Інтерв`ю
-
Саме зараз найкращий час, щоб стати лідером у своїй галузі, — Єгор та Аліна Долініни, власники групи компаній DVE
- 30 червня 2023
У розмові з TradeMaster.UA Єгор та Аліна Долініни розказали, як їхній бізнес пережив початок повномасштабної війни та адаптувався до нових умов, а також поділилися амбітними цілями із виходу на світовий ринок.детальніше -
Держава має розуміти, що на деяких виробництвах не обійтися без чоловічої сили, — Віталій Добровольський, директор «Одеського хлібозавода №4»
- 20 червня 2023
Директор ТОВ «Одеський хлібозавод №4» Віталій Добровольський розповів, як стратегічно важливе підприємство забезпечило продовольчу безпеку регіону після початку війни та чому виробництво не може обійтися без працівників-чоловіків, які пішли на фронт.детальніше -
ТМ
Як SOLENA бореться за здоров’я українців, пропонуючи здорову альтернативу небезпечному продукту
- 31 травня 2023
Що не так із звичайною сіллю на полицях магазинів, і як сіль SOLENA допомагає зменшити кількість серцево-судинних захворювань і збільшити тривалість життя українців, розповідає директор приватного підприємства «ВЕНД» Олександр Романенко.детальніше -
ТМ
АНЦ: Ми вирішуємо всі форс-мажорні питання з виробниками як партнери
- 09 березня 2023
Аптечний холдинг АНЦ, у який входять «Аптека низьких цін», «Аптека «Копійка», «Аптека Шар@», має у своєму портфелі більше 100 SKU під ВТМ. Зараз компанія знаходиться на шляху активного розвитку Private Label і лише за останній рік частка виросла на 80 %, але в загальному товарообігу вона поки що лише перевалила за 10%.детальніше -
ТМ
Виклики сучасності та перелаштування на внутрішній ринок у VARUS
- 01 лютого 2023
У мережі VARUS на сьогодні представлено 9 ВТМ, загальною кількістю 1600 SKU. Хоча рік був досить складним, але мережі вдалось реалізувати плани з розширення асортименту.детальніше -
ТМ
Виробництво косметики під час війни: кейс PROCARE
- 19 грудня 2022
Про створення українського виробництва косметики та роботу під час війни ми поговорили з СEO компанії PROCARE - Олександром Каганом. Як в Україні розвинути бізнес косметики з нуля? Розкажіть коротко про компанію ProCare.детальніше -
ТМ
Як організувати ефективну логістику інтернет-магазину?
- 14 грудня 2022
Функціонування інтернет-магазину базується на трьох важливих складових – логістиці, закупівлі та маркетингу. Без логістики магазин не життєздатний, але для власників бізнесу, особливо для початківців, – це один із найскладніших бізнес-процесів. Логістика онлайн-ритейлу ділиться зазвичай на три блоки: рух товарів від постачальника, зберігання на складі та переміщення зі складу до покупця – остання миля. І на кожному етапі потрібно вирішити – робити все самому чи віддати на аутсорсинг. Про логістику e-commerce ми поговорили з генеральним директором DENKA LOGISTICS COMPANY Єгором Шевчуком.детальніше -
ТМ
C4R та Сім23 запустили голосову технологію відбору
- 23 листопада 2022
Команда Consulting For Retail та українська компанія ТОВ «КЛЕВЕР СТОРС», яка розвиває мережу маркетів Сім23, реалізували проєкт з впровадження голосової технології для автоматизації відбору на складському комплексі food-ритейлера.детальніше -
ТМ
Особливості роботи логістичного комплексу поблизу Києва в умовах війни
- 22 листопада 2022
Логістичний ринок України переживає досить складні часи – змінюється покупець, зменшується купівельна спроможність, довкола ризики й невизначеність, що лишає свій відбиток на бізнесі. Про мінімізацію залишків, релокацію, труднощі та своє бачення майбутнього логістики України розповідає Єгор Шевчук, генеральний директор DENKA LOGISTICS COMPANY.детальніше