Ринки Food

  • ТМ
    Уманьпиво – перша в Україні пивоварня, яка варить пиво на сонячній енергії

    Уманьпиво – перша в Україні пивоварня, яка варить пиво на сонячній енергії

    • 27 січня 2022
    У 1878 році був закладений фундамент однієї з перших в Україні пивоварень, яка варить пиво відповідно до німецького закону про чистоту пива, згідно з яким у технології виробництва пива можна використовувати лише 3 компоненти – солод, хміль і воду. Під час Другої світової війни завод був практично повністю зруйнований, але, починаючи з 1950 року, почалася його відбудова, реконструкція і модернізація, що триває й не зупиняється на сьогодні. На заводі виробляють пиво, сидр, квас, лимонад. За добу завод може виробляти до ста тисяч пляшок продукції, що відповідає європейським стандартам якості та експортується в такі Країни, як Китай, Ізраїль, США, Німеччину та інші. Але головною новиною року стала побудова найбільшої сонячної електростанції для підприємства «Уманьпиво». Яким був для компанії 2021 рік, що спонукало до такого кроку, як тривала реалізація проєкту та унікальним досвідом пивоваріння на сонячній енергії ділиться з редакцією СЕО «Уманьпиво» Ігор Кисіль.
    детальніше
  • ТМ
    Секрет виробництва якісної пасти

    Секрет виробництва якісної пасти

    • 25 січня 2022
    Макаронні вироби – це відомий та улюблений у всьому світі продукт, що вже давно належить до так званих зручних продуктів і дає можливість відносити його до сучасних продуктів харчування. Вони мають високу поживну цінність, хорошу засвоюваність, швидко готуються, добре перевозяться та зберігаються. Але не будь-які макаронні вироби можуть мати однакову користь і поживну цінність, адже якість кінцевого продукт залежить від кожного етапу виробництва й сировини. А як із зерна на полі отримати якісну пасту на полиці, ми дізнались у фахівців групи компаній, що заснована на сімейних традиціях і виготовляє макаронні вироби під ТМ «Ярка» уже 27 років.
    детальніше
  • ТМ
    Асоціація чизмонгерів і сирних сомельє — об

    Асоціація чизмонгерів і сирних сомельє — об

    • 24 грудня 2021
    В грудні в Києві було зареєстровано першу Асоціацію чизмонгерів та сирних сомельє — об'єднання професіоналів із продажу та презентації сиру. Про цілі, подальші плани та цінності розповіла Оксана Чернова, сирна експертка ProCheese, співзасновниця фестивалю сирного мистецтва ProCheese Awards, суддя міжнародного конкурсу World Cheese Awards.
    детальніше
  • ТМ
    Олег Третьяков, Епікур: «Фактично з початком використання effie> ми почали зростати і у продажах. Контроль полиці допоміг стати ключовим гравцем у певних мережах, і зараз нас ігнорувати складно»

    Олег Третьяков, Епікур: «Фактично з початком використання effie> ми почали зростати і у продажах. Контроль полиці допоміг стати ключовим гравцем у певних мережах, і зараз нас ігнорувати складно»

    • 16 грудня 2021
    Пишаємося причетністю до успіху компанії, яка зовсім недавно вийшла на усталений конкурентний ринок. За короткий проміжок часу вона завоювала місце і на полиці, і в серцях покупців. Про те, як керує своїми продажами бренд «Епікур», і яких результатів досяг за допомогою сервісу effie>, розповідає керівник напряму «Мерчендайзинг» Олег Третьяков.
    детальніше
  • ТМ
    World Cheese Awards їде в Україну

    World Cheese Awards їде в Україну

    • 16 листопада 2021
    Команда ProCheese компанії Ardis group та переможці національного конкурсу ProCheese Awards 2021 відвідали міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards, який пройшов 3 листопада в Іспанії, місті Ов‘єдо. Вперше на наймасштабнішій події для сироварів було представлено український сир.
    детальніше
  • ТМ
    20-річна історія успіху мережі «Наш край»: інтерв’ю з генеральним директором

    20-річна історія успіху мережі «Наш край»: інтерв’ю з генеральним директором

    • 12 жовтня 2021
    Мережа супермаркетів «Наш Край» працює на українському ринку із 2001 року і є франчайзинговою компанією №1 на ринку продуктового ритейлу України. На сьогодні супермаркети «Наш Край» представлені у 19 регіонах, де, окрім брендів, представлений широкий асортимент товарів власної торгової марки «Наш Край». Також у наших закладах розвинене власне виробництво – міні-пекарні, кулінарія, м’ясні цехи. До ювілею компанії редакція вирішила дізнатись про шлях до цілі довжиною в 20 років. Із чого все починалось і як надалі планує розвиватись мережа, розповідає Віктор Мольченко, генеральний директор мереж «Наш Край» та SPAR.
    детальніше
  • ТМ
    «Опілля»: Як автоматизація допомогла взяти під контроль дистриб’юторів і підвищити продажі

    «Опілля»: Як автоматизація допомогла взяти під контроль дистриб’юторів і підвищити продажі

    • 16 вересня 2021
    Ігор Пшоновський, «Опілля»: Ми поставили для себе плани, що нам треба працювати з полицею, але яким чином забезпечити контроль або її покращення, відповіді не було. Повну відповідь на це питання дала компанія АЙПІЛЕНД, - зараз можемо бачити це в режимі онлайн.
    детальніше
  • ТМ
    Історія створення ТМ «Ярка», що не поступається за якістю італійській пасті

    Історія створення ТМ «Ярка», що не поступається за якістю італійській пасті

    • 09 вересня 2021
    Національне підприємство, що пропонує макаронні вироби, гречану крупу й вівсяні пластівці під ТМ«ЯРКА» ТМ «Jarka» і ТМ «PastaLenka», успішно працює на українському ринку з 1994 року. Окрім розвитку своїх ТМ, на підприємстві здійснюється виробництво більше 10 популярних ТМ на умовах контрактного виробництва, також продукція успішно експортується за кордон. Із чого все починалось і як створюються макаронні вироби, що достойно конкурують з італійською пастою, розповідає співвласник компанії Олексій Стась.
    детальніше
  • ТМ
    Денис Сависько, Кока Кола Беверіджиз Україна: effie> дає нам можливість моніторити усі процеси, аж до постановки задач та контролю їх виконання. Повинен відзначити, з його допомогою ми покращили результати з багатьох показників

    Денис Сависько, Кока Кола Беверіджиз Україна: effie> дає нам можливість моніторити усі процеси, аж до постановки задач та контролю їх виконання. Повинен відзначити, з його допомогою ми покращили результати з багатьох показників

    • 03 вересня 2021
    Як компанія Кока Кола Беверіджиз Україна пройшла свій путь автоматизації бізнес-процесів та яких результатів досягли за допомогою IT-сервісу effie>, розповідає Денис Сависько, керівник мерчандайзингу.
    детальніше