21 июня 2019

Кожний четвертий товар з десяти продуктів у кошику українця – продукт власного виробництва

Кожний четвертий товар з десяти продуктів у кошику українця –  продукт власного виробництва
609

З 2012 по 2018 роки об’єм реалізації власних торговельних марок мережі EVA збільшився у 4 рази у частці продажів. Кожний четвертий з десяти товарів у споживчому кошику покупця – це товар ВТМ. Лінія магазинів EVA організувала прес-тур на завод «Альянс краси» з метою показати, як розвивається напрямок виробництва власних торговельних марок.

У цілому, світовий ринок private label у напрямку drogerie демонструє сталу динаміку розвитку приватних марок та витіснення брендової продукції проектами мереж. На сьогодні темпи росту складають більше 2% на рік.

Але, незважаючи на світові тенденції та збільшення продажів товарів ВТМ у мережі EVA, значна частка споживачів вважає, що гарний продукт – це дорогий продукт, і товари власного виробництва – не такі якісні та ефективні. З метою спростувати ці стереотипи та показати, що таке ВТМ, чому важливо розвивати цей напрямок, і було ініційовано прес-тур.

EVA розвиває відділ ВТМ з 2010 року. Наразі у мережі представлено 37 власних торгових марок. Компанія постійно оновлює їх асортимент - щорічно випускається понад 250 нових SKU та проводиться перезапуск до 400 SKU.

“Якщо говорити про створення товарів ВТМ, ми орієнтуємося на певні ніші, потреби покупців, ринкові тенденції, інновації, продукти і товари, що представлені на міжнародних виставках. Сьогодні продукти ВТМ у нашій мережі розроблені практично в усіх категоріях косметичних товарів у сегментах “низький” і “середній мінус”. Наприклад, товари напрямків SPA, аксесуари, галантерея, біжутерія”, - коментує Галина Ободець, директорка департаменту ВТМ Лінії магазинів EVA.

При виборі постачальників мережа висуває критерії, найважливіші з яких - якість виробленого товару, потужності виробництва та вартість продукції. Географія виробництв товарів ВТМ щорічно розширюється. Компанія співпрацює з понад 100 партнерами з 17 країн світу (Італія, Франція, Чехія, Польща, Туреччина, ОАЕ, Китай тощо). За кордоном компанія шукає інновації, те, чого немає в Україні. Весь департамент ВТМ спрямовує зусилля на те, щоб товари власних марок були цікавими та унікальними для українських покупців.

В цілому, на створення одного продукту ВТМ йде від 6 до 9 місяців. Є 4 етапи у процесі розробки товарів ВТМ:

- Вибір напрямку та товару, що компанія вироблятиме, вибір партнера з виробництва.

- Розробка рецептури товару та його пакування.

- Безпосередньо виробництво товару, його сертифікація та контроль якості.

- Дистрибуція товарів у магазини EVA.

Один з національних виробників ВТМ, з яким співпрацює мережа EVA, є фармацевтичний науково-дослідний центр  «Альянс краси». Він виробляє косметичну продукцію на замовлення компаній та під власними торговими марками. У завода є власна дослідницька та мікробіологічна лабораторія, яка дозволяє робити тестування продукції на початковому і кінцевому етапах виробництва, а також здійснювати контроль за органолептичною якістю косметики, впливом на шкіру та сертифікацією. На підприємстві також розроблена і впроваджена міжнародна система управління якістю - система менеджменту якості GMP 22716, яку щорічно перевіряє європейський сертифікаційний орган LL-C. Саме завдяки цьому EVA довіряє виробництво товарів власних марок «Альянсу краси».

“Щодо стратегічного напрямку розвитку ВТМ у мережі EVA в найближчі роки - це випуск нових проектів у високому та середньому ціновому сегментах, а також розвиток ексклюзивних нішевих проектів. Наразі в усьому світі приватні марки перестали бути проектами-копіями відомих брендів, що намагаються створити найкращу цінову пропозицію у нижньому ціновому сегменті. Ринок розвивається більш інтенсивно у високому ціновому сегменті, створюючи проекти, що здатні вирости у повноцінні бренди”, - підкреслила Галина Ободець.

Наприклад, лінія магазинів EVA активно розробляє професійні засоби для миття волосся, професійні засоби для фарбування волосся (ТМ IQ code і Estima), професійні засоби по відбілюванню зубів ТМ !CEBERG, засоби по догляду за проблемною шкірою TM MAY face, засоби для депіляції TM MAY body. Також компанія випустила три лінійки лікувальніх засобів у группі миття волосся "GEN 96 genetic lab". Лікувальні компоненти у складі цих продуктів запобігають випадінню волосся та сприяють активному росту волосяних фолікулів, мають антисептичну та заспокійливу дію, борються з лупою та запобігають її появі. У цих сегментах досить низька конкуренція з транснаціональними марками, ці сегменти / ніші активно ростуть з точки зору попиту покупців. Наразі саме час для активної роботи в таких сегментах і товарних категоріях.

Читайте также: Украинская розница выросла на 9,6% 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также