Маркетинг та продажі
-
ТМ
Нові смаки на ринку: AZNAURI презентував вина з фруктовими смаками
- 08 грудня 2023
Широко відомий в Україні бренд вина AZNAURI створив і випустив шалену новинку, яка заслуговує звання ідеального вина, з яскравим ароматом і смаком фруктів. Тепер українці можуть насолодитись неймовірним фруктовим букетом та обрати на полицях магазинів вино з чотирьох смаків для будь-якого настрою та події.детальніше -
ТМ
DistributionMaster-2023: Нова реальність — виклики та рішення
- 30 жовтня 2023
20 жовтня в Києві пройшла традиційна щорічна Конференція «DistributionMaster-2023: Нова реальність — виклики та рішення».детальніше -
20 жовтня пройде конференція DistributionMaster-2023: «Нова реальність-виклики та рішення»
- 27 вересня 2023
Запрошуємо Вас до участі в головній щорічній спеціалізованій бізнес-зустрічі для професіоналів всіх підрозділів Дистрибуції і її Партнерів DistributionMaster-2023: «Нова реальність-виклики та рішення»детальніше -
PrivateLabel-2023: Нові вектори в розвитку ВТМ — український і зарубіжний досвід
- 15 вересня 2023
8 вересня в Києві відбулася щорічна, 15-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel-2023: Нові вектори в розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід».детальніше -
ТМ
Інструменти стимулювання продажів та плани щодо трансформації мережі ЛотОК
- 12 вересня 2023
Про зміни в асортиментній політиці, особливості побудови маркетингової стратегії й плани на майбутнє в інтерв’ю поділилась директор з маркетингу Ольга Момчилович.детальніше -
АТБ: Вимога часу – гнучкість та прийняття правильних і своєчасних рішень
- 31 серпня 2023
ТОВ «АТБ-маркет» – найбільша національна роздрібна мережа. Протягом року компанія, незважаючи на всі складнощі ведення бізнесу у воєнний час, відзначилась стрімким відновленням діяльності на звільнених від окупантів територіях України та продовжила свій розвиток у мирних регіонах країни.детальніше -
ТМ
Як запустити інноваційний продукт на українському ринку — досвід бренду суперфуду «Flakes»
- 18 серпня 2023
Український бізнес переживає турбулентний час. Та це не привід зупинятись в інноваціях: «Компанія Ензим» прийняла виклик та успішно випустила новий для українського ринку суперфуд – неактивні дріжджові пластівці «Flakes» із приємним сирно-горіховим смаком.детальніше -
ТМ
«Хорсай» презентує в Україні ручні інструменти одного з найбільших виробників у світі Water Tools
- 01 серпня 2023
Компанія «Хорсай» була створена на початку 2019 року. За цей час колективом була виконана колосальна робота — від представлення нової торгової марки до виходу на ринки теренів Заходу України.детальніше -
ТМ
Як розширити смакові вподобання споживачів: AZNAURI запустив нові смаки благородного напою
- 20 липня 2023
Як розширити смакові вподобання споживачів: AZNAURI запустив нові смаки благородного напоюдетальніше