- 
    	ТМСкоротити витрати та збільшити продажі: як ШІ допоможе мережі кафе в Україні- 28 жовтня 2025
 Штучний інтелект охоплює все нові сфери. Тепер його застосовують не лише українські ритейлери, а й у сфері громадського харчування. Виявляється, у цій галузі він здатен вирішити безліч завдань, з якими стикається ринок: скорочення витрат, контроль персоналу, збільшення продажів, зростання середнього чека та багато іншого.детальніше
- 
    	ТМОбрали найкращий сир і чизмонгера України: у Києві пройшов фестиваль сирного мистецтва ProCheese Awards 2025- 29 вересня 2025
 27–28 вересня у Мистецькому Арсеналі відбувся ProCheese Awards 2025 — найбільший фестиваль сирного мистецтва в Україні. Подія об’єднала українських та міжнародних виробників, провідних експертів і понад 4000 відвідувачів. У межах фестивалю також пройшли національний конкурс на найкращий український сир та змагання за звання найкращого чизмонгера країни.детальніше
- 
    	ТМКонвеєрна автоматизація від Konsort на прикладі кейса агрохолдингу- 24 вересня 2025
 Як автоматизація пришвидшила виробничий процес світового аграрного лідера.детальніше
- 
    	ТМЙогурти як джерело радості: Молокія представила нову рекламну кампанію- 02 вересня 2025
 Молокія продовжує розкривати комунікаційну платформу «Життєві сили на життя» і презентує другу рекламну кампанію – про фруктові йогурти, як джерело радості.детальніше
- 
    	ТМБільше ніж вивіска: Як франшиза SPAR відкриває двері до нового рівня успіху в ритейлі- 16 червня 2025
 Франшиза супермаркету SPAR – це не просто вибір бізнес-моделі. Це вибір стратегії, що дозволяє підприємцям масштабуватися, більше заробляти та розвиватися під відомим міжнародним брендом. Історії успіху франчайзі SPAR – найкраще тому підтвердження. Сьогодні ми ділимося досвідом Дмитра та Лариси Мацієвських, які перетворили свій існуючий магазин на прибутковий супермаркет SPAR, суттєво зробивши свій бізнес прибутковішим.детальніше
- 
    	ТМЩорічна конференція DistributionMaster-2025 зібрала ключових гравців FMCG-сектору- 09 червня 2025
 29-30 листопада в Києві пройшла традиційна щорічна Конференція «DistributionMaster-2025». Це єдина в Україні спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів дистрибуції, виробників, мереж та їхніх партнерів. Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup, а учасниками стали понад 150 власників і топ-менеджерів провідних виробничих та дистрибуційних FMCG компанійдетальніше
- 
    	ТММайбутнє ринку: які продукти завоюють популярність у 2025 році?- 23 травня 2025
 У 2024 році ринок FMCG демонстрував кілька важливих тенденцій, які впливають на стратегії запуску нових товарів у 2025 році, як на глобальному рівні, так і в Україні.детальніше
- 
    	ТМВід Ready-to-cook до Ready-to-eat: стратегія розвитку компанії Bakery Food Investment- 08 квітня 2025
 Bakery Food Investment – перший великий виробник хлібобулочних виробів глибокої заморозки в Україні. За два десятиліття своєї діяльності компанія зарекомендувала себе як надійний виробник випічки. Про трансформації та стратегію розвитку підприємства нам розповів його генеральний директор Євген Міщенкодетальніше
- 
    	ТМХVІ виставка та конференція Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025- 04 квітня 2025
 27-28 березня 2025 року в Києві відбулася щорічна виставка і конференція Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025.детальніше
















 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
							

 
							



 
						 
						 
						 
						 
						