кібербезпеки Cloudflare. Серед клієнтів компанії – 27+ великих торговельних мереж у 9 країнах. Всі питання пишіть на пошту info@c4r.eu чи заповнюйте форму зворотного дзвінка на сайті c4r.eu.

«Сім23» – продуктова мережа, відома на Заході України, яку з 2012 року активно розвиває ТОВ «КЛЕВЕР СТОРС». Food-ритейлер об’єднує понад 150 маркетів  формату convenience store, в яких клієнтам пропонується великий вибір готових страв та напоїв власного приготування, випічки, бакалії, солодощів та інших продуктів.  Магазини мережі відрізняються подовженим графіком роботи (в тому числі цілодобовим), акцентованим відділом готової їжі та напоїв, а також додатковими сервісами. Відмінною рисою такого формату є швидке обслуговування та зручне й компактне  розміщення всіх необхідних товарів.

Symphony RetailAI – відомий постачальник комплексних інтегрованих рішень із підтримкою ШІ (штучного інтелекту, AI) для автоматизації бізнес-процесів у роздрібній торгівлі. Працює на ринку понад 30 років. Клієнтами є 1200+ компаній у 70 країнах світу. 

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*