-
ТМ
Тренди ВТМ та категорії майбутнього: де потрібно бути у 2025-2026 рр., щоб стати лідером
- 10 жовтня 2025
Власні торгові марки (ВТМ, Private Label) вже давно перестали бути просто «додатковим асортиментом» для мереж. Сьогодні вони стають інструментом стратегічного розвитку, способом диференціації та маржинальності, а також відповіддю на нові потреби споживачів. 2025-2026 рр. обіцяють бути знаковими для сегменту ВТМ, адже ритейлери на локальних і регіональних ринках починають формувати нові лідерські позиції саме завдяки власним брендам.детальніше -
ТМ
Власні торгові марки як інструмент зростання для українського бізнесу: результати опитування 2025 року
- 08 жовтня 2025
У сучасних умовах розвитку ринку швидко обертових споживчих товарів (FMCG) та суміжних сегментів для українських виробників стає все більш актуальним питання співпраці з торговими мережами у форматі власних торгових марок (ВТМ).детальніше -
ТМ
У Києві відбулася 17-та Міжнародна конференція PrivateLabel & FMCG Master-2025
- 12 вересня 2025
4-5 вересня в Києві відбулася щорічна, 17-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel & FMCG Master -2025».детальніше -
ТМ
Як ERP допомагає ритейлу масштабуватися навіть у складні часи
- 21 серпня 2025
Останні роки стали справжнім випробуванням для власників торгового бізнесу. Пандемія, війна, глобальні конфлікти та економічна нестабільність кардинально змінили правила гри. Для ритейлу це означає одне: потрібно адаптуватися до нової реальності, щоб втриматися на плаву.детальніше -
ТМ
50% в подарунок: акція на програми для бізнесу від Linkos Group
- 22 липня 2025
З нагоди професійного свята бухгалтерів компанія-розробник популярних програм для бізнесу Linkos Group оголосила святкову акцію — половина від ціни на ліцензію у подарунок. Акція -50% діє на програми M.E.Doc, СОТА, ПРРО Cashalot.детальніше -
ТМ
DRUZI дарують бонуси за ваші покупки
- 21 липня 2025
Приємно отримувати бонуси із ваших покупок? Сучасна програма лояльності DRUZI - це мобільний додаток, ваша віртуальна картка, що завжди під рукою - допомагає економити ваш бюджет. Саме у цьому додатку вам нараховуються бонуси після кожної покупки, які потім можна знову конвертувати у шопінг в магазинах мереж SPAR та «Наш Край».детальніше -
ТМ
Від магазину до мережі: як зрозуміти, що настав час запускати франшизу
- 17 липня 2025
Успішні декілька магазинів - це не завжди фінал історії. Часто це лише початок більшого. Але як зрозуміти, що настав саме той момент, коли варто переходити від локального бізнесу до мережі через франчайзинг?детальніше -
ТМ
Як інтернет-магазини можуть платити лише за продажі
- 16 липня 2025
У ніші E-commerce важливо бути помітним і представленим на різних майданчиках, щоб збільшити охоплення аудиторії та забезпечити стабільний потік потенційних клієнтів. Реклама в Google або Meta — це надійні канали, які використовують майже всі інтернет-магазини, але вони можуть забирати значну частину бюджету, і не завжди є гарантія, що витрати окупляться. Однак, якщо ви вже працюєте з Facebook та AdWords, це чудово! Але варто також подумати про CPA маркетинг і запуск партнерської програми, що допоможе розширити охоплення та залучити нових клієнтів.детальніше -
ТМ
NAVI EC-KS-215: нова ера кас самообслуговування в ритейлі
- 15 липня 2025
Темп життя прискорюється, люди цінують свій час. Це стимулює роздрібні мережі до пошуку технологічних рішень, які підвищують швидкість обслуговування, оптимізують використання простору торгової точки та знижують залежність від персоналу.детальніше