Статті
-
ТМ
26 листопада, Київ, ХХVI Всеукраїнський День Логіста: Success stories в логістиці 2021
- 28 вересня 2021
Всеукраїнський День Логіста став для багатьох директорів логістики унікальним комунікаційним майданчиком, який сприяє обміну досвідом з представниками бізнесу та експертами, з обговоренням тенденцій розвитку логістики, відмінним шансом для кожного з учасників поділитися здобутками, перейняти успішний досвід і обговорити ідеї подальшого підвищення ефективності бізнесу.детальніше -
ТМ
БН-Груп: Зараз у логістиці як ніколи важливо дивитися на два кроки вперед
- 27 вересня 2021
Нові економічні умови висувають до бізнесу та логістики нові вимоги - швидкість, ефективність, оперативну відповідь на запит клієнта. Про нові тенденції роботи в сучасному бізнес-світі TradeMaster.UA розмовляє з директором транспортно-експедиційної компанії «БН-Груп» Тарасом Ногалем.детальніше -
ТМ
Куда отдать груз на хранение: дайджест свободных паллетомест на холодных и морозильных складах от WareTeka
- 22 вересня 2021
В Украине появляется все больше компаний, которые работают со свежими и замороженными продуктами питания. Для них актуален вопрос, где хранить свои грузы так, чтобы обеспечить подходящие условия хранения. WareTeka публикует дайджест свободных паллетомест на холодных и морозильных складах логистических операторов в сентябре.детальніше -
ТМ
Зворотна дерев’яна тара: зберігання та збут
- 22 вересня 2021
Піддон, він же палета, основний тип дерев'яної тари призначений для транспортування і зберігання вантажів, який за багато десятиліть так і не зазнав істотних конструктивних змін. Якісно виготовлений піддон дає змогу не турбуватися за розміщений на ньому вантаж. Важливо пам'ятати, що на палеті, вартістю в кілька доларів, розміщується товар на десятки тисяч, а використання невідповідної дерев'яної тари веде до пошкоджень і втрати товару, через що бізнес може нести значні збитки.детальніше -
ТМ
Комплексное обслуживание офиса
- 21 вересня 2021
Как известно, время – деньги! Особенно, когда дело касается бизнес-процессов с ограниченным таймингом. Дабы система работала бесперебойно и слажено, важно, чтобы каждый элемент цепочки досконально выполнял свою функцию, не отвлекаясь на посторонние раздражители. Многое из повседневной рутины не бросается в глаза, тем не менее требует тщательной организации и контроля. Речь идет об обеспечении офиса всеми необходимыми хозтоварами, канцтоварами и продуктами питания.детальніше -
ТМ
20 років у консалтингу. Досвід Innoware: як завоювати лояльність клієнтів на довгі роки
- 20 вересня 2021
У 2001 році випускник радіотехнічного факультету КПІ Дмитро Попінако заснував консалтингову компанію Innoware. Знання у сфері IT, досвід, отриманий в американській компанії Robertson & Blums та аудиторській компанії Arthur Andersen, і величезне бажання допомогли йому створити найбільшого в Україні гравця на ринку консалтингових послуг.детальніше -
ТМ
Маркетплейси підкорюють світ. Операційна ефективність як конкурентна перевага бізнесу
- 17 вересня 2021
За останні два роки пандемія стала потужним драйвером розвитку технологій. Рішення в сфері діджиталізації бізнесу, про які думали, за якими спостерігали і відкладали на потім, стали критичною необхідністю для розвитку в новій реальності. Це стало рушійною силою для масштабування електронної комерції. Проте задовольнити попит не так і легко. Одна справа, коли бажаєш, другий виклик - це отримати, а враховуючи зміну настроїв споживачів, отримувати хочеться швидко та вчасно.детальніше -
ТМ
«Опілля»: Як автоматизація допомогла взяти під контроль дистриб’юторів і підвищити продажі
- 16 вересня 2021
Ігор Пшоновський, «Опілля»: Ми поставили для себе плани, що нам треба працювати з полицею, але яким чином забезпечити контроль або її покращення, відповіді не було. Повну відповідь на це питання дала компанія АЙПІЛЕНД, - зараз можемо бачити це в режимі онлайн.детальніше -
ТМ
Прогнозування промо: міф чи реальність
- 15 вересня 2021
Однією з яскравих тенденцій національного ритейлу є збільшення обсягу продажів за допомогою акцій. Основною проблемою для більшості компаній на ринку під час планування маркетингових акцій є складання точного прогнозу ефектів промо. Адже як виробники, так і роздрібні мережі ризикують втратити вкладені кошти через дефіцит або надлишок закупленого / виробленого товару, який не розкупили. Редакція вирішила дізнатись у бізнес-консультанта IT консалтингової компанії U&Sluno Гаррія Гнатовського про рішення, що дає змогу аналізувати ефективність промо-активності в історії та формувати оцінку ефекту для планових маркетингових активностей.детальніше
















