Інтерв`ю

  • ТМ
    Уманьпиво – перша в Україні пивоварня, яка варить пиво на сонячній енергії

    Уманьпиво – перша в Україні пивоварня, яка варить пиво на сонячній енергії

    • 27 січня 2022
    У 1878 році був закладений фундамент однієї з перших в Україні пивоварень, яка варить пиво відповідно до німецького закону про чистоту пива, згідно з яким у технології виробництва пива можна використовувати лише 3 компоненти – солод, хміль і воду. Під час Другої світової війни завод був практично повністю зруйнований, але, починаючи з 1950 року, почалася його відбудова, реконструкція і модернізація, що триває й не зупиняється на сьогодні. На заводі виробляють пиво, сидр, квас, лимонад. За добу завод може виробляти до ста тисяч пляшок продукції, що відповідає європейським стандартам якості та експортується в такі Країни, як Китай, Ізраїль, США, Німеччину та інші. Але головною новиною року стала побудова найбільшої сонячної електростанції для підприємства «Уманьпиво». Яким був для компанії 2021 рік, що спонукало до такого кроку, як тривала реалізація проєкту та унікальним досвідом пивоваріння на сонячній енергії ділиться з редакцією СЕО «Уманьпиво» Ігор Кисіль.
    детальніше
  • ТМ
    Шлях із виробництва на полицю, або співпраця на умовах контрактного виробництва

    Шлях із виробництва на полицю, або співпраця на умовах контрактного виробництва

    • 23 грудня 2021
    Безумовно, торгові мережі для багатьох постачальників – пріоритетний канал збуту. Але якщо в брендів світових корпорацій немає проблем зі збутом, вони багато інвестують у маркетинг, мають фінансову стійкість, то дрібному постачальнику вести бізнес із роздрібними мережами складніше. Навіть із ВТМ не так легко зайти в велику мережу. Як достукатися до менеджерів мережі, довести унікальність продукту, пройти складний етап переговорів, ділиться з редакцією засновниця молодої компанії «Мейсон Трейд» Катерина Лапузіна.
    детальніше
  • ТМ
    Як стати найактивнішою логістичною компанією в конкурентному середовищі й вирости втричі за рік?

    Як стати найактивнішою логістичною компанією в конкурентному середовищі й вирости втричі за рік?

    • 20 грудня 2021
    26 листопада 2021 року ТОВ «ОНІКС ТРЕЙД ЛОГІСТИК» (Onyx Trade) було визнано «Найактивнішою логістичною компанією» в рамках Національної премії «Ukrainian Logistics Award – 2021», у якій могла взяти участь будь-яка компанія, що надає рішення та послуги з логістики. Редакція вирішила дізнатись у власника компанії ONYX TRADE Олександра Павлюкевича, що стоїть за званням найактивнішої логістичної компанії і завдяки чому можна займати лідируючі позиції.
    детальніше
  • ТМ
    30-річчя та нова ера U&SLUNO

    30-річчя та нова ера U&SLUNO

    • 14 грудня 2021
    Тридцятиріччя Остравської ІТ-компанії U&SLUNO (Чеська Республіка) – це не лише святкування ювілею і радість подальшого зростання, але й фундаментальні зміни в структурі власності компанії. Відома підприємниця Марта Новакова продала компанію своєму синові Іржі Новаку. Про досягнення та плани на майбутнє, вони ділять з редакцією TradeMaster.ua.
    детальніше
  • Мультиканальна комунікація зі споживачами в METRO

    Мультиканальна комунікація зі споживачами в METRO

    • 01 грудня 2021
    «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» має 5 фокусних ВТМ, які нараховують на сьогодні 4000 SKU. Частка продукції Private label від загального асортименту за останній рік збільшилась на +3,3% і на сьогодні становить 17,5%. Незважаючи на те, що основний клієнт – мережі HoReCa, для яких останні часи були далеко не найкращі, МЕТРО вдалося не лише зберегти своїх покупців, а й наростити продажі та збільшити частку ВТМ. За рахунок чого це вдалось, читайте в інтерв’ю з Катериною Дубровіною, керівницею відділу «Власні торгові марки METRO».
    детальніше
  • ТМ
    Нові канали продажу для вашого бізнесу уже сьогодні

    Нові канали продажу для вашого бізнесу уже сьогодні

    • 15 листопада 2021
    Вендинговий бізнес вважається досить перспективним та прибутковим, тим паче в часи пандемії, тому що люди намагаються знизити контакти з продавцями та збільшити швидкість придбання різних товарів чи послуг. Протягом останніх двох років виробники випустили багато нових пристроїв, що відрізняються високою ефективністю, а також економічністю та надійністю під час використання. Про можливості сучасних автоматів, функціонування та особливості їх використання редакції розповідає Віктор Андрійович Пінчук, директор ТОВ «АВАНГАРД» – єдиного в Україні виробника вендингового обладнання з майже 20-річною історією.
    детальніше
  • ТМ
    Maison: історія створення найбезпечніших банних мочалок і кухонних губок

    Maison: історія створення найбезпечніших банних мочалок і кухонних губок

    • 14 листопада 2021
    Сьогодні неможливо собі уявити життя без мочалок для тіла чи без кухонних губок, хоча перші справжні мочалки з'явилися в продажу лише в XIX столітті. Зараз у світі інновацій і прогресу різноманітність мочалок обумовлено способом виготовлення, походженням і якістю матеріалів, а також фінансовими можливостями споживача. Мочалки бувають синтетичні й натуральні, відрізняються за формою, походженням, типом, ступенем жорсткості, конструктивними особливостями волокна тощо. Сьогодні ми поговоримо про шлях національного виробника мочалок та кухонних губок із поліпропіленових ниток. Катерина Лапузіна, засновник ТОВ «Мейсон Трейд», розповідає про шлях становлення бренду, контроль якості та переваги продуктів із поліпропіленових ниток.
    детальніше
  • ТМ
    Maison: історія створення найбезпечніших банних мочалок і кухонних губок

    Maison: історія створення найбезпечніших банних мочалок і кухонних губок

    • 26 жовтня 2021
    Сьогодні неможливо собі уявити життя без мочалок для тіла чи без кухонних губок, хоча перші справжні мочалки з'явилися в продажу лише в XIX столітті. Зараз у світі інновацій і прогресу різноманітність мочалок обумовлено способом виготовлення, походженням і якістю матеріалів, а також фінансовими можливостями споживача. Мочалки бувають синтетичні й натуральні, відрізняються за формою, походженням, типом, ступенем жорсткості, конструктивними особливостями волокна тощо. Сьогодні ми поговоримо про шлях національного виробника мочалок та кухонних губок із поліпропіленових ниток. Катерина Лапузіна, засновник ТОВ «Мейсон Трейд», розповідає про шлях становлення бренду, контроль якості та переваги продуктів із поліпропіленових ниток.
    детальніше
  • ТМ
    Боятися не варто боротися: прихід Lidl на ринок України

    Боятися не варто боротися: прихід Lidl на ринок України

    • 22 жовтня 2021
    Одна зі свіжих новин ринку ритейлу України, яка наробила багато шуму, – це наміри Lidl почати свій розвиток в Україні. Ніяких конкретних планів компанія ще не озвучила, проте уже назначила Адама Мішчишина (попередній очільник Lidl Польща) керівником Lidl Україна. Що ж, пропоную вашій увазі свої роздуми на цю тему.
    детальніше