Інтерв`ю
-
ТМ
Шторм на ринку морських перевезень і наші перспективи
- 13 жовтня 2021
На сьогодні морські перевезення переживають найгострішу кризу за останні кілька десятиліть. Ми уже опублікували погляд на ситуацію на ринку морських перевезень, читайте в матеріалі «Ринок морських перевезень продовжує штормити: погляд зсередини», і зараз продовжуємо більш детально обговорювати проблеми та перспективи галузі. Із метою максимального висвітлення теми, за експертною думкою редакція звернулась до колективу компанії ONYX TRADE, що безпосередньо є учасником морських перевезень і пропонує повний комплекс логістичних, митних, експедиторських послуг із доставки вантажу. Зокрема на питання відповідають власник компанії Олександр Павлюкевич, комерційний директор Савчук Сергій, фінансовий директор Анна Куделя, керівник відділу продажу Марат Гульбандян.детальніше -
ТМ
20-річна історія успіху мережі «Наш край»: інтерв’ю з генеральним директором
- 12 жовтня 2021
Мережа супермаркетів «Наш Край» працює на українському ринку із 2001 року і є франчайзинговою компанією №1 на ринку продуктового ритейлу України. На сьогодні супермаркети «Наш Край» представлені у 19 регіонах, де, окрім брендів, представлений широкий асортимент товарів власної торгової марки «Наш Край». Також у наших закладах розвинене власне виробництво – міні-пекарні, кулінарія, м’ясні цехи. До ювілею компанії редакція вирішила дізнатись про шлях до цілі довжиною в 20 років. Із чого все починалось і як надалі планує розвиватись мережа, розповідає Віктор Мольченко, генеральний директор мереж «Наш Край» та SPAR.детальніше -
ТМ
Прогнозування промо: міф чи реальність
- 15 вересня 2021
Однією з яскравих тенденцій національного ритейлу є збільшення обсягу продажів за допомогою акцій. Основною проблемою для більшості компаній на ринку під час планування маркетингових акцій є складання точного прогнозу ефектів промо. Адже як виробники, так і роздрібні мережі ризикують втратити вкладені кошти через дефіцит або надлишок закупленого / виробленого товару, який не розкупили. Редакція вирішила дізнатись у бізнес-консультанта IT консалтингової компанії U&Sluno Гаррія Гнатовського про рішення, що дає змогу аналізувати ефективність промо-активності в історії та формувати оцінку ефекту для планових маркетингових активностей.детальніше -
ТМ
Історія створення ТМ «Ярка», що не поступається за якістю італійській пасті
- 09 вересня 2021
Національне підприємство, що пропонує макаронні вироби, гречану крупу й вівсяні пластівці під ТМ«ЯРКА» ТМ «Jarka» і ТМ «PastaLenka», успішно працює на українському ринку з 1994 року. Окрім розвитку своїх ТМ, на підприємстві здійснюється виробництво більше 10 популярних ТМ на умовах контрактного виробництва, також продукція успішно експортується за кордон. Із чого все починалось і як створюються макаронні вироби, що достойно конкурують з італійською пастою, розповідає співвласник компанії Олексій Стась.детальніше -
ТМ
Складні часи ринку дерев’яних палет: тенденції та перспективи
- 20 серпня 2021
За статистикою на сьогодні в усьому світі використовується близько 5 мільярдів транспортувальних піддонів, близько 90% з яких становлять дерев'яні палети. З жовтня 2020 року на ринку дерев'яних палет відзначається серйозний дефіцит деревини. Відповідно це зумовило зростання цін на пиломатеріали й така тенденція зберігається без змін і в 2021 році. Дефіцит деревини є як в країні, так і на зовнішніх ринках. Які ж причини, тенденції та перспективи є на сьогодні, редакція вирішила дізнатись в Олександра Желобкова, директора ТОВ «Палетний двір» – лідера національного ринку.детальніше -
Як із ВТМ води зробити потужний соціальний і культурно-просвітницький проєкт? Досвід продуктової мережі КОЛО
- 11 серпня 2021
У мережі магазинів КОЛО запустили унікальну власну торгову марку освіжаючої води KOVTOK, яку вже встигли високо оцінити покупці і практично змітають із полиць магазинів. Творці дуже серйозно підійшли до створення ВТМ, пляшку неможливо не помітити, адже вона виділяється формою, кольором і некатегорійним дизайном. Яким був процес створення ТМ, як обирали постачальника і чому ВТМ KOVTOK – це не просто вода, а потужний проєкт із суспільною та культурно-просвітницькою місією, розповідають генеральний директор продуктової мережі КОЛО Євгеній Кулинич і галерист Ліка Співаковська.детальніше -
ТМ
БН-Груп: як змінюється клієнт в логістиці сьогодні
- 30 липня 2021
Галузь вантажоперевезень в Україні стала «ринком клієнта», констатують в «БН-Груп». Тепер вже не логістичні компанії, а замовники диктують місце забору вантажів, умови доставки та терміни. Причому вантажовідправники націлені на комплексний сервіс у форматі «одного вікна», коли партнер готовий віддати на аутсорсинг весь спектр завдань - від першої до останньої милі.детальніше -
ТМ
Автоматизація складу WMS
- 20 липня 2021
На складах, де необхідно забезпечити максимальну точність, тільки високо автоматизовані складські системи та роботи можуть забезпечити швидке й точне виконання завдань. На Заході вже встигли оцінити всі вигоди від використання новітніх технологій у складських комплексах, на національному ринку поки що спостерігається відставання в процесі автоматизації складів, хоча уже перші кроки із впровадження автоматизованого обладнання на складах уже є. Редакція вирішила дізнатись у бізнес консультанта IT консалтингової компанії U & Sluno Олексія Салтикова про переваги й недоліки, а також про особливості автоматизації складу WMS.детальніше -
ТМ
Наше завдання – не лише виправдовувати, а перевершувати очікування клієнтів
- 14 червня 2021
Logistic Plus Ukraine – це сучасний логістичний 3PLоператор в Україні та Європі, який активно розвивається уже протягом 13 років. Із чого все починалось, як досягти успіху і що потрібно враховувати під час вибору якісного 3PL оператора логістичних послуг, розказав директор компанії Єремеєв Сергій.детальніше