Маркетинг та продажі
-
ТМ
«Хорсай» презентує в Україні ручні інструменти одного з найбільших виробників у світі Water Tools
- 01 серпня 2023
Компанія «Хорсай» була створена на початку 2019 року. За цей час колективом була виконана колосальна робота — від представлення нової торгової марки до виходу на ринки теренів Заходу України.детальніше -
ТМ
Як розширити смакові вподобання споживачів: AZNAURI запустив нові смаки благородного напою
- 20 липня 2023
Як розширити смакові вподобання споживачів: AZNAURI запустив нові смаки благородного напоюдетальніше -
Держава й великий бізнес мають підтримувати українського виробника, а не «дружню» китайську економіку, — Катерина Лапузіна, «Мейсон Трейд»
- 14 липня 2023
З інтерв’ю із співвласницею компанії ТОВ «Мейсон Трейд» Катериною Лапузіною дізналися, як підприємство пристосувалося до роботи в умовах воєнного часу, та на що треба звернути увагу державним посадовцям, аби зберегти вітчизняних виробників — важливих гвинтиків в економіці держави.детальніше -
8 вересня запрошуємо на XV Міжнародну щорічну практичну зустріч PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ
- 04 липня 2023
Це XV Міжнародна щорічна практична зустріч, яка дозволяє відділам СТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу.детальніше -
Тренди українського хлібопекарства: ТМ «Рум’янець» розповідає про переваги швидкозаморожених хлібобулочних виробів
- 21 червня 2023
Впродовж останніх років українська харчова промисловість зазнає помітних змін. Виробники орієнтуються на західні тренди не лише у питанні якості продукції, а й різноманітності асортименту. Помітно змінились і харчові звички українців. Тривалий період карантину, початок повномасштабної війни та подальші проблеми з електроенергією вивели сегмент заморожених продуктів на новий рівень. Усі ці чинники дали поштовх для активного розвитку відносно нового для українського ринку сегменту заморожених хлібобулочних виробів.детальніше -
ТМ
ТМ Zinka: Важкі часи спонукають супутні напрямки бізнесу, підвищуючи популярність головного продукту в цілому
- 02 червня 2023
У розмові з Вітою Олійник, заступницею голови фермерського господарства «Тетяна 2011» дізналися, до яких оригінальних кроків вдався колектив підприємства, щоб не лише зберегти виробництво, а й розширити бізнес і знайти нових покупців.детальніше -
ТМ
Як SOLENA бореться за здоров’я українців, пропонуючи здорову альтернативу небезпечному продукту
- 31 травня 2023
Що не так із звичайною сіллю на полицях магазинів, і як сіль SOLENA допомагає зменшити кількість серцево-судинних захворювань і збільшити тривалість життя українців, розповідає директор приватного підприємства «ВЕНД» Олександр Романенко.детальніше -
ТМ
Виводь TikTok-канал в топ: 4 правила для широких охоплень
- 20 квітня 2023
Українські бренди активно просуваються в TikTok. Банки, аптеки, телекомунікаційні компанії — всі хочуть в тренди. Одним із лідерів, які захопили увагу користувачів, стала мережа мультимаркетів «Аврора», яка розпочала шлях в «ТікТоці» у лютому 2020 р. На сьогодні канал має понад 400 тисяч підписників, і цифра щодня зростає.детальніше -
ТМ
XІV щорічна конференція Food & NonFoodMaster-2023: Best experience співпраці ритейлерів і постачальників. Новий рівень українського бізнесу
- 13 квітня 2023
6-7 квітня в Києві відбулась щорічна, 14-та за рахунком, Всеукраїнська конференція Food & NonFoodMaster-2023: Best experience співпраці ритейлерів і постачальників. Новий рівень українського бізнесу».детальніше

















