Маркетинг и продажи

  • ТМ
    Олег Третьяков, Епікур: «Фактично з початком використання effie> ми почали зростати і у продажах. Контроль полиці допоміг стати ключовим гравцем у певних мережах, і зараз нас ігнорувати складно»

    Олег Третьяков, Епікур: «Фактично з початком використання effie> ми почали зростати і у продажах. Контроль полиці допоміг стати ключовим гравцем у певних мережах, і зараз нас ігнорувати складно»

    • 16 декабря 2021
    Пишаємося причетністю до успіху компанії, яка зовсім недавно вийшла на усталений конкурентний ринок. За короткий проміжок часу вона завоювала місце і на полиці, і в серцях покупців. Про те, як керує своїми продажами бренд «Епікур», і яких результатів досяг за допомогою сервісу effie>, розповідає керівник напряму «Мерчендайзинг» Олег Третьяков.
    подробнее
  • ТМ
    Ювелірна історія бренду SOVA

    Ювелірна історія бренду SOVA

    • 09 декабря 2021
    Бренд SOVA відомий своїми колабораціями з дизайнерами, а з недавнього часу і з українськими артистами, а також із соціальними та екологічними ініціативами.
    подробнее
  • ТМ
    Універсальні торгові автомати й сучасний інструмент для будь-якого бізнесу

    Універсальні торгові автомати й сучасний інструмент для будь-якого бізнесу

    • 07 декабря 2021
    Бізнес з використанням вендингового обладнання віддавна використовується по всьому світу, а завдяки технічним інноваціям й продуманій маркетинговій політиці в багатьох країнах він дуже популярний та успішно розвивається. Цей унікальний канал продажу тривалий час був недооцінений в Україні, і навіть на сьогодні, багато хто не здогадується про всі можливості вендингових автоматів, співвідносячи їх з простими кавовими чи ігровими дитячими автоматами. Незважаючи на це, вендиг і у нас набирає популярності, хоча перенасичення ринку поки не загрожує і кожен сміливо може скористатися можливостями вендингової торгівлі.
    подробнее
  • ТМ
    Чим може допомогти штучний інтелект під час прогнозування акцій у роздрібній торгівлі?

    Чим може допомогти штучний інтелект під час прогнозування акцій у роздрібній торгівлі?

    • 03 декабря 2021
    Штучний інтелект має застосування в різних сферах, взяти хоча б, наприклад, безпілотні автомобілі. Завдяки цим технологіям комп'ютери можна «навчити» виконувати певні завдання за допомогою обробки великого обсягу даних та виявлення в них закономірностей. Так, штучний інтелект дає змогу автоматизувати повторювані процеси навчання та пошуку за рахунок використання даних, здійснює глибший аналіз великих обсягів даних за допомогою нейромереж з безліччю прихованих рівнів, дає можливість отримати максимальну користь з даних і досягти високого рівня точності. А який ефект може мати використання штучного інтелекту під час прогнозування, читайте в статті.
    подробнее
  • ТМ
    Кейс Medmag: как медсервису удалось увеличить количество заказов путем партнерского маркетинга

    Кейс Medmag: как медсервису удалось увеличить количество заказов путем партнерского маркетинга

    • 24 ноября 2021
    СРА рассматривают не только крупные бренды, но и нишевые компании. Одной из таких является украинский интернет-магазин медтехники Medmag. Как они пришли к решению о запуске нового канала продвижения, каких результатов достигли и какие условия готовят для партнеров к Черной Пятнице — расскажем в данной статье.
    подробнее
  • ТМ
    Інтеграційний мерчандайзинг від JUKA в гастрономії: як виробник обладнання вирішує завдання стимулювання продажів в торгових точках

    Інтеграційний мерчандайзинг від JUKA в гастрономії: як виробник обладнання вирішує завдання стимулювання продажів в торгових точках

    • 22 ноября 2021
    Основним призначенням комерційного холодильного морозильного обладнання є збереження якості та свіжості харчових продуктів завдяки визначеним відповідним діапазонам робочих температур, методам циркуляції повітря, контролю вологості тощо. Важливим фактором є гарантована виробником тривалість експлуатації та зовнішній дизайн моделей.
    подробнее
  • Топ-5 инструментов интернет-маркетинга для любого бизнеса

    Топ-5 инструментов интернет-маркетинга для любого бизнеса

    • 16 ноября 2021
    Конечная цель бизнеса — стабильное и прибыльное развитие. К результату ведут разные пути, предусматривающие применение тех или иных инструментов интернет-маркетинга.
    подробнее
  • ТМ
    Настенные доски vs Передвижные доски

    Настенные доски vs Передвижные доски

    • 07 октября 2021
    Каждому, вероятно, приходилось пользоваться презентационной доской. Еще бы! Данный инструмент уже долгое время популярный в разнообразных сферах деятельности и при разных необходимостях. Таким образом, ассортимент этого продукта условно можно разделить на настенный и передвижной тип, каждый из которых достаточно обширный и велик по параметрам назначения, конструкции и дизайнерского решения. С задачей купить настенную доску надежного качества справиться даже новичок, ведь обширный выбор офисных принадлежностей в интернет-магазине Officeman удовлетворит любой вкус.
    подробнее
  • ТМ
    20 років у консалтингу. Досвід Innoware: як завоювати лояльність клієнтів на довгі роки

    20 років у консалтингу. Досвід Innoware: як завоювати лояльність клієнтів на довгі роки

    • 20 сентября 2021
    У 2001 році випускник радіотехнічного факультету КПІ Дмитро Попінако заснував консалтингову компанію Innoware. Знання у сфері IT, досвід, отриманий в американській компанії Robertson & Blums та аудиторській компанії Arthur Andersen, і величезне бажання допомогли йому створити найбільшого в Україні гравця на ринку консалтингових послуг.
    подробнее