-
Закрдон
Carrefour об’єднує зусилля з японським гігантом електронної комерції Rakuten
- 21 березня 2023
Carrefour відкриває магазин на французькій платформі електронної комерції Rakuten. Японський ринок швидко набирає популярності у Франції завдяки спеціальній системі повернення грошей. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.детальніше -
Закрдон
Maersk продає свій енергетичний підрозділ за 685 млн доларів
- 21 березня 2023
Данський судноплавний гігант Maersk заявив, що зміг домовитися з компанією AP Moller Group про продаж свого енергетичного підрозділу Maersk Supply Service. За компанію, яка працює у сфері офшорної вітрової енергетики, Maersk отримає 685 мільйонів доларів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.детальніше -
УкраїнаТМ
Катерина Горева на Food&NonFoodMaster&CatMаnMaster-2023
- 21 березня 2023
6-7 квітня 2023 року відбудеться 14-та щорічна Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2023: «Best experience співпраці ритейлерів та постачальників. Новий рівень українського бізнесу». Серед спікерів заходу – Катерина Горева, яка розповість про «Ціноутворення в нових умовах. Швидке реагування, впровадження змін. Онлайн та офлайн канали роздрібу».детальніше -
УкраїнаТМ
Понад 300 на фронті та понад 13 000 в тилу – команда EVA підтримує Україну разом з клієнтами
- 21 березня 2023
Незважаючи на труднощі та втрати, лінія магазинів EVA продовжує працювати в умовах війни. Понад 300 співробітників компанії захищають країну на фронті, в той час як понад 13 000 підтримують роботу мережі та забезпечують українців товарами першої необхідності. За рік спільно з клієнтами компанія акумулювала і спрямувала на допомогу країні, зокрема Силам оборони та людям, що постраждали від російської агресії, більше 40 млн грн. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.детальніше -
Закрдон
Amazon звільняє загалом 27 тисяч співробітників
- 21 березня 2023
Amazon скорочує ще 9 000 робочих місць на додаток до вже оголошених 18 000 звільнень. Тепер скорочуються робочі місця на ігровій платформі Twitch і навіть у її прибутковому хмарному підрозділі AWS. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.детальніше -
Закрдон
Lidl намагається зменшити харчові відходи завдяки спеціальним пакетам Anti-Waste
- 21 березня 2023
Lidl вводить нові превентивні заходи, аби зменшити кількість харчових відходів, що утворюються через пошкодження упаковки чи закінчення терміну придатності товарів. У більш ніж 650 магазинах мережі в Іспанії почали пропонувати так звані «пакети проти відходів». Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.детальніше -
Україна
Україна впроваджує національну систему контролю за якістю та безпечністю харчових продуктів
- 20 березня 2023
Україна, як кандидат на вступ до Європейського Союзу, впроваджує національну систему контролю за якістю та безпечністю харчових продуктів, еквівалентну системі Rapid Alert System for Food and Feed (RASFF), яка діє в ЄС та базується на важливому принципі забезпечення контролю “від лану до столу”. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Держпродспоживслужбу України.детальніше -
УкраїнаТМ
Спробуйте світ на смак: VARUS поповнює власний імпорт товарами ТМ Origin
- 20 березня 2023
Мережа VARUS розширює лінійку товарів власної ТМ Origin новинками із різних країн. ТМ Origin особлива тим, що товари імпортуються із країн, з якими цей продукт асоціюється, надаючи клієнту можливість оцінити автентичний смак оригіналу. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.детальніше -
УкраїнаТМ
АЛЛО Маркетплейс впровадив безпечну оплату карткою
- 20 березня 2023
Національний маркетплейс АЛЛО розширює лінійку сервісів для покупців та продавців. Відтепер покупці можуть безпечно сплачувати карткою і за товари партнерів маркетплейсу АЛЛО, які продають власні товари у понад чотирьох тисячах товарних категорій. Сервіс «Оплата карткою» утримує кошти покупця до отримання замовлення і лише після нього зараховує їх продавцю. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.детальніше -
Закрдон
Starbucks сьомий рік поспіль став найдорожчим ресторанним брендом у світі
- 20 березня 2023
Американська компанія з продажу кави, що управляє однойменною мережею кав'ярень Starbucks, сьомий рік поспіль стала найдорожчим ресторанним брендом у світі за версією консалтингової компанії Brand Finance. Вартість Starbucks зросла на 17% і становила $53,4 млрд. Про це повідомляє TradeMaster.UA.детальніше