Інновації у виробництві
-
«Моя зручна друкарня New Media» продовжує активно працювати та отримує нових клієнтів
- 24 липня 2023
Марія Седлецька, директорка з маркетингу New Media, у розмові з TradeMaster.UA розповіла, як виникла її компанія та за рахунок чого завоювала популярність серед клієнтів, ставши вагомим гравцем поліграфічного ринку півдня України.детальніше -
ТМ
Як розширити смакові вподобання споживачів: AZNAURI запустив нові смаки благородного напою
- 20 липня 2023
Як розширити смакові вподобання споживачів: AZNAURI запустив нові смаки благородного напоюдетальніше -
Як виготовити цільнозерновий хліб, який закохає в себе сучасного споживача? Власними секретами діляться технологи ТМ «Рум’янець»
- 18 липня 2023
Націленість сучасної людини на активний спосіб життя та збалансоване харчування постійно підвищує попит на продукти, які можна додати до здорової тарілки. Одним із таких продуктів є цільнозерновий хліб із натуральним корисним складом. Цільнозерновий хліб можна назвати справжнім сучасним трендом хлібопекарської галузі, тож все більше виробників додають його до асортименту своєї продукції. Разом з експертами та досвідченими технологами ТМ «Рум’янець» – флагманського хлібопекарського підприємства у західному регіоні, спробуємо з’ясувати, яким має бути справжній якісний цільнозерновий хліб.детальніше -
Держава має розуміти, що на деяких виробництвах не обійтися без чоловічої сили, — Віталій Добровольський, директор «Одеського хлібозавода №4»
- 20 червня 2023
Директор ТОВ «Одеський хлібозавод №4» Віталій Добровольський розповів, як стратегічно важливе підприємство забезпечило продовольчу безпеку регіону після початку війни та чому виробництво не може обійтися без працівників-чоловіків, які пішли на фронт.детальніше -
ТМ
Як SOLENA бореться за здоров’я українців, пропонуючи здорову альтернативу небезпечному продукту
- 31 травня 2023
Що не так із звичайною сіллю на полицях магазинів, і як сіль SOLENA допомагає зменшити кількість серцево-судинних захворювань і збільшити тривалість життя українців, розповідає директор приватного підприємства «ВЕНД» Олександр Романенко.детальніше -
ТМ
ТМ «Ласунка»: Кризові часи не стали перепоною для розвитку компанії
- 26 травня 2023
Провідний виробник морозива за рік війни стикнувся з численними викликами, проте зберіг і виробництво, і персонал, і споживачів. За рахунок чого вдалося це зробити, спілкуємося з маркетологом ТМ «Ласунка» Кариною Перервою.детальніше -
ТМ
Кожна команда сильна настільки, наскільки сильний її найслабший працівник, — Сергій Четверов, генеральний директор «ФЕС УКР»
- 23 травня 2023
У розмові з генеральним директором Сергієм Олексійовичем Четверовим , дізналися, як компанії «ФЕС УКР», провідному вітчизняному виробнику розчинних напоїв, вдалося вистояти після повномасштабного вторгнення РФ, зберегти команду та продовжити розвиток.детальніше -
ТМ
Особливості виготовлення «Молочного» батона: як досягнути ідеального смаку та тривалої свіжості – секрети від технологів ТМ «Рум’янець»
- 10 березня 2023
Виклики 2022 року стали справжнім лакмусовим папірцем для виробників хлібобулочної продукції і чітко виокремили сегмент продуктів, які входять до базового споживчого кошика українців. Флагманом серед булочних виробів незмінно лишається батон «Молочний». Батон вже став традиційним для українського столу, тож споживачі мають чіткі вимоги до якості, смаку та тривалості свіжості продукту. Як виготовляється справжній «Молочний» батон та як забезпечити тривалу свіжість продукту без хлібопекарських поліпшувачів розповіли технологи ТМ «Рум’янець».детальніше -
ТМ
Зустрічай Світанок з Мрією – новий український бренд соків та нектарів від «Галіція-Трейд» з інноваційним форматом галереї сучасного діджитал-мистецтва
- 13 січня 2023
Споживчі тренди сьогодення сприяють розвитку українського продукту. Українці стають більш раціональними у споживанні, збільшуючи попит на товари вітчизняного виробництва. При здійсненні покупки 54% опитаних споживачів звертають особливу увагу на бренд в контексті країни походження (Згідно результатів дослідження компанії Gradus Research). Істотні зміни й перебудова категорії «Соки та нектари», в тому числі ротація звичних брендів на імпортні з невиправдано високим цінником, стали поштовхом до розширення портфелю брендів ТОВ «Галіція-Трейд».детальніше