Ринки Food
-
Надійність, гнучкість, зручність та прозорість – запорука успіху в ділових відносинах із постачальниками. Досвід МЕТRО
- 20 січня 2023
Власні торгові марки МЕТRО наразі представлені 6 фокусними брендами. Серед них найбільше представлена категорія продовольчих товарів, 4 фокусні бренди – METRO Chef, METRO Premium, RIOBA та ARО.детальніше -
ТМ
Зустрічай Світанок з Мрією – новий український бренд соків та нектарів від «Галіція-Трейд» з інноваційним форматом галереї сучасного діджитал-мистецтва
- 13 січня 2023
Споживчі тренди сьогодення сприяють розвитку українського продукту. Українці стають більш раціональними у споживанні, збільшуючи попит на товари вітчизняного виробництва. При здійсненні покупки 54% опитаних споживачів звертають особливу увагу на бренд в контексті країни походження (Згідно результатів дослідження компанії Gradus Research). Істотні зміни й перебудова категорії «Соки та нектари», в тому числі ротація звичних брендів на імпортні з невиправдано високим цінником, стали поштовхом до розширення портфелю брендів ТОВ «Галіція-Трейд».детальніше -
Аналіз розвитку ВТМ У 2021–2022 роках
- 10 січня 2023
Протягом останніх років разом із ростом частки сучасних форматів (дискаунтерів, супермаркетів, гіпермаркетів, C&C) та лояльності до сучасних торгових мереж на українському ринку спостерігався поступовий ріст власних торгових марок (ВТМ) і 2022 рік не став винятком.детальніше -
ТМ
Український сир презентували в Лондоні
- 26 грудня 2022
В Лондоні відбулася закрита дегустація сирів переможців найбільшого в світі сирного конкурсу World Cheese Awards 2022 для представників британських медіавидань та ритейлу, — повідомляє пресслужба ProCheese від Ardis Group.детальніше -
ТМ
Батон «Багет» – хліб зі смаком свята
- 15 грудня 2022
За понад 30 років незалежності, у нашій країні вже сформувались власні сучасні традиції зимових святкувань з обов’язковими ритуалами та частуваннями. Поряд з мандаринами та ігристим, традиційним атрибутом святкового зимового столу стали різноманітні канапки, основою для яких незмінно слугує батон багет.детальніше -
ТМ
Українські сировари пройшли курс у міжнародного сирного експерта
- 09 грудня 2022
У листопаді було завершено безкоштовний навчальний курс для українських сироварів «Теорія професійного сироваріння» від ProCheese Академії та Пола Томаса — технічного директора Британської Academy of Cheese — освітньої організації, яка просуває професійні знання про сироваріння та кар'єру у сирній сфері. Такий курс було проведено в Україні вперше.детальніше -
ТМ
За лаштунками World Cheese Awards: Україна вперше нанесена на сирну карту світу. Підсумки пресконференції
- 22 листопада 2022
16.11 в Києві відбулася пресконференція на тему «За лаштунками World Cheese Awards: Україна вперше нанесена на сирну карту світу». Організатори — Ardis Group та спільнота ProCheese.детальніше -
ТМ
Дивовижний смак: враження міжнародних експертів про український сир на WCA 2022
- 11 листопада 2022
Ексклюзивна дегустація для суддів. Джерело: Guld of Fine Food. Фотограф: Simon Regan Сири українських виробників зібрали безліч позитивних відгуків та сотні емоцій від представників міжнародних компаній та експертів світового рівня. Враженнями з події ділиться Оксана Чернова — сирна експертка ProCheese, засновниця ProCheese Академії, суддя міжнародного конкурсу World Cheese Awards.детальніше -
Крафтовий батон з українським характером від ТМ «Рум’янець»
- 09 листопада 2022
В Україні поступово змінюється культура споживання хліба. Тенденцією останніх років є значний попит на крафт. Споживач все частіше шукає на полицях рустикальний хліб із печі, виготовлений за особливим домашнім рецептом і, обов’язково, з рум’яною, хрумкою скоринкою. Існує помилкове твердження, що крафтовий продукт може бути виготовлений лиш в маленькій пекарні. Насправді, сучасне обладнання дозволяє створювати унікальні високорецептурні продукти й у промислових масштабах. На прикладі свого батона «На черені», ТМ «Рум’янець» демонструє як традиційний промисловий продукт може отримати справжній крафтовий формат.детальніше