Маркетинг и продажи

  • ТМ
    Аудит планограм: зробіть плани викладки ефективними!

    Аудит планограм: зробіть плани викладки ефективними!

    • 21 февраля 2022
    Поки немає впевненості, що розроблена в ЦО (центральному офісі) планограма реалізована в магазині, вона залишається картинкою на папері. Якщо ви хочете отримати ефект від планограмування, аудит є просто необхідним. Поговоримо про способи аудиту планограм, порівняємо їх та розберемо інструменти реалізації процесу з експертом категорійного менеджменту та Head of Space & Assortment Management у компанії C4R Ігорем Федорюком.
    подробнее
  • ТМ
    Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits – подія року для трейд-маркетологів України

    Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits – подія року для трейд-маркетологів України

    • 14 февраля 2022
    4 лютого в Києві відбулась щорічна, 6-та за рахунком, Всеукраїнська конференція «Big Trade-Marketing Show-2021: Without Limits», яка стала головною подією року для вітчизняних трейд-маркетологів.
    подробнее
  • ТМ
    Як побудувати бренд, якому будуть довіряти? Запитуємо в Алекса Коваленка, засновника Епікур

    Як побудувати бренд, якому будуть довіряти? Запитуємо в Алекса Коваленка, засновника Епікур

    • 14 февраля 2022
    Просто створити продукт і написати, що він натуральний, – замало, щоб покупець повірив і готовий був віддати за нього гроші. Якою має бути філософія справді здорового бренду, якому довіряють споживачі, про відповідність трендам та звідки черпає енергію команда «ЕПІКУР», розповів під час конференції «FOOD MASTER & PRIVATE LABEL» засновник бренду Алекс Коваленко.
    подробнее
  • Как выбрать онлайн-школу: топ 5 критериев

    Как выбрать онлайн-школу: топ 5 критериев

    • 01 февраля 2022
    Пандемия ускорила переход бизнеса в онлайн. В результате активизировался интерес к дистанционному формату работы. Отдельные профессии позволили быстро перейти в интернет. Многим специалистам приходится искать стезю к самореализации и заработку. Если приходится стартовать с нуля, важно пройти обучение — вырос интерес к онлайн-школам.
    подробнее
  • Категорійний менеджмент і Quant. Як швидко отримати інформацію та зробити прорив в управлінні категоріями, планограмами, планами магазинів на основі швидкої аналітики?

    Категорійний менеджмент і Quant. Як швидко отримати інформацію та зробити прорив в управлінні категоріями, планограмами, планами магазинів на основі швидкої аналітики?

    • 01 февраля 2022
    Сьогодні роздрібна торгівля характеризується найвищим рівнем проінформованості споживачів та ритейлерів. Ніколи раніше клієнти не могли легше порівнювати товар із конкурентними пропозиціями і ніколи ще не було такого великого вибору. З іншого боку, роздрібні торговці ніколи раніше не мали такої детальної інформації про своїх клієнтів, їх звички та уподобання. Але кількість даних буде продовжувати зростати, а також важливість ефективного їх використання. Управління категоріями спрямоване на те, щоб надати клієнтам запитуваний товар своєчасно і в потрібному місці. Саме для цього товари групуються за категоріями залежно від того, як вони використовуються, споживаються або купуються.
    подробнее
  • ТМ
    Секрет виробництва якісної пасти

    Секрет виробництва якісної пасти

    • 25 января 2022
    Макаронні вироби – це відомий та улюблений у всьому світі продукт, що вже давно належить до так званих зручних продуктів і дає можливість відносити його до сучасних продуктів харчування. Вони мають високу поживну цінність, хорошу засвоюваність, швидко готуються, добре перевозяться та зберігаються. Але не будь-які макаронні вироби можуть мати однакову користь і поживну цінність, адже якість кінцевого продукт залежить від кожного етапу виробництва й сировини. А як із зерна на полі отримати якісну пасту на полиці, ми дізнались у фахівців групи компаній, що заснована на сімейних традиціях і виготовляє макаронні вироби під ТМ «Ярка» уже 27 років.
    подробнее
  • ТМ
    Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits, 4 лютого 2022 року

    Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits, 4 лютого 2022 року

    • 05 января 2022
    Висока концентрація практичних кейсів у тандемі з виступами спікерів та експертів з провідних компаній України створюють на конференції комплекс максимально ефективних інструментів для прокачування “скіллів” маркетингових команд, сприяють натхненню на пошук та впровадження інноваційних і проривних рішень, дають можливість удосконалити систему маркетингу у власних компаніях і навіть розширити межі розуміння поведінки споживача за умов поточних реалій.
    подробнее
  • Отзывы о курсах WebPromoExperts: мнение студента

    Отзывы о курсах WebPromoExperts: мнение студента

    • 29 декабря 2021
    Настал черед рассказать об опыте обучения в академии «ВебПромо Експертс». Изначально была настроена весьма скептически. Знаю любителей онлайн-обучения, имеющего неоспоримые преимущества. Но мне важен контакт с живой личностью, ценю оффлайн за близкую связь, энергетический обмен.
    подробнее
  • ТМ
    Шлях із виробництва на полицю, або співпраця на умовах контрактного виробництва

    Шлях із виробництва на полицю, або співпраця на умовах контрактного виробництва

    • 23 декабря 2021
    Безумовно, торгові мережі для багатьох постачальників – пріоритетний канал збуту. Але якщо в брендів світових корпорацій немає проблем зі збутом, вони багато інвестують у маркетинг, мають фінансову стійкість, то дрібному постачальнику вести бізнес із роздрібними мережами складніше. Навіть із ВТМ не так легко зайти в велику мережу. Як достукатися до менеджерів мережі, довести унікальність продукту, пройти складний етап переговорів, ділиться з редакцією засновниця молодої компанії «Мейсон Трейд» Катерина Лапузіна.
    подробнее