Інтерв`ю

  • ТМ
    Як SOLENA бореться за здоров’я українців, пропонуючи здорову альтернативу небезпечному продукту

    Як SOLENA бореться за здоров’я українців, пропонуючи здорову альтернативу небезпечному продукту

    • 31 травня 2023
    Що не так із звичайною сіллю на полицях магазинів, і як сіль SOLENA допомагає зменшити кількість серцево-судинних захворювань і збільшити тривалість життя українців, розповідає директор приватного підприємства «ВЕНД» Олександр Романенко.
    детальніше
  • ТМ
    АНЦ: Ми вирішуємо всі форс-мажорні питання з виробниками як партнери

    АНЦ: Ми вирішуємо всі форс-мажорні питання з виробниками як партнери

    • 09 березня 2023
    Аптечний холдинг АНЦ, у який входять «Аптека низьких цін», «Аптека «Копійка», «Аптека Шар@», має у своєму портфелі більше 100 SKU під ВТМ. Зараз компанія знаходиться на шляху активного розвитку Private Label і лише за останній рік частка виросла на 80 %, але в загальному товарообігу вона поки що лише перевалила за 10%.
    детальніше
  • ТМ
    Виклики сучасності та перелаштування на внутрішній ринок у VARUS

    Виклики сучасності та перелаштування на внутрішній ринок у VARUS

    • 01 лютого 2023
    У мережі VARUS на сьогодні представлено 9 ВТМ, загальною кількістю 1600 SKU. Хоча рік був досить складним, але мережі вдалось реалізувати плани з розширення асортименту.
    детальніше
  • ТМ
    Виробництво косметики під час війни: кейс PROCARE

    Виробництво косметики під час війни: кейс PROCARE

    • 19 грудня 2022
    Про створення українського виробництва косметики та роботу під час війни ми поговорили з СEO компанії PROCARE - Олександром Каганом. Як в Україні розвинути бізнес косметики з нуля? Розкажіть коротко про компанію ProCare.
    детальніше
  • ТМ
    Як організувати ефективну логістику інтернет-магазину?

    Як організувати ефективну логістику інтернет-магазину?

    • 14 грудня 2022
    Функціонування інтернет-магазину базується на трьох важливих складових – логістиці, закупівлі та маркетингу. Без логістики магазин не життєздатний, але для власників бізнесу, особливо для початківців, – це один із найскладніших бізнес-процесів. Логістика онлайн-ритейлу ділиться зазвичай на три блоки: рух товарів від постачальника, зберігання на складі та переміщення зі складу до покупця – остання миля. І на кожному етапі потрібно вирішити – робити все самому чи віддати на аутсорсинг. Про логістику e-commerce ми поговорили з генеральним директором DENKA LOGISTICS COMPANY Єгором Шевчуком.
    детальніше
  • ТМ
    C4R та Сім23 запустили голосову технологію відбору

    C4R та Сім23 запустили голосову технологію відбору

    • 23 листопада 2022
    Команда Consulting For Retail та українська компанія ТОВ «КЛЕВЕР СТОРС», яка розвиває мережу маркетів Сім23, реалізували проєкт з впровадження голосової технології для автоматизації відбору на складському комплексі food-ритейлера.
    детальніше
  • ТМ
    Особливості роботи логістичного комплексу поблизу Києва в умовах війни

    Особливості роботи логістичного комплексу поблизу Києва в умовах війни

    • 22 листопада 2022
    Логістичний ринок України переживає досить складні часи – змінюється покупець, зменшується купівельна спроможність, довкола ризики й невизначеність, що лишає свій відбиток на бізнесі. Про мінімізацію залишків, релокацію, труднощі та своє бачення майбутнього логістики України розповідає Єгор Шевчук, генеральний директор DENKA LOGISTICS COMPANY.
    детальніше
  • ТМ
    Як ритейл працює в умовах війни. Історія компанії MOYO

    Як ритейл працює в умовах війни. Історія компанії MOYO

    • 07 вересня 2022
    Стійкістю українців та українського бізнесу можна захоплюватися. Кожна роздрібна мережа за останні півроку трансформувалась, оптимізувала бізнес-процеси, намагалась бути максимально ефективною в нових умовах, змінювала вектори розвитку, щоб і надалі продовжувати діяльність. Про роботу MOYO під час війни, комунікацію, зміни та відкриття розповідає Валентин Івакін, генеральний директор MOYO.
    детальніше
  • ТМ
    NOVUS: адаптація, відновлення та розвиток попри війну

    NOVUS: адаптація, відновлення та розвиток попри війну

    • 26 липня 2022
    Мережа NOVUS не припиняла роботу з перших днів повномасштабного вторгнення рф в Україну, не зважаючи на втрати складів, понівечення магазинів та знищення головного офісу в ТРЦ Retroville. Через що довелось пройти команді, як адаптувались до нових умов, про розвиток, постачальників та маркетингові активності, розповів генеральний директор мережі NOVUS Марк Петкевич.
    детальніше