Маркетинг та продажі
-
Конференції HoReCaMaster Hub 27-28 березня
- 05 березня 2025
HoReCaMaster Hub – спеціальної події в рамках виставки Food&NonFoodMaster-2025 – головної бізнес-події року для ритейлерів, постачальників та HoReCa.детальніше -
ТМ
Пакувальні матеріали - якісно та надійно
- 25 лютого 2025
Вибір пакувальних матеріалів – це стратегічне рішення для будь-якого бізнесу. Надійне пакування свідчить про професіоналізм компанії та турботу про споживача, адже упаковка грає ключову роль у забезпеченні збереження продукції, її транспортуванні та презентації клієнтам. Якісні пакувальні матеріали не тільки захищають товар, але й створюють позитивне враження у покупця. Крім того, добре підібрана упаковка може допомогти оптимізувати процеси зберігання та логістики, що важливо для зниження операційних витрат.детальніше -
ТМ
Автоматизація бізнес-процесів: необхідна умова стратегії ефективного розвитку бізнесу в 2025 р.
- 20 лютого 2025
Сьогодні, в час, коли до гравців ринку будь-яких виробництв, компаній, сфери обслуговування та ін. пред’являються надпотужні вимоги – швидкість та якість виконуваної роботи ставиться на перше місце. І саме, впровадження програмно-апаратних рішень дозволяє організувати передачу даних в інформаційну систему керування різними сферами в діяльності підприємств.детальніше -
ТМ
Як обрати вірне рішення для підтримки стабільної роботи в сферах логістики, рітейлу, промислових виробництв - в умовах нестабільної енергетичної ситуації?
- 19 лютого 2025
Про це ми говорили з Кадуком Максимом Володимировичем, директором ТОВ «Райт Тім» – компанією, що має успішні та надійні рішення цієї непростої, в нинішній час, проблеми.детальніше -
ТМ
ТЕРРА – Смак Здорового Життя: Стратегічний Розвиток та Досягнення. Спільний розвиток з TradeMaster
- 19 лютого 2025
Компанія "ТЕРРА" була заснована в 1998 році та спеціалізується на переробці зернобобових культур для виробництва натуральних круп, пластівців, супів, граноли, та каш із фруктово-ягідними, овочевими та іншими природними добавками. Наш асортимент налічує понад 200 одиниць продукції, і ми постійно працюємо над задоволенням потреб наших клієнтів.детальніше -
ТМ
Від домашнього успіху до світових ринків: Історія ТМ «Хорс Пекарня»
- 11 лютого 2025
Пекарня "Хорс" — це сімейний бізнес, заснований моїм батьком. Від ідеї до першого корисного хліба на заквасці з пророщеного зерна пройшло два роки. У 2010 році батько вирішив випікати свій власний хліб, оскільки був незадоволений магазинним.детальніше -
ТМ
Грантова програма від TradeMaster.ua для українських виробників
- 11 лютого 2025
Ми — команда TradeMaster.ua, провідного В2В-порталу, який допомагає компаніям FMCG-галузі ставати видимими для ключових гравців ринку. Наша місія — підтримка українських виробників у зміцненні їх позицій на ринку, розширенні партнерських зв’язків та збільшенні впізнаваності бренду. Ми прагнемо створити прозоре та ефективне середовище для розвитку бізнесу, забезпечуючи доступ до якісного просування та нових можливостей.детальніше -
ТМ
Як Агрофірма “ Козацька” тримає тил свого бізнесу.
- 03 лютого 2025
Участь українських виробників в нашому проєкті та їхні історії успіху під час війни надихають. Організатор проєкту – TradeMasterGroup. Мета проєкту: заповнення прогалин в асортименті харчових продуктів в Україні через визначення потреб мереж і пошук українських виробників, а також укладення контрактів на постачання через переговори між мережами, дистриб'юторами та виробниками.детальніше -
ТМ
Як штучний інтелект допоможе рітейлерам України у 2025: розповідаємо на прикладах
- 27 січня 2025
Штучний інтелект продовжує активно розвиватися у всьому світі та в Україні, незважаючи на складнощі. Згідно з дослідженнями, наша країна посідає 2 місце за кількістю ШІ-бізнесів серед країн Центрально-Східної Європи: 243 компанії, які зараз працюють зі штучним інтелектом у різних галузях України.детальніше