Інтерв`ю

  • ТМ
    Ринок персоналу й війна: нові реалії та перспективи

    Ринок персоналу й війна: нові реалії та перспективи

    • 31 травня 2022
    З початком війни з’явились нові тенденції ринку праці, відбулися зміни в поведінці як роботодавців, так і шукачів. На сьогодні попит перевищує пропозицію, компанії оптимізують витрати, скорочують заробітні плати та бонуси або взагалі скорочують співробітників. Про зміни в роботі, пошук нового персоналу, безпеку на робочих місцях і перспективи ринку праці редакції розповіла керівниця відділу персоналу компанії, що виготовляє макаронні вироби і крупи під ТМ «Ярка», Маргарита Рубаненко.
    детальніше
  • ТМ
    Ольга Ющенко: Епіцентр забезпечить країну товарами, необхідними для відбудови

    Ольга Ющенко: Епіцентр забезпечить країну товарами, необхідними для відбудови

    • 24 травня 2022
    З перших днів війни мережа ТЦ Епіцентр стала одним із найбільших в Україні постачальників товарів для військових та гуманітарних потреб. Топ-менеджерка компанії розповіла про головні виклики з початку повномасштабної агресії, динаміку продажів та найбільш дефіцитні товарні категорії.
    детальніше
  • ТМ
    Мережа аптек «D.S.»: Кожен має працювати на своєму місці і робити свій внесок у спільну Перемогу!

    Мережа аптек «D.S.»: Кожен має працювати на своєму місці і робити свій внесок у спільну Перемогу!

    • 18 травня 2022
    Робота аптек та фармацевтичної індустрії загалом дуже важлива в системі охорони здоров’я населення, особливо коли в країні війна. Логістика ускладнена, життєво важливі препарати в дефіциті, подекуди ціна доставки ліків може вартувати життя, але попри все це функціонування аптек потрібно забезпечувати. Про роботу мережі аптек «D.S.» редакції розповідають комерційний директор Каріне Саакян, директорка з маркетингу Люба Дуб та операційний директор Сергій Лозинський.
    детальніше
  • ТМ
    Ситуація на ринку комерційної нерухомості. Що потрібно бізнесу уже сьогодні?

    Ситуація на ринку комерційної нерухомості. Що потрібно бізнесу уже сьогодні?

    • 16 травня 2022
    Комерційна нерухомість від початку війни зазнала значних збитків, немала частина складів повністю зруйнована, а бізнес змушений був переїжджати та змінювати бізнес моделі. З метою прокоментувати ситуацію на ринку ми звернулись до Геннадія Гриненко, керівника відділу концептології Alterra Group.
    детальніше
  • ТМ
    Фармацевтичний ринок і війна: робота мережі АНЦ в нових умовах

    Фармацевтичний ринок і війна: робота мережі АНЦ в нових умовах

    • 13 травня 2022
    Із першого дня війни аптеки зіштовхнулися з ускладненим розвезенням ліків, неможливістю вивозити препарати зі складів на лінії фронту, проблемою персоналу, ажіотажем та дефіцитом деяких препаратів. Як справлялися із цими проблемами, задовольняли попит і забезпечували функціонування мережі, ділиться директор з маркетингу мережі аптек АНЦ В'ячеслав Сауц.
    детальніше
  • ТМ
    Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот: Економіка та допомога людям – наші пріоритети у воєнний час

    Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот: Економіка та допомога людям – наші пріоритети у воєнний час

    • 09 травня 2022
    «Фокстрот» – найбільший продавець побутової та електронної техніки за кількістю магазинів та обсягами продажу в Україні. Із початком війни компанія не могла стояти осторонь і активно взяла участь на всіх фронтах. Як допомагали країні, відновлювали, налагоджували та забезпечували населення необхідною технікою, повністю втративши центральний склад із запасами, ділиться із редакцією СЕО компанії Олексій Зозуля.
    детальніше
  • ТМ
    Глобальна оптимізація всього ланцюга постачань у SAVSERVICE

    Глобальна оптимізація всього ланцюга постачань у SAVSERVICE

    • 22 лютого 2022
    Останні два роки значно вплинули на логістику в усьому світі, деякі із подій стали палкою в колесах для бізнесу, а інші значно пришвидшили автоматизацію та розвиток логістичної інфраструктури. Зрозуміло, що логістика охоплює майже всю діяльність організації, і якщо вона неефективна, то ні про які зменшення витрат та конкурентоспроможність не може бути й мови. Компанія SAVSERVICE серйозно підійшла до оптимізації логістики й модернізувала практично кожну ділянку. Більш детально глобальними змінами в ексклюзивному інтерв’ю для спецвипуску «Сучасні рішення в Логістиці & Дистрибуції – 2021» поділився керівник департаменту логістики SAVSERVICE Олексій Єгоров.
    детальніше
  • ТМ
    Продажі макаронних виробів в Україні: чого хоче покупець і що нас чекає у 2022

    Продажі макаронних виробів в Україні: чого хоче покупець і що нас чекає у 2022

    • 18 лютого 2022
    На тлі розвитку пандемії COVID-19 відбулася активізація споживання виробів із борошна, зокрема макаронних виробів як дешевого продукту тривалого зберігання. Але зростання цін на пшеницю безпосередньо впливає на ціну макаронних виробів, а в умовах зниження доходів населення і падіння його купівельної спроможності перевагу багато споживачів віддають дешевим продуктам. В Україні спостерігається зміна попиту на макаронні вироби залежно від ціни на картоплю. Зі зниженням цін на овоч падає рівень споживання макаронних виробів, адже ці 2 продукти українці використовуються як гарнір. Яка зараз ситуація на ринку макаронних виробів України, як правильно продукт подати і чого варто очікувати, поділився з редакцією керівник відділу продажів ТМ «Ярка» Валерій Сердюков.
    детальніше
  • Ринок постійно змінюється, і ми намагаємось його змінювати самі

    Ринок постійно змінюється, і ми намагаємось його змінювати самі

    • 09 лютого 2022
    Портфель ВТМ мережі магазинів EVA на сьогодні становить 51 проєкт, більше 6000 SKU. Пандемія вплинула на багато бізнес-процесів різних компаній, зокрема на міжнародну логістику та сферу імпорту, що ускладнило операційні процеси та сталі схеми роботи з імпортними проєктами в мережі, але команді вдалося утримати показники 2019–20 рр. і навіть їх наростити. На сьогодні майже 32 % товарів, які потрапляють у корзинки покупців, – це товари ВТМ. Яким чином будуть збільшувати частку Private label і як розвивали цей напрям протягом року в Лінії магазинів EVA, дізнайтесь в ексклюзивному інтерв’ю з директоркою департаменту ВТМ в Лінії магазинів EVA Галиною Ободець.
    детальніше