інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Статті

  • ТМ
    Головні світові тренди в логістиці та ланцюгах постачань 2022 року. Частина 2

    Головні світові тренди в логістиці та ланцюгах постачань 2022 року. Частина 2

    • 29 липня 2022
    Які тенденції логістики та ланцюгів постачань будуть критично важливим для провідних ритейлерів і логістичних компаній у 2022 році.
    детальніше
  • ТМ
    NOVUS: адаптація, відновлення та розвиток попри війну

    NOVUS: адаптація, відновлення та розвиток попри війну

    • 26 липня 2022
    Мережа NOVUS не припиняла роботу з перших днів повномасштабного вторгнення рф в Україну, не зважаючи на втрати складів, понівечення магазинів та знищення головного офісу в ТРЦ Retroville. Через що довелось пройти команді, як адаптувались до нових умов, про розвиток, постачальників та маркетингові активності, розповів генеральний директор мережі NOVUS Марк Петкевич.
    детальніше
  • ТМ
    Робота WOG CAFE в умовах воєнного стану: виклики та відновлення роботи

    Робота WOG CAFE в умовах воєнного стану: виклики та відновлення роботи

    • 25 липня 2022
    Мережа АЗК WOG до повномасштабного вторгнення росії активно розвивала небензиновий напрям бізнесу. WOG CAFE – це бренд, про який знає, мабуть, кожен на території України, адже купити необхідні продукти в дорогу, випити каву й поласувати фірмовими стравами можна було не лише на АЗК, а й у потягах Інтерсіті та аеропортах. До війни магазини та кафе працювали цілодобово, не було ніяких обмежень, але з 24 лютого багато бізнесів зазнали значних втрат і проблем. Небо закрите, Укрзалізниця теж працювала в абсолютно новому режимі й лише з 13 травня у швидкісних поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+ знову запрацювали WOG CAFE. Про те, як відновлювали роботу харчового напряму в мережі, налагоджували логістику й що на сьогодні в пріоритеті, дізнаєтесь в новому інтерв’ю.
    детальніше
  • ТМ
    Головні світові тренди в логістиці та ланцюгах постачань 2022 року. Частина 1

    Головні світові тренди в логістиці та ланцюгах постачань 2022 року. Частина 1

    • 21 липня 2022
    Які тенденції логістики та ланцюгів постачань будуть критично важливим для провідних ритейлерів і логістичних компаній у 2022 році.
    детальніше
  • 9 вересня 2022 року відбудеться конференція Food&NonFoodMaster-2022: Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час

    9 вересня 2022 року відбудеться конференція Food&NonFoodMaster-2022: Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час

    • 21 липня 2022
    В Києві відбудеться XIII Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2022, яка збере разом понад 300 топ менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників. Організатор заходу
    детальніше
  • ТМ
    Ранозагоювальні інгредієнти

    Ранозагоювальні інгредієнти

    • 18 липня 2022
    Сьогодні поговоримо про актуальну як ніколи (нажаль з відомих всім причин) тему ранозагоювальних інгредієнтів.
    детальніше
  • ТМ
    Повне відновлення поставок та напружений графік розвитку мережі JYSK в Україні заради перемоги

    Повне відновлення поставок та напружений графік розвитку мережі JYSK в Україні заради перемоги

    • 13 липня 2022
    Із початку повномасштабної війни магазини JYSK в Україні припинили діяльність, але швидко відновили роботу й постачання усіх товарів, не лише тих, що входять до критичного імпорту. Звичайно, у компанії є відхилення від стратегічних планів на 2022 рік, але й надалі мережа працює над оновленням уже існуючих магазинів, відкриттям нових та відновленням зруйнованих. Про особливості роботи ритейлера в умовах війни і План відновлення на 2023 фінансовий рік редакції розповів Country Manager JYSK в Україні Євген Іваниця.
    детальніше
  • ТМ
    ANT-Logistics: як знизити витрати та підвищити контроль над транспортом

    ANT-Logistics: як знизити витрати та підвищити контроль над транспортом

    • 12 липня 2022
    Економічність і контроль у логістиці – дві взаємозв’язані та важливі для багатьох компаній цілі. Зараз, в умовах дефіциту та підвищення цін на паливо, а також загальної нестабільності логістичної галузі, ці питання стали ще гострішими.
    детальніше
  • ТМ
    Війна та зміни купівельної поведінки

    Війна та зміни купівельної поведінки

    • 11 липня 2022
    Війна завдала потужного удару по національному ритейлу – деякі бізнеси зупинились, попит знизився, величезна кількість складів і логістичні ланцюги були знищені, про ведення бізнесу в зоні бойових дій взагалі не могло бути й мови, міграція населення і персоналу, неможливість виконання контрактів, накопичення дебіторської заборгованості окремими мережами тощо. Зрозуміло, що різні канали продажів зазнали впливу, але хтось швидше зміг адаптуватись, оперативно реагуючи на зміну поведінки своїх споживачів.
    детальніше