Ринки Food
-
ТМ
Ринок персоналу й війна: нові реалії та перспективи
- 31 травня 2022
З початком війни з’явились нові тенденції ринку праці, відбулися зміни в поведінці як роботодавців, так і шукачів. На сьогодні попит перевищує пропозицію, компанії оптимізують витрати, скорочують заробітні плати та бонуси або взагалі скорочують співробітників. Про зміни в роботі, пошук нового персоналу, безпеку на робочих місцях і перспективи ринку праці редакції розповіла керівниця відділу персоналу компанії, що виготовляє макаронні вироби і крупи під ТМ «Ярка», Маргарита Рубаненко.детальніше -
ТМ
По-справжньому сильний бренд має бути відкритим, чесним, доступним і мати максимальне охоплення аудиторії
- 02 травня 2022
На сьогодні в мережі магазинів АТБ присутні 3 власні торгові марки загальною кількістю 1000 SKU: «Розумний вибір», «Своя лінія», «De Luxe F&G Selected». За рік у мережі відбулись ротації в межах груп і товарів, і зараз частка продукції Private label від загального асортименту становить 26,0%.детальніше -
ТМ
Продажі макаронних виробів в Україні: чого хоче покупець і що нас чекає у 2022
- 18 лютого 2022
На тлі розвитку пандемії COVID-19 відбулася активізація споживання виробів із борошна, зокрема макаронних виробів як дешевого продукту тривалого зберігання. Але зростання цін на пшеницю безпосередньо впливає на ціну макаронних виробів, а в умовах зниження доходів населення і падіння його купівельної спроможності перевагу багато споживачів віддають дешевим продуктам. В Україні спостерігається зміна попиту на макаронні вироби залежно від ціни на картоплю. Зі зниженням цін на овоч падає рівень споживання макаронних виробів, адже ці 2 продукти українці використовуються як гарнір. Яка зараз ситуація на ринку макаронних виробів України, як правильно продукт подати і чого варто очікувати, поділився з редакцією керівник відділу продажів ТМ «Ярка» Валерій Сердюков.детальніше -
ТМ
Уманьпиво – перша в Україні пивоварня, яка варить пиво на сонячній енергії
- 27 січня 2022
У 1878 році був закладений фундамент однієї з перших в Україні пивоварень, яка варить пиво відповідно до німецького закону про чистоту пива, згідно з яким у технології виробництва пива можна використовувати лише 3 компоненти – солод, хміль і воду. Під час Другої світової війни завод був практично повністю зруйнований, але, починаючи з 1950 року, почалася його відбудова, реконструкція і модернізація, що триває й не зупиняється на сьогодні. На заводі виробляють пиво, сидр, квас, лимонад. За добу завод може виробляти до ста тисяч пляшок продукції, що відповідає європейським стандартам якості та експортується в такі Країни, як Китай, Ізраїль, США, Німеччину та інші. Але головною новиною року стала побудова найбільшої сонячної електростанції для підприємства «Уманьпиво». Яким був для компанії 2021 рік, що спонукало до такого кроку, як тривала реалізація проєкту та унікальним досвідом пивоваріння на сонячній енергії ділиться з редакцією СЕО «Уманьпиво» Ігор Кисіль.детальніше -
ТМ
Секрет виробництва якісної пасти
- 25 січня 2022
Макаронні вироби – це відомий та улюблений у всьому світі продукт, що вже давно належить до так званих зручних продуктів і дає можливість відносити його до сучасних продуктів харчування. Вони мають високу поживну цінність, хорошу засвоюваність, швидко готуються, добре перевозяться та зберігаються. Але не будь-які макаронні вироби можуть мати однакову користь і поживну цінність, адже якість кінцевого продукт залежить від кожного етапу виробництва й сировини. А як із зерна на полі отримати якісну пасту на полиці, ми дізнались у фахівців групи компаній, що заснована на сімейних традиціях і виготовляє макаронні вироби під ТМ «Ярка» уже 27 років.детальніше -
ТМ
Асоціація чизмонгерів і сирних сомельє — об
- 24 грудня 2021
В грудні в Києві було зареєстровано першу Асоціацію чизмонгерів та сирних сомельє — об'єднання професіоналів із продажу та презентації сиру. Про цілі, подальші плани та цінності розповіла Оксана Чернова, сирна експертка ProCheese, співзасновниця фестивалю сирного мистецтва ProCheese Awards, суддя міжнародного конкурсу World Cheese Awards.детальніше -
ТМ
Олег Третьяков, Епікур: «Фактично з початком використання effie> ми почали зростати і у продажах. Контроль полиці допоміг стати ключовим гравцем у певних мережах, і зараз нас ігнорувати складно»
- 16 грудня 2021
Пишаємося причетністю до успіху компанії, яка зовсім недавно вийшла на усталений конкурентний ринок. За короткий проміжок часу вона завоювала місце і на полиці, і в серцях покупців. Про те, як керує своїми продажами бренд «Епікур», і яких результатів досяг за допомогою сервісу effie>, розповідає керівник напряму «Мерчендайзинг» Олег Третьяков.детальніше -
ТМ
World Cheese Awards їде в Україну
- 16 листопада 2021
Команда ProCheese компанії Ardis group та переможці національного конкурсу ProCheese Awards 2021 відвідали міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards, який пройшов 3 листопада в Іспанії, місті Ов‘єдо. Вперше на наймасштабнішій події для сироварів було представлено український сир.детальніше -
ТМ
20-річна історія успіху мережі «Наш край»: інтерв’ю з генеральним директором
- 12 жовтня 2021
Мережа супермаркетів «Наш Край» працює на українському ринку із 2001 року і є франчайзинговою компанією №1 на ринку продуктового ритейлу України. На сьогодні супермаркети «Наш Край» представлені у 19 регіонах, де, окрім брендів, представлений широкий асортимент товарів власної торгової марки «Наш Край». Також у наших закладах розвинене власне виробництво – міні-пекарні, кулінарія, м’ясні цехи. До ювілею компанії редакція вирішила дізнатись про шлях до цілі довжиною в 20 років. Із чого все починалось і як надалі планує розвиватись мережа, розповідає Віктор Мольченко, генеральний директор мереж «Наш Край» та SPAR.детальніше