Маркетинг та продажі
-
ТМ
Йогурти як джерело радості: Молокія представила нову рекламну кампанію
- 02 вересня 2025
Молокія продовжує розкривати комунікаційну платформу «Життєві сили на життя» і презентує другу рекламну кампанію – про фруктові йогурти, як джерело радості.детальніше -
ТМ
TU TI Trade: дистрибуція без рамок і шаблонів, яка почалась з віри у двох людей
- 05 серпня 2025
Компанія TU TI Trade не вписується у звичні шаблони ринку. Тут не бояться одночасно постачати вогнегасники й дитячі іграшки, а запити клієнтів із різних галузей — це не виклик, а джерело зростання. Важливо, що в центрі їхньої роботи — також ефективний імпорт товарів з Китаю, який допомагає знаходити унікальні рішення для українських мереж. За цією гнучкою моделлю стоять дві жінки, які розпочали бізнес, довіряючи одна одній — і ринку, що потребував саме такого підходу.детальніше -
ТМ
50% в подарунок: акція на програми для бізнесу від Linkos Group
- 22 липня 2025
З нагоди професійного свята бухгалтерів компанія-розробник популярних програм для бізнесу Linkos Group оголосила святкову акцію — половина від ціни на ліцензію у подарунок. Акція -50% діє на програми M.E.Doc, СОТА, ПРРО Cashalot.детальніше -
ТМ
Як інтернет-магазини можуть платити лише за продажі
- 16 липня 2025
У ніші E-commerce важливо бути помітним і представленим на різних майданчиках, щоб збільшити охоплення аудиторії та забезпечити стабільний потік потенційних клієнтів. Реклама в Google або Meta — це надійні канали, які використовують майже всі інтернет-магазини, але вони можуть забирати значну частину бюджету, і не завжди є гарантія, що витрати окупляться. Однак, якщо ви вже працюєте з Facebook та AdWords, це чудово! Але варто також подумати про CPA маркетинг і запуск партнерської програми, що допоможе розширити охоплення та залучити нових клієнтів.детальніше -
ТМ
NAVI EC-KS-215: нова ера кас самообслуговування в ритейлі
- 15 липня 2025
Темп життя прискорюється, люди цінують свій час. Це стимулює роздрібні мережі до пошуку технологічних рішень, які підвищують швидкість обслуговування, оптимізують використання простору торгової точки та знижують залежність від персоналу.детальніше -
ТМ
TikTok, Reels, Shorts: Чому бренди обирають відео у 2025 році?
- 26 червня 2025
У 2025 році відеоконтент став головним інструментом маркетингових стратегій, змінюючи спосіб комунікації між брендами та споживачами. Соціальні мережі активно фокусуються на коротких відеоформатах, що сприяє інтерактивності та персоналізації контенту. Платформи, такі як TikTok, Instagram Reels, YouTube Shorts і Facebook, активно стимулюють розвиток відеоконтенту, оскільки він здатний ефективніше привертати увагу й утримувати зацікавленість користувачів у порівнянні з традиційними статичними форматами.детальніше -
ТМ
Сила бренду: як компаніям створити впізнаваний і успішний бренд
- 20 червня 2025
У сучасному світі бренд — це більше, ніж просто логотип чи назва. Це унікальний набір асоціацій, що формують довіру, лояльність та емоційний зв’язок зі споживачем. Особливо це важливо для компаній зі сфери FMCG (товари повсякденного попиту), де висока конкуренція змушує бренди боротися за увагу покупців щодня.детальніше -
ТМ
Розклад тренінгів на липень
- 13 червня 2025
Липень — місяць розвитку: 4 практичні програми для лідерів, менеджерів і експертів Цього літа ми запрошуємо керівників, HR-фахівців, коучів, логістів, аналітиків, власників бізнесу та проактивних професіоналів долучитись до чотирьох глибоких практичних програм, покликаних розвинути ключові навички управління, впливу та системної ефективності в бізнесі. Липневий цикл тренінгів — це унікальна можливість об’єднати стратегію, лідерство та операційну досконалість.детальніше -
ТМ
Щорічна конференція DistributionMaster-2025 зібрала ключових гравців FMCG-сектору
- 09 червня 2025
29-30 листопада в Києві пройшла традиційна щорічна Конференція «DistributionMaster-2025». Це єдина в Україні спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів дистрибуції, виробників, мереж та їхніх партнерів. Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup, а учасниками стали понад 150 власників і топ-менеджерів провідних виробничих та дистрибуційних FMCG компанійдетальніше

















