Ринки Food
-
ТМ
«Опілля»: Як автоматизація допомогла взяти під контроль дистриб’юторів і підвищити продажі
- 16 вересня 2021
Ігор Пшоновський, «Опілля»: Ми поставили для себе плани, що нам треба працювати з полицею, але яким чином забезпечити контроль або її покращення, відповіді не було. Повну відповідь на це питання дала компанія АЙПІЛЕНД, - зараз можемо бачити це в режимі онлайн.детальніше -
ТМ
Історія створення ТМ «Ярка», що не поступається за якістю італійській пасті
- 09 вересня 2021
Національне підприємство, що пропонує макаронні вироби, гречану крупу й вівсяні пластівці під ТМ«ЯРКА» ТМ «Jarka» і ТМ «PastaLenka», успішно працює на українському ринку з 1994 року. Окрім розвитку своїх ТМ, на підприємстві здійснюється виробництво більше 10 популярних ТМ на умовах контрактного виробництва, також продукція успішно експортується за кордон. Із чого все починалось і як створюються макаронні вироби, що достойно конкурують з італійською пастою, розповідає співвласник компанії Олексій Стась.детальніше -
ТМ
Денис Сависько, Кока Кола Беверіджиз Україна: effie> дає нам можливість моніторити усі процеси, аж до постановки задач та контролю їх виконання. Повинен відзначити, з його допомогою ми покращили результати з багатьох показників
- 03 вересня 2021
Як компанія Кока Кола Беверіджиз Україна пройшла свій путь автоматизації бізнес-процесів та яких результатів досягли за допомогою IT-сервісу effie>, розповідає Денис Сависько, керівник мерчандайзингу.детальніше -
ТМ
PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку ВТМ - український і зарубіжний досвід
- 10 серпня 2021
8 вересня 2021 року в Києві пройде Конференція «PrivateLabel-2021: Нові вектори в розвитку СТМ - український та зарубіжний досвід» - це XIII Міжнародна щорічна практична зустріч, яка дозволяє відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії й тактики ефективного розвитку бізнесу. Ініціатором і організатором події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.детальніше -
ТМ
Розвиватися разом із компанією «Еконія»
- 28 липня 2021
«Еконія» - це сучасна комерційно-виробнича компанія, яка понад 25 років успішно займається виробництвом питної води і дитячого харчування.детальніше -
ТМ
“Уманьпиво” на шляху до екологічного виробництва
- 26 липня 2021
Компанія “Уманьпиво” підтримала концепцію eco-friendly виробництва і в липні розпочала впровадження проєкту з будівництва сонячної електростанції на дахах виробничих приміщень пивоварні.детальніше -
Заказ норвежской рыбы в Egersund Seafood в Киеве – это удобно и современно
- 29 червня 2021
Каждая хозяйка уверена в огромной пользе рыбы и морепродуктов – это верно на все 100%. Однако поспешим заметить, что выбору даров моря следует относиться невероятно серьезно, так как от их качества зависит Ваше здоровье и вкусовые ощущения.детальніше -
Сырокопченые колбасы: деликатес в деталях
- 08 червня 2021
Сырокопченая колбаса относится к категории элитных. Этот деликатес невозможно спутать ни с каким другим, ведь у него очень характерный вкус и внешний вид.детальніше -
ТМ
Вино в банках – новий тренд!
- 04 червня 2021
Любителі вина, насолоджуйтеся! Тепер улюблений напій можна придбати в жерстяній банці. Нова тара Тициано 330 мл створена для тих, хто любить вино та подорожі. Її дуже зручно відкривати, наприклад, в поїзді або в парку.детальніше