Інновації у виробництві
-
ТМ
Як SOLENA бореться за здоров’я українців, пропонуючи здорову альтернативу небезпечному продукту
- 31 травня 2023
Що не так із звичайною сіллю на полицях магазинів, і як сіль SOLENA допомагає зменшити кількість серцево-судинних захворювань і збільшити тривалість життя українців, розповідає директор приватного підприємства «ВЕНД» Олександр Романенко.детальніше -
ТМ
ТМ «Ласунка»: Кризові часи не стали перепоною для розвитку компанії
- 26 травня 2023
Провідний виробник морозива за рік війни стикнувся з численними викликами, проте зберіг і виробництво, і персонал, і споживачів. За рахунок чого вдалося це зробити, спілкуємося з маркетологом ТМ «Ласунка» Кариною Перервою.детальніше -
ТМ
Кожна команда сильна настільки, наскільки сильний її найслабший працівник, — Сергій Четверов, генеральний директор «ФЕС УКР»
- 23 травня 2023
У розмові з генеральним директором Сергієм Олексійовичем Четверовим , дізналися, як компанії «ФЕС УКР», провідному вітчизняному виробнику розчинних напоїв, вдалося вистояти після повномасштабного вторгнення РФ, зберегти команду та продовжити розвиток.детальніше -
ТМ
Особливості виготовлення «Молочного» батона: як досягнути ідеального смаку та тривалої свіжості – секрети від технологів ТМ «Рум’янець»
- 10 березня 2023
Виклики 2022 року стали справжнім лакмусовим папірцем для виробників хлібобулочної продукції і чітко виокремили сегмент продуктів, які входять до базового споживчого кошика українців. Флагманом серед булочних виробів незмінно лишається батон «Молочний». Батон вже став традиційним для українського столу, тож споживачі мають чіткі вимоги до якості, смаку та тривалості свіжості продукту. Як виготовляється справжній «Молочний» батон та як забезпечити тривалу свіжість продукту без хлібопекарських поліпшувачів розповіли технологи ТМ «Рум’янець».детальніше -
ТМ
Зустрічай Світанок з Мрією – новий український бренд соків та нектарів від «Галіція-Трейд» з інноваційним форматом галереї сучасного діджитал-мистецтва
- 13 січня 2023
Споживчі тренди сьогодення сприяють розвитку українського продукту. Українці стають більш раціональними у споживанні, збільшуючи попит на товари вітчизняного виробництва. При здійсненні покупки 54% опитаних споживачів звертають особливу увагу на бренд в контексті країни походження (Згідно результатів дослідження компанії Gradus Research). Істотні зміни й перебудова категорії «Соки та нектари», в тому числі ротація звичних брендів на імпортні з невиправдано високим цінником, стали поштовхом до розширення портфелю брендів ТОВ «Галіція-Трейд».детальніше -
ТМ
Українські сировари пройшли курс у міжнародного сирного експерта
- 09 грудня 2022
У листопаді було завершено безкоштовний навчальний курс для українських сироварів «Теорія професійного сироваріння» від ProCheese Академії та Пола Томаса — технічного директора Британської Academy of Cheese — освітньої організації, яка просуває професійні знання про сироваріння та кар'єру у сирній сфері. Такий курс було проведено в Україні вперше.детальніше -
ТМ
За лаштунками World Cheese Awards: Україна вперше нанесена на сирну карту світу. Підсумки пресконференції
- 22 листопада 2022
16.11 в Києві відбулася пресконференція на тему «За лаштунками World Cheese Awards: Україна вперше нанесена на сирну карту світу». Організатори — Ardis Group та спільнота ProCheese.детальніше -
Крафтовий батон з українським характером від ТМ «Рум’янець»
- 09 листопада 2022
В Україні поступово змінюється культура споживання хліба. Тенденцією останніх років є значний попит на крафт. Споживач все частіше шукає на полицях рустикальний хліб із печі, виготовлений за особливим домашнім рецептом і, обов’язково, з рум’яною, хрумкою скоринкою. Існує помилкове твердження, що крафтовий продукт може бути виготовлений лиш в маленькій пекарні. Насправді, сучасне обладнання дозволяє створювати унікальні високорецептурні продукти й у промислових масштабах. На прикладі свого батона «На черені», ТМ «Рум’янець» демонструє як традиційний промисловий продукт може отримати справжній крафтовий формат.детальніше -
ТМ
Сирний фронт: галузь під час війни
- 01 листопада 2022
Війна в Україні, що за прогнозами експертів мала тривати кілька тижнів, продовжується вже 249 днів. Незламні ЗСУ продовжують захищати свою Батьківщину від агресора, а цивільні — бути корисними та наближати перемогу кожен на своєму фронті. Суддя міжнародного конкурсу World Cheese Awards від України, засновниця ProCheese Aсademy, сирна експертка спільноти ProCheese Оксана Чернова, ділиться актуальним станом української сирної галузі під час війни.детальніше