Ринки NonFood

  • ТМ
    XІV щорічна конференція Food & NonFoodMaster-2023: Best experience співпраці ритейлерів і постачальників. Новий рівень українського бізнесу

    XІV щорічна конференція Food & NonFoodMaster-2023: Best experience співпраці ритейлерів і постачальників. Новий рівень українського бізнесу

    • 13 квітня 2023
    6-7 квітня в Києві відбулась щорічна, 14-та за рахунком, Всеукраїнська конференція Food & NonFoodMaster-2023: Best experience співпраці ритейлерів і постачальників. Новий рівень українського бізнесу».
    детальніше
  • ТМ
    Робота з іноземними постачальними та зміщення акцентів у розвитку ВТМ в ELDORADO

    Робота з іноземними постачальними та зміщення акцентів у розвитку ВТМ в ELDORADO

    • 07 лютого 2023
    Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Україні eldorado.ua має одну давно знайому покупцям Private Label – ELENBERG. Наразі кількість постійних SKU становить 40–50 позицій та займає до 35% у всіх категоріях товарів, де вона присутня. У 2022 році цей показник зріс, незважаючи на значний дефіцит і падіння загального товарообігу через повномасштабне вторгнення в лютому.
    детальніше
  • ТМ
    Що потрібно знати про догляд за шкірою обличчя для чоловіків

    Що потрібно знати про догляд за шкірою обличчя для чоловіків

    • 17 січня 2023
    Незаперечна істина в тому, що незалежно від вашої статі, стилю або способу життя важливо дбати про свою шкіру. Багато чоловіків помилково вважають, що догляд за шкірою має бути дуже складним. Але це не обов'язково: у вас може бути простий і водночас ефективний режим, якому легко слідувати в рамках повсякденних гігієнічних процедур. Далі поговоримо про те, які продукти важливі для збереження свіжості та здоров'я вашої шкіри.
    детальніше
  • Найправильніша стратегія – швидке реагування на зміни середовища та реагування на страхи покупців

    Найправильніша стратегія – швидке реагування на зміни середовища та реагування на страхи покупців

    • 12 січня 2023
    Продукція ВТМ Лінії магазинів EVA неодноразово отримувала нагороди на світовому рівні, це той випадок, коли мережа задає тренд у розвитку Private Label краси та здоров’я.
    детальніше
  • ТМ
    Виробництво косметики під час війни: кейс PROCARE

    Виробництво косметики під час війни: кейс PROCARE

    • 19 грудня 2022
    Про створення українського виробництва косметики та роботу під час війни ми поговорили з СEO компанії PROCARE - Олександром Каганом. Як в Україні розвинути бізнес косметики з нуля? Розкажіть коротко про компанію ProCare.
    детальніше
  • ТМ
    Як ритейл працює в умовах війни. Історія компанії MOYO

    Як ритейл працює в умовах війни. Історія компанії MOYO

    • 07 вересня 2022
    Стійкістю українців та українського бізнесу можна захоплюватися. Кожна роздрібна мережа за останні півроку трансформувалась, оптимізувала бізнес-процеси, намагалась бути максимально ефективною в нових умовах, змінювала вектори розвитку, щоб і надалі продовжувати діяльність. Про роботу MOYO під час війни, комунікацію, зміни та відкриття розповідає Валентин Івакін, генеральний директор MOYO.
    детальніше
  • ТМ
    Повне відновлення поставок та напружений графік розвитку мережі JYSK в Україні заради перемоги

    Повне відновлення поставок та напружений графік розвитку мережі JYSK в Україні заради перемоги

    • 13 липня 2022
    Із початку повномасштабної війни магазини JYSK в Україні припинили діяльність, але швидко відновили роботу й постачання усіх товарів, не лише тих, що входять до критичного імпорту. Звичайно, у компанії є відхилення від стратегічних планів на 2022 рік, але й надалі мережа працює над оновленням уже існуючих магазинів, відкриттям нових та відновленням зруйнованих. Про особливості роботи ритейлера в умовах війни і План відновлення на 2023 фінансовий рік редакції розповів Country Manager JYSK в Україні Євген Іваниця.
    детальніше
  • ТМ
    ISEI: Сервіс – це душа бренду

    ISEI: Сервіс – це душа бренду

    • 24 червня 2022
    У формуванні асортименту в ISEI дотримуються ingredient-firt підходу. Орієнтуються не так на географію та конкретні бренди, як на ефективність засобів та вирішення завдяки ним різних потреб клієнтів. Зараз у мережі продовжують активно розвивати категорії догляду для обличчя, волосся та тіла. Не залишають і поза увагою нішу засобів для гігієни та будинку. Особливу увагу планували приділяти б`юті-гаджетам, що стали популярні в контексті домашнього догляду під час пандемії та залишилися в нашій бьюті-рутині. Про це та зміни у зв'язку з російською агресію розповіла редакції Ксенія Сергєєва, операційний директор ISEI.
    детальніше
  • ТМ
    Бізнес і війна: налагодження ланцюгів постачання, запуск нового РЦ і соціальна відповідальність компанії «Аврора»

    Бізнес і війна: налагодження ланцюгів постачання, запуск нового РЦ і соціальна відповідальність компанії «Аврора»

    • 21 червня 2022
    У кожного із партнерів мережі «Аврора Мультимаркет», що працює у форматі One Dollar, компанія асоціюється із своєчасними розрахунками за поставлені товари, співпрацею винятково в правовому полі, високими стандартами та Lean технологіями. До початку війни мережа практично досягала позначки в 1000 торгових точок і мала грандіозні плани розвитку. Про зміни в роботі, ситуацію на ринку сьогодні і виклики, із якими мережі вдалось впоратись, розповідає СЕО Тарас Панасенко.
    детальніше