Інтерв`ю

  • ТМ
    30-річчя та нова ера U&SLUNO

    30-річчя та нова ера U&SLUNO

    • 14 грудня 2021
    Тридцятиріччя Остравської ІТ-компанії U&SLUNO (Чеська Республіка) – це не лише святкування ювілею і радість подальшого зростання, але й фундаментальні зміни в структурі власності компанії. Відома підприємниця Марта Новакова продала компанію своєму синові Іржі Новаку. Про досягнення та плани на майбутнє, вони ділять з редакцією TradeMaster.ua.
    детальніше
  • Мультиканальна комунікація зі споживачами в METRO

    Мультиканальна комунікація зі споживачами в METRO

    • 01 грудня 2021
    «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» має 5 фокусних ВТМ, які нараховують на сьогодні 4000 SKU. Частка продукції Private label від загального асортименту за останній рік збільшилась на +3,3% і на сьогодні становить 17,5%. Незважаючи на те, що основний клієнт – мережі HoReCa, для яких останні часи були далеко не найкращі, МЕТРО вдалося не лише зберегти своїх покупців, а й наростити продажі та збільшити частку ВТМ. За рахунок чого це вдалось, читайте в інтерв’ю з Катериною Дубровіною, керівницею відділу «Власні торгові марки METRO».
    детальніше
  • ТМ
    Нові канали продажу для вашого бізнесу уже сьогодні

    Нові канали продажу для вашого бізнесу уже сьогодні

    • 15 листопада 2021
    Вендинговий бізнес вважається досить перспективним та прибутковим, тим паче в часи пандемії, тому що люди намагаються знизити контакти з продавцями та збільшити швидкість придбання різних товарів чи послуг. Протягом останніх двох років виробники випустили багато нових пристроїв, що відрізняються високою ефективністю, а також економічністю та надійністю під час використання. Про можливості сучасних автоматів, функціонування та особливості їх використання редакції розповідає Віктор Андрійович Пінчук, директор ТОВ «АВАНГАРД» – єдиного в Україні виробника вендингового обладнання з майже 20-річною історією.
    детальніше
  • ТМ
    Maison: історія створення найбезпечніших банних мочалок і кухонних губок

    Maison: історія створення найбезпечніших банних мочалок і кухонних губок

    • 14 листопада 2021
    Сьогодні неможливо собі уявити життя без мочалок для тіла чи без кухонних губок, хоча перші справжні мочалки з'явилися в продажу лише в XIX столітті. Зараз у світі інновацій і прогресу різноманітність мочалок обумовлено способом виготовлення, походженням і якістю матеріалів, а також фінансовими можливостями споживача. Мочалки бувають синтетичні й натуральні, відрізняються за формою, походженням, типом, ступенем жорсткості, конструктивними особливостями волокна тощо. Сьогодні ми поговоримо про шлях національного виробника мочалок та кухонних губок із поліпропіленових ниток. Катерина Лапузіна, засновник ТОВ «Мейсон Трейд», розповідає про шлях становлення бренду, контроль якості та переваги продуктів із поліпропіленових ниток.
    детальніше
  • ТМ
    Maison: історія створення найбезпечніших банних мочалок і кухонних губок

    Maison: історія створення найбезпечніших банних мочалок і кухонних губок

    • 26 жовтня 2021
    Сьогодні неможливо собі уявити життя без мочалок для тіла чи без кухонних губок, хоча перші справжні мочалки з'явилися в продажу лише в XIX столітті. Зараз у світі інновацій і прогресу різноманітність мочалок обумовлено способом виготовлення, походженням і якістю матеріалів, а також фінансовими можливостями споживача. Мочалки бувають синтетичні й натуральні, відрізняються за формою, походженням, типом, ступенем жорсткості, конструктивними особливостями волокна тощо. Сьогодні ми поговоримо про шлях національного виробника мочалок та кухонних губок із поліпропіленових ниток. Катерина Лапузіна, засновник ТОВ «Мейсон Трейд», розповідає про шлях становлення бренду, контроль якості та переваги продуктів із поліпропіленових ниток.
    детальніше
  • ТМ
    Боятися не варто боротися: прихід Lidl на ринок України

    Боятися не варто боротися: прихід Lidl на ринок України

    • 22 жовтня 2021
    Одна зі свіжих новин ринку ритейлу України, яка наробила багато шуму, – це наміри Lidl почати свій розвиток в Україні. Ніяких конкретних планів компанія ще не озвучила, проте уже назначила Адама Мішчишина (попередній очільник Lidl Польща) керівником Lidl Україна. Що ж, пропоную вашій увазі свої роздуми на цю тему.
    детальніше
  • ТМ
    Шторм на ринку морських перевезень і наші перспективи

    Шторм на ринку морських перевезень і наші перспективи

    • 13 жовтня 2021
    На сьогодні морські перевезення переживають найгострішу кризу за останні кілька десятиліть. Ми уже опублікували погляд на ситуацію на ринку морських перевезень, читайте в матеріалі «Ринок морських перевезень продовжує штормити: погляд зсередини», і зараз продовжуємо більш детально обговорювати проблеми та перспективи галузі. Із метою максимального висвітлення теми, за експертною думкою редакція звернулась до колективу компанії ONYX TRADE, що безпосередньо є учасником морських перевезень і пропонує повний комплекс логістичних, митних, експедиторських послуг із доставки вантажу. Зокрема на питання відповідають власник компанії Олександр Павлюкевич, комерційний директор Савчук Сергій, фінансовий директор Анна Куделя, керівник відділу продажу Марат Гульбандян.
    детальніше
  • ТМ
    20-річна історія успіху мережі «Наш край»: інтерв’ю з генеральним директором

    20-річна історія успіху мережі «Наш край»: інтерв’ю з генеральним директором

    • 12 жовтня 2021
    Мережа супермаркетів «Наш Край» працює на українському ринку із 2001 року і є франчайзинговою компанією №1 на ринку продуктового ритейлу України. На сьогодні супермаркети «Наш Край» представлені у 19 регіонах, де, окрім брендів, представлений широкий асортимент товарів власної торгової марки «Наш Край». Також у наших закладах розвинене власне виробництво – міні-пекарні, кулінарія, м’ясні цехи. До ювілею компанії редакція вирішила дізнатись про шлях до цілі довжиною в 20 років. Із чого все починалось і як надалі планує розвиватись мережа, розповідає Віктор Мольченко, генеральний директор мереж «Наш Край» та SPAR.
    детальніше
  • ТМ
    Прогнозування промо: міф чи реальність

    Прогнозування промо: міф чи реальність

    • 15 вересня 2021
    Однією з яскравих тенденцій національного ритейлу є збільшення обсягу продажів за допомогою акцій. Основною проблемою для більшості компаній на ринку під час планування маркетингових акцій є складання точного прогнозу ефектів промо. Адже як виробники, так і роздрібні мережі ризикують втратити вкладені кошти через дефіцит або надлишок закупленого / виробленого товару, який не розкупили. Редакція вирішила дізнатись у бізнес-консультанта IT консалтингової компанії U&Sluno Гаррія Гнатовського про рішення, що дає змогу аналізувати ефективність промо-активності в історії та формувати оцінку ефекту для планових маркетингових активностей.
    детальніше