інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Статті

  • ТМ
    Система сортировки Put to light и Pick by light для склада и производства

    Система сортировки Put to light и Pick by light для склада и производства

    • 29 липня 2021
    Для европейских стран любая автоматизация производственных процессов давно не новинка. За рубежом предприниматели охотно инвестируют средства в современное оборудование, которое делает их независимыми от человеческого фактора, а еще увеличивает эффективность работы в несколько раз. Украина берет пример, здесь подобная тенденция тоже растет. В частности, популярность набирают полуавтоматизированные стеллажи для склада. Визуальная сортировка кажется легкой, однако она слишком изнурительная и не всегда точная. PTL — это современное решение, которое помогает автоматизировать сортировку и отбор заказов.
    детальніше
  • ТМ
    Переклад і локалізація сайтів: чому бізнесу варто замилитися над цим питанням

    Переклад і локалізація сайтів: чому бізнесу варто замилитися над цим питанням

    • 29 липня 2021
    Терміни послуг перекладу та локалізації часто використовуються синонімічно, так що здебільшого маркетологи навіть можуть не розуміти їхню різницю. Розуміння того, чим відрізняються ці схожі терміни, процеси та послуги, не лише допоможе вам збагатити професійні знання. Це також допоможе вам більш ефективно й прибутково розширити охоплення вашого веб-сайту.
    детальніше
  • ТМ
    Розвиватися разом із компанією «Еконія»

    Розвиватися разом із компанією «Еконія»

    • 28 липня 2021
    «Еконія» - це сучасна комерційно-виробнича компанія, яка понад 25 років успішно займається виробництвом питної води і дитячого харчування.
    детальніше
  • ТМ
    Перемогти в мерчандайзингу на вагу

    Перемогти в мерчандайзингу на вагу

    • 27 липня 2021
    Мерчандайзинг на вагу створює нові можливості для рітейлу та брендів у відповідь на ключові тенденції у поведінці споживачів.
    детальніше
  • ТМ
    “Уманьпиво” на шляху до екологічного виробництва

    “Уманьпиво” на шляху до екологічного виробництва

    • 26 липня 2021
    Компанія “Уманьпиво” підтримала концепцію eco-friendly виробництва і в липні розпочала впровадження проєкту з будівництва сонячної електростанції на дахах виробничих приміщень пивоварні.
    детальніше
  • ТМ
    Контрбалансний навантажувач, що задовольнить будь-які вимоги клієнта

    Контрбалансний навантажувач, що задовольнить будь-які вимоги клієнта

    • 23 липня 2021
    Нові електронавантажувачі від Linde Material Handling досягли рівня ефективності навантажувачів із ДВЗ.
    детальніше
  • ТМ
    Рітейлер побутової електроніки вибирає хмарне рішення для повного омніканального контролю цін

    Рітейлер побутової електроніки вибирає хмарне рішення для повного омніканального контролю цін

    • 21 липня 2021
    АЛЛО - провідний роздрібний продавець багатоканальної побутової електроніки в Україні, робить наступний крок до цифровізації магазинів. Завдяки хмарному рішенню і електронним цінникам від Pricer вони забезпечують динамічне ціноутворення з повним контролем над цінами.
    детальніше
  • ТМ
    Автоматизація складу WMS

    Автоматизація складу WMS

    • 20 липня 2021
    На складах, де необхідно забезпечити максимальну точність, тільки високо автоматизовані складські системи та роботи можуть забезпечити швидке й точне виконання завдань. На Заході вже встигли оцінити всі вигоди від використання новітніх технологій у складських комплексах, на національному ринку поки що спостерігається відставання в процесі автоматизації складів, хоча уже перші кроки із впровадження автоматизованого обладнання на складах уже є. Редакція вирішила дізнатись у бізнес консультанта IT консалтингової компанії U & Sluno Олексія Салтикова про переваги й недоліки, а також про особливості автоматизації складу WMS.
    детальніше
  • Private Label як культ: досвід американських Publix та Kroger

    Private Label як культ: досвід американських Publix та Kroger

    • 16 липня 2021
    Дослідження Private Label Manufacturers Association (PLMA) фіксують щорічне зростання популярності ВТМ ритейлерів. Пандемія в усьому світі посприяла тому, що багато користувачів під час ажіотажу вперше спробувала Private Label, і майже третя частина з них не бачить різниці в якості порівняно з брендами. На сьогодні майже половина європейських країн досягла ринкової долі ВТМ вище 40%, у США продажі товарів під ВТМ також значно перевищують національні бренди, хоча доля не така велика (23,4%). Аналітики заявляють, що це вже не «private labels» – це повноцінні бренди, які мають свою індивідуальність та високу якість, що часто навіть вище брендів. Яким же був їхній шлях? Розглянемо на прикладі ТМ Publix і Kroger, які входять ТОП-5 найсильніших ВТМ у США.
    детальніше