Інтерв’ю від виробника, інтерв’ю від ТОП-керівника з маркетингу, інтерв’ю від маркетолога, ТОП інтерв’ю від виробника, інтерв’ю від мережі магазинів, інтерв’ю від виробника продуктових товарів

Маркетинг та продажі

  • VARUS: Працювати – це наш фронт, бо ми є важливою частиною продуктової безпеки країни

    VARUS: Працювати – це наш фронт, бо ми є важливою частиною продуктової безпеки країни

    • 20 червня 2022
    VARUS – національна мережа магазинів, яка на сьогодні представлена 111 магазинами в 25 населених пунктах України. З моменту вторгнення росії ринок зазнав змін, бізнесу довелось перелаштовуватись і шукати нові шляхи взаємодії з партнерами, щоб надати доступ населенню до соціально важливих товарів. Про виклики з початком війни, взаємодію з партнерами й колишніми конкурентами, маркетингову активність та соціальну відповідальність розповідає Ольга Румянцева, директор з маркетингу VARUS.
    детальніше
  • ТМ
    Головні виклики – оптимізації витрат, ефективні поставки в магазини, автоматизація і перехід із російських систем

    Головні виклики – оптимізації витрат, ефективні поставки в магазини, автоматизація і перехід із російських систем

    • 08 червня 2022
    Разом з усією країною компанія U&Sluno продовжує долати виклики, що виникли через війну, та підтримувати суспільство в цей непростий час. Команда активно працює над новими проектами, підтримкою клієнтів та проектів в Україні і Європі. З абсолютною підтримкою колег із Чехії український офіс працює в Україні, щоб підтримувати безперебійну роботу бізнесу й допомагати в налагодженні та оптимізації логістики у воєнний час, а також інших не менш важливих процесів в сучасному ритейлі.
    детальніше
  • ТМ
    Еко-лавка: Бізнес успішний, коли власник – фанат своєї справи

    Еко-лавка: Бізнес успішний, коли власник – фанат своєї справи

    • 03 червня 2022
    «Еко-лавка» – це спеціалізовані магазини біля дому, що пропонують еко продукцію, а ключовим чинником у розвитку асортименту є натуральність. До війни мережа налічувала більше 90 об’єктів. Як розвивалась мережа, які були плани і яких змін зазнала «Еко-лавка» з моменту вторгнення росії, розповідає співвласник і директор з розвитку Олександр Петренко.
    детальніше
  • ТМ
    По-справжньому сильний бренд має бути відкритим, чесним, доступним і мати максимальне охоплення аудиторії

    По-справжньому сильний бренд має бути відкритим, чесним, доступним і мати максимальне охоплення аудиторії

    • 02 травня 2022
    На сьогодні в мережі магазинів АТБ присутні 3 власні торгові марки загальною кількістю 1000 SKU: «Розумний вибір», «Своя лінія», «De Luxe F&G Selected». За рік у мережі відбулись ротації в межах груп і товарів, і зараз частка продукції Private label від загального асортименту становить 26,0%.
    детальніше
  • ТМ
    Без сумніву з першого дня - залишатись в Києві і діяти!” - Олександр Кравченко

    Без сумніву з першого дня - залишатись в Києві і діяти!” - Олександр Кравченко

    • 18 квітня 2022
    Олександр Кравченко починав годувати вийськових на київській Троєщині, а тепер діяльність його Міжнародного Фонду Продовольчого Захисту охоплює всю Україну по взаємодії з європейськими партнерами
    детальніше
  • ТМ
    Покращуйте презентацію товару та надихайте покупців у категорії напоїв

    Покращуйте презентацію товару та надихайте покупців у категорії напоїв

    • 24 лютого 2022
    З тенденцією до здоров'я та доброго самопочуття, що охопила індустрію FMCG, споживачі шукають більш здорові та натуральні продукти при покупці напоїв. Напої, що містять менше цукру, без штучних підсолоджувачів та виготовлені з органічних інгредієнтів - це лише деякі з нових тенденцій, які змушують рітейлерів переглянути свій асортимент напоїв. Але в категорії напоїв важливе значення має ефективний мерчандайзинг. Тому пропонуємо ознайомитись із рішеннями для мерчандайзингу напоїв від HL Display – світового постачальника товарів та рішень для комунікації та мерчандайзингу, які допоможуть створити кращі враження від покупок у цій категорії, включаючи рішення для автоматичного фронтування лицьовою стороною на полицях та в холодильниках, освітлення полиць, цифрові екрани тощо.
    детальніше
  • ТМ
    Аудит планограм: зробіть плани викладки ефективними!

    Аудит планограм: зробіть плани викладки ефективними!

    • 21 лютого 2022
    Поки немає впевненості, що розроблена в ЦО (центральному офісі) планограма реалізована в магазині, вона залишається картинкою на папері. Якщо ви хочете отримати ефект від планограмування, аудит є просто необхідним. Поговоримо про способи аудиту планограм, порівняємо їх та розберемо інструменти реалізації процесу з експертом категорійного менеджменту та Head of Space & Assortment Management у компанії C4R Ігорем Федорюком.
    детальніше
  • ТМ
    Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits – подія року для трейд-маркетологів України

    Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits – подія року для трейд-маркетологів України

    • 14 лютого 2022
    4 лютого в Києві відбулась щорічна, 6-та за рахунком, Всеукраїнська конференція «Big Trade-Marketing Show-2021: Without Limits», яка стала головною подією року для вітчизняних трейд-маркетологів.
    детальніше
  • ТМ
    Як побудувати бренд, якому будуть довіряти? Запитуємо в Алекса Коваленка, засновника Епікур

    Як побудувати бренд, якому будуть довіряти? Запитуємо в Алекса Коваленка, засновника Епікур

    • 14 лютого 2022
    Просто створити продукт і написати, що він натуральний, – замало, щоб покупець повірив і готовий був віддати за нього гроші. Якою має бути філософія справді здорового бренду, якому довіряють споживачі, про відповідність трендам та звідки черпає енергію команда «ЕПІКУР», розповів під час конференції «FOOD MASTER & PRIVATE LABEL» засновник бренду Алекс Коваленко.
    детальніше