Інтерв`ю
-
ТМ
Прогнозування промо: міф чи реальність
- 15 вересня 2021
Однією з яскравих тенденцій національного ритейлу є збільшення обсягу продажів за допомогою акцій. Основною проблемою для більшості компаній на ринку під час планування маркетингових акцій є складання точного прогнозу ефектів промо. Адже як виробники, так і роздрібні мережі ризикують втратити вкладені кошти через дефіцит або надлишок закупленого / виробленого товару, який не розкупили. Редакція вирішила дізнатись у бізнес-консультанта IT консалтингової компанії U&Sluno Гаррія Гнатовського про рішення, що дає змогу аналізувати ефективність промо-активності в історії та формувати оцінку ефекту для планових маркетингових активностей.детальніше -
ТМ
Історія створення ТМ «Ярка», що не поступається за якістю італійській пасті
- 09 вересня 2021
Національне підприємство, що пропонує макаронні вироби, гречану крупу й вівсяні пластівці під ТМ«ЯРКА» ТМ «Jarka» і ТМ «PastaLenka», успішно працює на українському ринку з 1994 року. Окрім розвитку своїх ТМ, на підприємстві здійснюється виробництво більше 10 популярних ТМ на умовах контрактного виробництва, також продукція успішно експортується за кордон. Із чого все починалось і як створюються макаронні вироби, що достойно конкурують з італійською пастою, розповідає співвласник компанії Олексій Стась.детальніше -
ТМ
Складні часи ринку дерев’яних палет: тенденції та перспективи
- 20 серпня 2021
За статистикою на сьогодні в усьому світі використовується близько 5 мільярдів транспортувальних піддонів, близько 90% з яких становлять дерев'яні палети. З жовтня 2020 року на ринку дерев'яних палет відзначається серйозний дефіцит деревини. Відповідно це зумовило зростання цін на пиломатеріали й така тенденція зберігається без змін і в 2021 році. Дефіцит деревини є як в країні, так і на зовнішніх ринках. Які ж причини, тенденції та перспективи є на сьогодні, редакція вирішила дізнатись в Олександра Желобкова, директора ТОВ «Палетний двір» – лідера національного ринку.детальніше -
Як із ВТМ води зробити потужний соціальний і культурно-просвітницький проєкт? Досвід продуктової мережі КОЛО
- 11 серпня 2021
У мережі магазинів КОЛО запустили унікальну власну торгову марку освіжаючої води KOVTOK, яку вже встигли високо оцінити покупці і практично змітають із полиць магазинів. Творці дуже серйозно підійшли до створення ВТМ, пляшку неможливо не помітити, адже вона виділяється формою, кольором і некатегорійним дизайном. Яким був процес створення ТМ, як обирали постачальника і чому ВТМ KOVTOK – це не просто вода, а потужний проєкт із суспільною та культурно-просвітницькою місією, розповідають генеральний директор продуктової мережі КОЛО Євгеній Кулинич і галерист Ліка Співаковська.детальніше -
ТМ
БН-Груп: як змінюється клієнт в логістиці сьогодні
- 30 липня 2021
Галузь вантажоперевезень в Україні стала «ринком клієнта», констатують в «БН-Груп». Тепер вже не логістичні компанії, а замовники диктують місце забору вантажів, умови доставки та терміни. Причому вантажовідправники націлені на комплексний сервіс у форматі «одного вікна», коли партнер готовий віддати на аутсорсинг весь спектр завдань - від першої до останньої милі.детальніше -
ТМ
Автоматизація складу WMS
- 20 липня 2021
На складах, де необхідно забезпечити максимальну точність, тільки високо автоматизовані складські системи та роботи можуть забезпечити швидке й точне виконання завдань. На Заході вже встигли оцінити всі вигоди від використання новітніх технологій у складських комплексах, на національному ринку поки що спостерігається відставання в процесі автоматизації складів, хоча уже перші кроки із впровадження автоматизованого обладнання на складах уже є. Редакція вирішила дізнатись у бізнес консультанта IT консалтингової компанії U & Sluno Олексія Салтикова про переваги й недоліки, а також про особливості автоматизації складу WMS.детальніше -
ТМ
Наше завдання – не лише виправдовувати, а перевершувати очікування клієнтів
- 14 червня 2021
Logistic Plus Ukraine – це сучасний логістичний 3PLоператор в Україні та Європі, який активно розвивається уже протягом 13 років. Із чого все починалось, як досягти успіху і що потрібно враховувати під час вибору якісного 3PL оператора логістичних послуг, розказав директор компанії Єремеєв Сергій.детальніше -
ТМ
SAVSERVICE: нові підходи до розвитку дистрибуції
- 26 травня 2021
На початку 2021 року FMCG ринок України облетіла новина, що компанія SAVSERVICE стала єдиним партнером-дистриб’ютором Procter&Gamble в Україні. Відкривши одразу 9 філій в Східній та Центральній Україні, SAVSERVICE стала національним дистриб’ютором з покриттям понад 30 тисяч торгових точок.детальніше -
ТМ
Склад-автомат навиворіт. Чи є сенс?
- 07 травня 2021
Ігор Валентинович Груша, керівник операційної логістики компанії Imperial Tobacco в Україні, розповідає про досвід впровадження інноваційного складського комплексу й розмір-ковує, чому український бізнес вже сьогодні має зайнятися будівництвом подібних споруд.детальніше