Інтерв’ю від виробника, інтерв’ю від ТОП-керівника з маркетингу, інтерв’ю від маркетолога, ТОП інтерв’ю від виробника, інтерв’ю від мережі магазинів, інтерв’ю від виробника продуктових товарів

Маркетинг та продажі

  • ТМ
    Без сумніву з першого дня - залишатись в Києві і діяти!” - Олександр Кравченко

    Без сумніву з першого дня - залишатись в Києві і діяти!” - Олександр Кравченко

    • 18 квітня 2022
    Олександр Кравченко починав годувати вийськових на київській Троєщині, а тепер діяльність його Міжнародного Фонду Продовольчого Захисту охоплює всю Україну по взаємодії з європейськими партнерами
    детальніше
  • ТМ
    Покращуйте презентацію товару та надихайте покупців у категорії напоїв

    Покращуйте презентацію товару та надихайте покупців у категорії напоїв

    • 24 лютого 2022
    З тенденцією до здоров'я та доброго самопочуття, що охопила індустрію FMCG, споживачі шукають більш здорові та натуральні продукти при покупці напоїв. Напої, що містять менше цукру, без штучних підсолоджувачів та виготовлені з органічних інгредієнтів - це лише деякі з нових тенденцій, які змушують рітейлерів переглянути свій асортимент напоїв. Але в категорії напоїв важливе значення має ефективний мерчандайзинг. Тому пропонуємо ознайомитись із рішеннями для мерчандайзингу напоїв від HL Display – світового постачальника товарів та рішень для комунікації та мерчандайзингу, які допоможуть створити кращі враження від покупок у цій категорії, включаючи рішення для автоматичного фронтування лицьовою стороною на полицях та в холодильниках, освітлення полиць, цифрові екрани тощо.
    детальніше
  • ТМ
    Аудит планограм: зробіть плани викладки ефективними!

    Аудит планограм: зробіть плани викладки ефективними!

    • 21 лютого 2022
    Поки немає впевненості, що розроблена в ЦО (центральному офісі) планограма реалізована в магазині, вона залишається картинкою на папері. Якщо ви хочете отримати ефект від планограмування, аудит є просто необхідним. Поговоримо про способи аудиту планограм, порівняємо їх та розберемо інструменти реалізації процесу з експертом категорійного менеджменту та Head of Space & Assortment Management у компанії C4R Ігорем Федорюком.
    детальніше
  • ТМ
    Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits – подія року для трейд-маркетологів України

    Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits – подія року для трейд-маркетологів України

    • 14 лютого 2022
    4 лютого в Києві відбулась щорічна, 6-та за рахунком, Всеукраїнська конференція «Big Trade-Marketing Show-2021: Without Limits», яка стала головною подією року для вітчизняних трейд-маркетологів.
    детальніше
  • ТМ
    Як побудувати бренд, якому будуть довіряти? Запитуємо в Алекса Коваленка, засновника Епікур

    Як побудувати бренд, якому будуть довіряти? Запитуємо в Алекса Коваленка, засновника Епікур

    • 14 лютого 2022
    Просто створити продукт і написати, що він натуральний, – замало, щоб покупець повірив і готовий був віддати за нього гроші. Якою має бути філософія справді здорового бренду, якому довіряють споживачі, про відповідність трендам та звідки черпає енергію команда «ЕПІКУР», розповів під час конференції «FOOD MASTER & PRIVATE LABEL» засновник бренду Алекс Коваленко.
    детальніше
  • Как выбрать онлайн-школу: топ 5 критериев

    Как выбрать онлайн-школу: топ 5 критериев

    • 01 лютого 2022
    Пандемия ускорила переход бизнеса в онлайн. В результате активизировался интерес к дистанционному формату работы. Отдельные профессии позволили быстро перейти в интернет. Многим специалистам приходится искать стезю к самореализации и заработку. Если приходится стартовать с нуля, важно пройти обучение — вырос интерес к онлайн-школам.
    детальніше
  • Категорійний менеджмент і Quant. Як швидко отримати інформацію та зробити прорив в управлінні категоріями, планограмами, планами магазинів на основі швидкої аналітики?

    Категорійний менеджмент і Quant. Як швидко отримати інформацію та зробити прорив в управлінні категоріями, планограмами, планами магазинів на основі швидкої аналітики?

    • 01 лютого 2022
    Сьогодні роздрібна торгівля характеризується найвищим рівнем проінформованості споживачів та ритейлерів. Ніколи раніше клієнти не могли легше порівнювати товар із конкурентними пропозиціями і ніколи ще не було такого великого вибору. З іншого боку, роздрібні торговці ніколи раніше не мали такої детальної інформації про своїх клієнтів, їх звички та уподобання. Але кількість даних буде продовжувати зростати, а також важливість ефективного їх використання. Управління категоріями спрямоване на те, щоб надати клієнтам запитуваний товар своєчасно і в потрібному місці. Саме для цього товари групуються за категоріями залежно від того, як вони використовуються, споживаються або купуються.
    детальніше
  • ТМ
    Секрет виробництва якісної пасти

    Секрет виробництва якісної пасти

    • 25 січня 2022
    Макаронні вироби – це відомий та улюблений у всьому світі продукт, що вже давно належить до так званих зручних продуктів і дає можливість відносити його до сучасних продуктів харчування. Вони мають високу поживну цінність, хорошу засвоюваність, швидко готуються, добре перевозяться та зберігаються. Але не будь-які макаронні вироби можуть мати однакову користь і поживну цінність, адже якість кінцевого продукт залежить від кожного етапу виробництва й сировини. А як із зерна на полі отримати якісну пасту на полиці, ми дізнались у фахівців групи компаній, що заснована на сімейних традиціях і виготовляє макаронні вироби під ТМ «Ярка» уже 27 років.
    детальніше
  • ТМ
    Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits, 4 лютого 2022 року

    Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits, 4 лютого 2022 року

    • 05 січня 2022
    Висока концентрація практичних кейсів у тандемі з виступами спікерів та експертів з провідних компаній України створюють на конференції комплекс максимально ефективних інструментів для прокачування “скіллів” маркетингових команд, сприяють натхненню на пошук та впровадження інноваційних і проривних рішень, дають можливість удосконалити систему маркетингу у власних компаніях і навіть розширити межі розуміння поведінки споживача за умов поточних реалій.
    детальніше