Ринки Food
-
ТМ
Що дають пивоварні власні поля?
- 01 червня 2021
Що дає сучасній пивоварні самостійне вирощування сировини? Пивоварня Уманьпиво дала відповідь на ці питання.детальніше -
ТМ
Доставка продукту з ферми до кінцевого споживача: переваги та виклики співпраці із зовнішніми виконавцями
- 31 травня 2021
«Холодний ланцюжок» або «холодна логістика» – ці терміни навряд чи зрозумілі широкому загалу. Однак від закладених у них процесів залежить якість свіжих ягід, овочів і фруктів, безпечність молочної та м’ясної продукції на столах споживачів, а також прибутки агровиробників.детальніше -
ТМ
Спільна переробка для малих фермерів: як це може відбуватися
- 26 травня 2021
Продаж вирощених овочів чи фруктів перекупникам просто з поля або саду – ситуація, досить типова для малих українських агровиробників.детальніше -
Відкриття інноваційного заводу MOVA brewing co. – новий етап розвитку культури крафтового пива в Україні
- 26 квітня 2021
Частка крафтового пива на ринку України дуже мізерна й на сьогодні не перевищує 3%, так як культура споживання крафту в нашій країні почала розвиватися не так давно. Але з кожним роком кількість шанувальників пива, звареного за авторськими рецептами, зростає. Змінюється і сама культура споживання хмільного напою – стає більше дегустацій, beer-фестивалів, з'являються нові формати барів, пабів і ресторанів, а також нові проєкти, націлені на розвиток цієї сфери в Україні. Одним із таких проєктів, який активно розвиває культуру споживання пива і творить історію українського крафту, є пивоварня MOVA brewing сo., створена Борисом Гільдіним і Богданом Точкою. І з січня 2021 року почався її новий етап розвитку з відкриттям власного інноваційного заводу.детальніше -
ТМ
Приправи та спеції ТМ «Dr.Igel» - наша стратегія «WIN-WIN»
- 11 лютого 2021
Компанія ТОВ «Ігєль Україна» - національний виробник фасованих приправ та спецій під ТМ «Dr.Igel». Стратегія нашого розвитку – win-win! Хоча якщо бути на 100% точними, то влучніше буде говорити про стратегія win-win- win-win … І ось чому!детальніше -
ТМ
Файний 2020 рік
- 22 січня 2021
Про 2020 рік можна сказати різне: як і хороше, так і погане. Прожили його всі теж по-різному: деякі — у повній тиші та самоізоляції, а інші — інтерактивно й весело. Звичайно, його не назвеш вдалим роком, але якщо напружити пам’ять, та знайдуться і гарні моменти. Ось, що згадали ми.детальніше -
ТМ
Отсутствие короназависимости – в «Криолит Д» не боятся покорять рынок Private Label в кризис
- 12 січня 2021
Компания «Криолит Д» известна как одно из ведущих кондитерских предприятий Украины. Сладости днепровской фабрики под торговой маркой «Клим» много лет поставляются на прилавки не только отечественных магазинов, но и экспортируется во многие страны – Великобританию, Германию, Канаду, Южную Корею и др.детальніше -
ТМ
ТМ «ZEMAN»: наука создания лучшего пива
- 30 грудня 2020
Современные технологии позволяют довольно легко и дешево получить напиток, похожий на пиво. Дельцы, ориентированные исключительно на быструю прибыль, вполне могли бы ограничиться простым процессом, которое бы включало получение алкогольной основы из дешевого сырья и добавление искусственных ароматизаторов и красителей. Но с производством пива этот процесс не имеет ничего общего.детальніше -
ТМ
DistributionMaster-2020: Будущее рынка дистрибуции
- 06 листопада 2020
30 октября, в разгар годовых переговоров о сотрудничестве производителей, дистрибуторов и ритейлеров, в Киеве прошла юбилейная, десятая Ежегодная Конференция «DistributionMaster-2020: Будущее рынка дистрибуции» - Главное Событие года рынка дистрибуции Украины.детальніше

















