Ринки Food
-
ТМ
Олег Третьяков, Епікур: «Фактично з початком використання effie> ми почали зростати і у продажах. Контроль полиці допоміг стати ключовим гравцем у певних мережах, і зараз нас ігнорувати складно»
- 16 грудня 2021
Пишаємося причетністю до успіху компанії, яка зовсім недавно вийшла на усталений конкурентний ринок. За короткий проміжок часу вона завоювала місце і на полиці, і в серцях покупців. Про те, як керує своїми продажами бренд «Епікур», і яких результатів досяг за допомогою сервісу effie>, розповідає керівник напряму «Мерчендайзинг» Олег Третьяков.детальніше -
ТМ
World Cheese Awards їде в Україну
- 16 листопада 2021
Команда ProCheese компанії Ardis group та переможці національного конкурсу ProCheese Awards 2021 відвідали міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards, який пройшов 3 листопада в Іспанії, місті Ов‘єдо. Вперше на наймасштабнішій події для сироварів було представлено український сир.детальніше -
ТМ
20-річна історія успіху мережі «Наш край»: інтерв’ю з генеральним директором
- 12 жовтня 2021
Мережа супермаркетів «Наш Край» працює на українському ринку із 2001 року і є франчайзинговою компанією №1 на ринку продуктового ритейлу України. На сьогодні супермаркети «Наш Край» представлені у 19 регіонах, де, окрім брендів, представлений широкий асортимент товарів власної торгової марки «Наш Край». Також у наших закладах розвинене власне виробництво – міні-пекарні, кулінарія, м’ясні цехи. До ювілею компанії редакція вирішила дізнатись про шлях до цілі довжиною в 20 років. Із чого все починалось і як надалі планує розвиватись мережа, розповідає Віктор Мольченко, генеральний директор мереж «Наш Край» та SPAR.детальніше -
ТМ
«Опілля»: Як автоматизація допомогла взяти під контроль дистриб’юторів і підвищити продажі
- 16 вересня 2021
Ігор Пшоновський, «Опілля»: Ми поставили для себе плани, що нам треба працювати з полицею, але яким чином забезпечити контроль або її покращення, відповіді не було. Повну відповідь на це питання дала компанія АЙПІЛЕНД, - зараз можемо бачити це в режимі онлайн.детальніше -
ТМ
Історія створення ТМ «Ярка», що не поступається за якістю італійській пасті
- 09 вересня 2021
Національне підприємство, що пропонує макаронні вироби, гречану крупу й вівсяні пластівці під ТМ«ЯРКА» ТМ «Jarka» і ТМ «PastaLenka», успішно працює на українському ринку з 1994 року. Окрім розвитку своїх ТМ, на підприємстві здійснюється виробництво більше 10 популярних ТМ на умовах контрактного виробництва, також продукція успішно експортується за кордон. Із чого все починалось і як створюються макаронні вироби, що достойно конкурують з італійською пастою, розповідає співвласник компанії Олексій Стась.детальніше -
ТМ
Денис Сависько, Кока Кола Беверіджиз Україна: effie> дає нам можливість моніторити усі процеси, аж до постановки задач та контролю їх виконання. Повинен відзначити, з його допомогою ми покращили результати з багатьох показників
- 03 вересня 2021
Як компанія Кока Кола Беверіджиз Україна пройшла свій путь автоматизації бізнес-процесів та яких результатів досягли за допомогою IT-сервісу effie>, розповідає Денис Сависько, керівник мерчандайзингу.детальніше -
ТМ
PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід
- 10 серпня 2021
8 вересня 2021 року в Києві пройде Конференція «PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку СТМ - український та зарубіжний досвід» - це XIII Міжнародна щорічна практична зустріч, яка дозволяє відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії й тактики ефективного розвитку бізнесу. Ініціатором і організатором події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.детальніше -
ТМ
Розвиватися разом із компанією «Еконія»
- 28 липня 2021
«Еконія» - це сучасна комерційно-виробнича компанія, яка понад 25 років успішно займається виробництвом питної води і дитячого харчування.детальніше -
ТМ
“Уманьпиво” на шляху до екологічного виробництва
- 26 липня 2021
Компанія “Уманьпиво” підтримала концепцію eco-friendly виробництва і в липні розпочала впровадження проєкту з будівництва сонячної електростанції на дахах виробничих приміщень пивоварні.детальніше