Статті
-
ТМ
Комплексное обслуживание офиса
- 21 вересня 2021
Как известно, время – деньги! Особенно, когда дело касается бизнес-процессов с ограниченным таймингом. Дабы система работала бесперебойно и слажено, важно, чтобы каждый элемент цепочки досконально выполнял свою функцию, не отвлекаясь на посторонние раздражители. Многое из повседневной рутины не бросается в глаза, тем не менее требует тщательной организации и контроля. Речь идет об обеспечении офиса всеми необходимыми хозтоварами, канцтоварами и продуктами питания.детальніше -
ТМ
20 років у консалтингу. Досвід Innoware: як завоювати лояльність клієнтів на довгі роки
- 20 вересня 2021
У 2001 році випускник радіотехнічного факультету КПІ Дмитро Попінако заснував консалтингову компанію Innoware. Знання у сфері IT, досвід, отриманий в американській компанії Robertson & Blums та аудиторській компанії Arthur Andersen, і величезне бажання допомогли йому створити найбільшого в Україні гравця на ринку консалтингових послуг.детальніше -
ТМ
Маркетплейси підкорюють світ. Операційна ефективність як конкурентна перевага бізнесу
- 17 вересня 2021
За останні два роки пандемія стала потужним драйвером розвитку технологій. Рішення в сфері діджиталізації бізнесу, про які думали, за якими спостерігали і відкладали на потім, стали критичною необхідністю для розвитку в новій реальності. Це стало рушійною силою для масштабування електронної комерції. Проте задовольнити попит не так і легко. Одна справа, коли бажаєш, другий виклик - це отримати, а враховуючи зміну настроїв споживачів, отримувати хочеться швидко та вчасно.детальніше -
ТМ
«Опілля»: Як автоматизація допомогла взяти під контроль дистриб’юторів і підвищити продажі
- 16 вересня 2021
Ігор Пшоновський, «Опілля»: Ми поставили для себе плани, що нам треба працювати з полицею, але яким чином забезпечити контроль або її покращення, відповіді не було. Повну відповідь на це питання дала компанія АЙПІЛЕНД, - зараз можемо бачити це в режимі онлайн.детальніше -
ТМ
Прогнозування промо: міф чи реальність
- 15 вересня 2021
Однією з яскравих тенденцій національного ритейлу є збільшення обсягу продажів за допомогою акцій. Основною проблемою для більшості компаній на ринку під час планування маркетингових акцій є складання точного прогнозу ефектів промо. Адже як виробники, так і роздрібні мережі ризикують втратити вкладені кошти через дефіцит або надлишок закупленого / виробленого товару, який не розкупили. Редакція вирішила дізнатись у бізнес-консультанта IT консалтингової компанії U&Sluno Гаррія Гнатовського про рішення, що дає змогу аналізувати ефективність промо-активності в історії та формувати оцінку ефекту для планових маркетингових активностей.детальніше -
ТМ
PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід
- 14 вересня 2021
8 вересня в Києві відбулася щорічна, ХІІІ-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід».детальніше -
Хочете, аби ваш ресторан процвітав? Зробіть це за допомоги системи автоматизації ресторанного бізнесу
- 13 вересня 2021
Будемо відвертими – ви, ймовірно, зайнялися ресторанною справою зовсім не тому, що воліли займатися вивченням технологій. Вочевидь, причиною було геть інше – вам подобаються приємні люди, гарна їжа та смачні напої, і ви вирішили зібрати ці речі до купи в одному місці.детальніше -
ТМ
Dropex: фулфилмент европейского качества
- 10 вересня 2021
С развитием e-commerce развивается и фулфилмент — 3PL операторы предлагают клиентам самые выгодные условия, а качество сервиса выходит на новый уровень. Сегодня мы расскажем о европейской фулфилмент компании Dropex и ее услугах.детальніше -
ТМ
Історія створення ТМ «Ярка», що не поступається за якістю італійській пасті
- 09 вересня 2021
Національне підприємство, що пропонує макаронні вироби, гречану крупу й вівсяні пластівці під ТМ«ЯРКА» ТМ «Jarka» і ТМ «PastaLenka», успішно працює на українському ринку з 1994 року. Окрім розвитку своїх ТМ, на підприємстві здійснюється виробництво більше 10 популярних ТМ на умовах контрактного виробництва, також продукція успішно експортується за кордон. Із чого все починалось і як створюються макаронні вироби, що достойно конкурують з італійською пастою, розповідає співвласник компанії Олексій Стась.детальніше