Маркетинг та продажі
-
ТМ
Секрет виробництва якісної пасти
- 25 січня 2022
Макаронні вироби – це відомий та улюблений у всьому світі продукт, що вже давно належить до так званих зручних продуктів і дає можливість відносити його до сучасних продуктів харчування. Вони мають високу поживну цінність, хорошу засвоюваність, швидко готуються, добре перевозяться та зберігаються. Але не будь-які макаронні вироби можуть мати однакову користь і поживну цінність, адже якість кінцевого продукт залежить від кожного етапу виробництва й сировини. А як із зерна на полі отримати якісну пасту на полиці, ми дізнались у фахівців групи компаній, що заснована на сімейних традиціях і виготовляє макаронні вироби під ТМ «Ярка» уже 27 років.детальніше -
ТМ
Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits, 4 лютого 2022 року
- 05 січня 2022
Висока концентрація практичних кейсів у тандемі з виступами спікерів та експертів з провідних компаній України створюють на конференції комплекс максимально ефективних інструментів для прокачування “скіллів” маркетингових команд, сприяють натхненню на пошук та впровадження інноваційних і проривних рішень, дають можливість удосконалити систему маркетингу у власних компаніях і навіть розширити межі розуміння поведінки споживача за умов поточних реалій.детальніше -
Отзывы о курсах WebPromoExperts: мнение студента
- 29 грудня 2021
Настал черед рассказать об опыте обучения в академии «ВебПромо Експертс». Изначально была настроена весьма скептически. Знаю любителей онлайн-обучения, имеющего неоспоримые преимущества. Но мне важен контакт с живой личностью, ценю оффлайн за близкую связь, энергетический обмен.детальніше -
ТМ
Шлях із виробництва на полицю, або співпраця на умовах контрактного виробництва
- 23 грудня 2021
Безумовно, торгові мережі для багатьох постачальників – пріоритетний канал збуту. Але якщо в брендів світових корпорацій немає проблем зі збутом, вони багато інвестують у маркетинг, мають фінансову стійкість, то дрібному постачальнику вести бізнес із роздрібними мережами складніше. Навіть із ВТМ не так легко зайти в велику мережу. Як достукатися до менеджерів мережі, довести унікальність продукту, пройти складний етап переговорів, ділиться з редакцією засновниця молодої компанії «Мейсон Трейд» Катерина Лапузіна.детальніше -
ТМ
Олег Третьяков, Епікур: «Фактично з початком використання effie> ми почали зростати і у продажах. Контроль полиці допоміг стати ключовим гравцем у певних мережах, і зараз нас ігнорувати складно»
- 16 грудня 2021
Пишаємося причетністю до успіху компанії, яка зовсім недавно вийшла на усталений конкурентний ринок. За короткий проміжок часу вона завоювала місце і на полиці, і в серцях покупців. Про те, як керує своїми продажами бренд «Епікур», і яких результатів досяг за допомогою сервісу effie>, розповідає керівник напряму «Мерчендайзинг» Олег Третьяков.детальніше -
ТМ
Ювелірна історія бренду SOVA
- 09 грудня 2021
Бренд SOVA відомий своїми колабораціями з дизайнерами, а з недавнього часу і з українськими артистами, а також із соціальними та екологічними ініціативами.детальніше -
ТМ
Універсальні торгові автомати й сучасний інструмент для будь-якого бізнесу
- 07 грудня 2021
Бізнес з використанням вендингового обладнання віддавна використовується по всьому світу, а завдяки технічним інноваціям й продуманій маркетинговій політиці в багатьох країнах він дуже популярний та успішно розвивається. Цей унікальний канал продажу тривалий час був недооцінений в Україні, і навіть на сьогодні, багато хто не здогадується про всі можливості вендингових автоматів, співвідносячи їх з простими кавовими чи ігровими дитячими автоматами. Незважаючи на це, вендиг і у нас набирає популярності, хоча перенасичення ринку поки не загрожує і кожен сміливо може скористатися можливостями вендингової торгівлі.детальніше -
ТМ
Чим може допомогти штучний інтелект під час прогнозування акцій у роздрібній торгівлі?
- 03 грудня 2021
Штучний інтелект має застосування в різних сферах, взяти хоча б, наприклад, безпілотні автомобілі. Завдяки цим технологіям комп'ютери можна «навчити» виконувати певні завдання за допомогою обробки великого обсягу даних та виявлення в них закономірностей. Так, штучний інтелект дає змогу автоматизувати повторювані процеси навчання та пошуку за рахунок використання даних, здійснює глибший аналіз великих обсягів даних за допомогою нейромереж з безліччю прихованих рівнів, дає можливість отримати максимальну користь з даних і досягти високого рівня точності. А який ефект може мати використання штучного інтелекту під час прогнозування, читайте в статті.детальніше -
ТМ
Кейс Medmag: как медсервису удалось увеличить количество заказов путем партнерского маркетинга
- 24 листопада 2021
СРА рассматривают не только крупные бренды, но и нишевые компании. Одной из таких является украинский интернет-магазин медтехники Medmag. Как они пришли к решению о запуске нового канала продвижения, каких результатов достигли и какие условия готовят для партнеров к Черной Пятнице — расскажем в данной статье.детальніше