Ринки Food
-
ТМ
NOVUS: адаптація, відновлення та розвиток попри війну
- 26 липня 2022
Мережа NOVUS не припиняла роботу з перших днів повномасштабного вторгнення рф в Україну, не зважаючи на втрати складів, понівечення магазинів та знищення головного офісу в ТРЦ Retroville. Через що довелось пройти команді, як адаптувались до нових умов, про розвиток, постачальників та маркетингові активності, розповів генеральний директор мережі NOVUS Марк Петкевич.детальніше -
ТМ
Робота WOG CAFE в умовах воєнного стану: виклики та відновлення роботи
- 25 липня 2022
Мережа АЗК WOG до повномасштабного вторгнення росії активно розвивала небензиновий напрям бізнесу. WOG CAFE – це бренд, про який знає, мабуть, кожен на території України, адже купити необхідні продукти в дорогу, випити каву й поласувати фірмовими стравами можна було не лише на АЗК, а й у потягах Інтерсіті та аеропортах. До війни магазини та кафе працювали цілодобово, не було ніяких обмежень, але з 24 лютого багато бізнесів зазнали значних втрат і проблем. Небо закрите, Укрзалізниця теж працювала в абсолютно новому режимі й лише з 13 травня у швидкісних поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+ знову запрацювали WOG CAFE. Про те, як відновлювали роботу харчового напряму в мережі, налагоджували логістику й що на сьогодні в пріоритеті, дізнаєтесь в новому інтерв’ю.детальніше -
ТМ
Зміни в роботі Auchan під час війни та до чого тут «Ренесанс України»
- 23 червня 2022
Під час війни український ритейл зазнав багато труднощів. На сьогодні знищено не одне підприємство, є значні обмеження виробництв, деякі компанії опинились на тимчасово окупованих територіях без можливості доступу до них, що змушує роздрібні мережі шукати нових постачальників. Крім того, доводиться будувати нову логістику поставок, адже зруйновані дороги й склади, змінювати асортимент в умовах масового переселення та зниження купівельної спроможності, а також забезпечувати регулярну доставку товарів, коли пальне в дефіциті й значно подорожчало. Які виклики постали перед компанією Auchan Україна, яка ситуація на власному фронті зараз у мережі, читайте у матеріалі.детальніше -
ТМ
Вітмарк-Україна: робота і благодійність під час війни
- 22 червня 2022
Провідний виробник соків та продуктів дитячого харчування «Вітмарк-Україна» – одна з компаній, які не розгубилися з початком вторгнення військ рф та швидко пристосувалася до важких умов воєнного стану.детальніше -
VARUS: Працювати – це наш фронт, бо ми є важливою частиною продуктової безпеки країни
- 20 червня 2022
VARUS – національна мережа магазинів, яка на сьогодні представлена 111 магазинами в 25 населених пунктах України. З моменту вторгнення росії ринок зазнав змін, бізнесу довелось перелаштовуватись і шукати нові шляхи взаємодії з партнерами, щоб надати доступ населенню до соціально важливих товарів. Про виклики з початком війни, взаємодію з партнерами й колишніми конкурентами, маркетингову активність та соціальну відповідальність розповідає Ольга Румянцева, директор з маркетингу VARUS.детальніше -
ТМ
Хліби з додаванням каші від ТМ «Рум’янець»: крафтова рецептура у промислових масштабах
- 10 червня 2022
Прямуючи за трендом збалансованого харчування, українські виробники постійно експериментують з рецептурою хліба. Дуже популярно нині додавати в тісто види борошна, які вважаються більш корисними, наприклад: гречане, вівсяне, житнє, або ж насіння, сухофрукти, горіхи, тощо.детальніше -
ТМ
Ринок персоналу й війна: нові реалії та перспективи
- 31 травня 2022
З початком війни з’явились нові тенденції ринку праці, відбулися зміни в поведінці як роботодавців, так і шукачів. На сьогодні попит перевищує пропозицію, компанії оптимізують витрати, скорочують заробітні плати та бонуси або взагалі скорочують співробітників. Про зміни в роботі, пошук нового персоналу, безпеку на робочих місцях і перспективи ринку праці редакції розповіла керівниця відділу персоналу компанії, що виготовляє макаронні вироби і крупи під ТМ «Ярка», Маргарита Рубаненко.детальніше -
ТМ
По-справжньому сильний бренд має бути відкритим, чесним, доступним і мати максимальне охоплення аудиторії
- 02 травня 2022
На сьогодні в мережі магазинів АТБ присутні 3 власні торгові марки загальною кількістю 1000 SKU: «Розумний вибір», «Своя лінія», «De Luxe F&G Selected». За рік у мережі відбулись ротації в межах груп і товарів, і зараз частка продукції Private label від загального асортименту становить 26,0%.детальніше -
ТМ
Продажі макаронних виробів в Україні: чого хоче покупець і що нас чекає у 2022
- 18 лютого 2022
На тлі розвитку пандемії COVID-19 відбулася активізація споживання виробів із борошна, зокрема макаронних виробів як дешевого продукту тривалого зберігання. Але зростання цін на пшеницю безпосередньо впливає на ціну макаронних виробів, а в умовах зниження доходів населення і падіння його купівельної спроможності перевагу багато споживачів віддають дешевим продуктам. В Україні спостерігається зміна попиту на макаронні вироби залежно від ціни на картоплю. Зі зниженням цін на овоч падає рівень споживання макаронних виробів, адже ці 2 продукти українці використовуються як гарнір. Яка зараз ситуація на ринку макаронних виробів України, як правильно продукт подати і чого варто очікувати, поділився з редакцією керівник відділу продажів ТМ «Ярка» Валерій Сердюков.детальніше