21 квітня 2023

Як працює «Укравтологістика». 7 кроків роботи на прикладі одного замовлення

Як працює «Укравтологістика». 7 кроків роботи на прикладі одного замовлення

2052

Майже будь-який бізнес, який виробляє продукцію, потребує транспортування цієї продукції в інші міста та країни. Є різні сценарії, чому бізнес звертається за послугами до професійних логістичних компаній — компанія не має власного автопарку, вона хоче розширити ринок збуту, знизити собівартість товару, зменшивши вартість транспортування, вирішити митні й страхові питання, її не влаштовує якість або вартість власних логістичних послуг та інші причини. 

Але як усе влаштовано зсередини логістичної компанії? Що робить логіст? У який спосіб замовник може заощадити на логістиці та транспортуванні вантажу? Як бути, якщо вантаж у дорозі пошкодився? Ділимося з вами секретами нашої роботи на прикладі одного замовлення. 

Ефективна логістика — це не просто доставити товар з одного місця в інше

Так, головне для бізнесу в логістиці — це своєчасне, передбачуване, якісне та надійне доставлення вантажу. Проте, щоб це сталося, професійні логісти роблять чимало невидимої роботи: підбирають релевантний транспорт і формують оптимальні маршрути, мінімізують витрати й оформлюють дозвільні документи, контролюють усі ланки логістичного ланцюжка, комунікують із водієм і представником замовника, постійно супроводжують вантаж. 

Ось як це влаштовано в «Укравтологістика»

1. Опрацювання замовлення 

Усе починається із вхідного запиту замовника. Розглянемо конкретний приклад: нещодавно нам зателефонував наш замовник і доручив перевезти з Києва у Дніпро палети з бутельованою водою у визначений день та час. 

2. Пошук оптимального маршруту

Для цього замовлення ми вибрали вантажний автомобіль з тентованим напівпричепом. А потім знайшли оптимальний маршрут, щоби вантаж замовника доїхав максимально швидко та за найвигіднішою ціною за доставлення. Адже кожен зайвий кілометр — це додаткові витрати на доставлення. Ми прокладаємо маршрути в такий спосіб, щоби замовник платив менше.

Крім того, «Укравтологістика» — це прямий перевізник зі своїм автопарком із 18 автівок, тому ми можемо встановлювати вигідну для замовника ціну.

3. Підписання договору-заявки 

Потім наш менеджер узгоджує основні умови замовлення (час, маршрут, автомобіль, фрахт) й оформлює договір-заявку з замовником. Після цього він повідомляє замовнику дані про транспортувальний автомобіль у спеціальному форматі: марку і держномер автівки та причепа, прізвище водія та номер його телефону, номер посвідчення водія та габарити авто. А також документи, що підтверджують номерні знаки автомобіля, техпаспорт, статутні документи компанії тощо. 

Так само менеджер повідомляє водію транспортувального автомобіля дані про завантаження і розвантаження, контактний телефон представника замовника. 

4. Завантаження автомобіля

Коли всі документи підписані та вся інформація на руках у кожної зі сторін, транспортувальний автомобіль виїжджає на завантаження. Наші водії завжди присутні під час завантаження автомобіля: так вони стежать, щоби не було перевантаження (відповідно до закону, по Україні дозволено перевозити не більше ніж 22 тонни), і допомагають правильно розподіляти завантаження на осях автомобіля. 

Під час транспортування водій, власне, виступає в ролі експедитора, адже він як приймає, так і здає вантаж. На завантаженні водій приймає вантаж у палетах та оглядає його цілісність. Якщо вантаж розбитий, протікає або ще якось не відповідає своєму придатному стану, водій телефонує нашому менеджеру, а менеджер узгоджує цю інформацію з замовником. Після того, як вони домовляться, машину пломбують, а водієві видають товарно-транспортну накладну на проїзд, де вказується маршрут, державні номерні знаки та інші дані на замовлення. Потім за цим документом замовник оплачує вартість доставлення. 

5. Транспортування

Ми завжди повинні привезти товар рівно в зазначений у товарно-транспортній накладній час. Однак це дорога і під час транспортування трапляються різні ситуації: аварійні, погодні та людські. Усе це потрібно мати на увазі. Наприклад, якщо замовник раптом змінює адресу розвантаження, водій спочатку узгоджує це з менеджером і тільки потім їде за новою адресою.

Ми забезпечуємо постійний зв'язок між водієм, менеджером і замовником для максимально точного та стабільного виконання замовлення. Замовник також може змінити маршрут під час замовлення, у такому разі так само спочатку водій телефонує менеджеру й менеджер погоджує питання з замовником. 

Усі наші машини мають трекери, щоби замовники могли постійно відстежувати переміщення їхнього вантажу і не хвилюватися. 

6. Розвантаження автомобіля

Як правило, розвантаження машини відбувається на наступний день, якщо відстань маршруту становить до 800 км. Якщо відстань понад 800 км, то — приблизно через два дні.

7. Що робити, якщо під час транспортування пошкодився або зник товар

У дорозі трапляється різне: різкі гальмування через аварійні ситуації або погодні умови, тому товар, що перевозиться, може зіпсуватися. Якщо це сухе або мокре биття, то в договорі зазначається норма биття, наприклад 2, 3, 5 пляшок, і цей товар списується. Такі моменти ми завжди попередньо узгоджуємо з замовником. 

У разі виявлення нестачі товару замовник може написати акт-претензію. Водій зв'яжеться з нашим менеджером і менеджер розв'яже це питання з замовником.

Ось і всі основні кроки. Якщо у вас виникнуть будь-які питання, ми відповімо на них. Просто зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом. 

З радістю доставимо і ваш вантаж!

«Укравтологістика»

Логістика без меж

 

 Джерело: https://ukrautologistic.com.ua/yak-pratsyue-ukravtologistika/ 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*