інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Статті

  • Розвиток ВТМ – курс на випередження!

    Розвиток ВТМ – курс на випередження!

    • 05 травня 2022
    На сьогодні в рамках комбінованого портфеля мережа розвиває понад 50 ВТМ – це близько 33000 активних артикулів. Під час локдаунів ТЦ працювали в онлайн режимі, де віртуальні полиці розширенні пропозиціями маркетплейсу. Проте доля Private label в мережі нині становить більше 13%, а доля в доході – 17,3%. Щодо подальшого розвитку портфелю ВТМ, то в Епіцентрі цільовим показником є доля ВТМ на рівні 25%. За рахунок чого це будуть робити і які трансформації відбулись у мережі читайте в ексклюзивному інтерв’ю.
    детальніше
  • ТМ
    Естафетна логістика, розвантаження автомобіля за 15 хвилин та інші можливості для Вашого бізнесу

    Естафетна логістика, розвантаження автомобіля за 15 хвилин та інші можливості для Вашого бізнесу

    • 03 травня 2022
    Із розвитком e-commerce значно збільшилось навантаження на логістику. Для ринку характерний активний розвиток логістичних служб: і роздрібні мережі, і логістичні оператори інвестують значні суми, щоб звести час доставки товару кінцевому споживачу до мінімуму.
    детальніше
  • ТМ
    По-справжньому сильний бренд має бути відкритим, чесним, доступним і мати максимальне охоплення аудиторії

    По-справжньому сильний бренд має бути відкритим, чесним, доступним і мати максимальне охоплення аудиторії

    • 02 травня 2022
    На сьогодні в мережі магазинів АТБ присутні 3 власні торгові марки загальною кількістю 1000 SKU: «Розумний вибір», «Своя лінія», «De Luxe F&G Selected». За рік у мережі відбулись ротації в межах груп і товарів, і зараз частка продукції Private label від загального асортименту становить 26,0%.
    детальніше
  • ТМ
    Вільна індустріальна зона Хуалінг – огляд і переваги

    Вільна індустріальна зона Хуалінг – огляд і переваги

    • 28 квітня 2022
    Вільна індустріальна зона Хуалінг (FIZ) є одним із ключових проєктів Hualing Group у рамках її диверсифікованого бізнес-портфелю в Грузії. Працюючи з 2016 року, ми є найбільшим виробничим і переробним центром у Грузії з понад 15 промисловими об’єктами з різних секторів бізнесу.
    детальніше
  • Де українському бізнесу орендувати комерційну нерухомість

    Де українському бізнесу орендувати комерційну нерухомість

    • 28 квітня 2022
    Війна спричинила зміни на ринку комерційної нерухомості: багато бізнесів перевели співробітників на віддалену роботу, а деякі компанії переїхали з гарячих точок у більш безпечні регіони та були вимушені шукати приміщення в нових містах. Як змінилися запити упродовж останніх двох місяців і де зараз найвигідніше орендувати комерційну нерухомість — в аналітиці OLX Нерухомість
    детальніше
  • Качественные и современные вытяжки Franke

    Качественные и современные вытяжки Franke

    • 27 квітня 2022
    Не все люди знают, что на каждой кухне должна быть современная и качественная вытяжка. Без этого устройства невозможно обойтись, так как оно быстро очищает воздух и делает его свежим и чистым.
    детальніше
  • ТМ
    Без сумніву з першого дня - залишатись в Києві і діяти!” - Олександр Кравченко

    Без сумніву з першого дня - залишатись в Києві і діяти!” - Олександр Кравченко

    • 18 квітня 2022
    Олександр Кравченко починав годувати вийськових на київській Троєщині, а тепер діяльність його Міжнародного Фонду Продовольчого Захисту охоплює всю Україну по взаємодії з європейськими партнерами
    детальніше
  • ТМ
    Покращуйте презентацію товару та надихайте покупців у категорії напоїв

    Покращуйте презентацію товару та надихайте покупців у категорії напоїв

    • 24 лютого 2022
    З тенденцією до здоров'я та доброго самопочуття, що охопила індустрію FMCG, споживачі шукають більш здорові та натуральні продукти при покупці напоїв. Напої, що містять менше цукру, без штучних підсолоджувачів та виготовлені з органічних інгредієнтів - це лише деякі з нових тенденцій, які змушують рітейлерів переглянути свій асортимент напоїв. Але в категорії напоїв важливе значення має ефективний мерчандайзинг. Тому пропонуємо ознайомитись із рішеннями для мерчандайзингу напоїв від HL Display – світового постачальника товарів та рішень для комунікації та мерчандайзингу, які допоможуть створити кращі враження від покупок у цій категорії, включаючи рішення для автоматичного фронтування лицьовою стороною на полицях та в холодильниках, освітлення полиць, цифрові екрани тощо.
    детальніше
  • ТМ
    Особливості товарів та аксесуарів для догляду за тілом із поліпропіленових ниток

    Особливості товарів та аксесуарів для догляду за тілом із поліпропіленових ниток

    • 23 лютого 2022
    Поліпропіленові нитки завдяки своїй універсальності знайшли застосування в найрізноманітніших галузях. Вони використовуються в сільському господарстві, рибальстві, медичній галузі та косметології, а в легкій промисловості без них взагалі неможливе виготовлення багатьох побутових речей. Їх міцність і зносостійкість дає змогу довго служити виробам без втрати зовнішнього вигляду, що й зумовлює широкий спектр використання цього матеріалу. Які преваги товарів із поліпропіленових ниток, у чому специфіка виготовлення мочалок та кухонних губок із цього матеріалу і чому їх не варто недооцінювати, ми дізнались у фахівців компанії «Мейсон Трейд».
    детальніше