Статті
-
ТМ
Высокий сезон: как ритейлерам не терять прибыль и при чем здесь складская логистика
- 28 грудня 2021
Для многих ритейлеров высокий сезон — возможность получить большую прибыль перед периодом ежегодного затишья после Нового Года. Пик “горячей” поры, как правило, приходится на ноябрь и декабрь. И именно в это время компании проходят испытание на прочность: или они справляются с огромным объемом продаж, или теряют прибыль и клиентов. Последний вариант развития событий может произойти, если, например, товар доставят покупателю позже заявленного срока. Или популярную продукцию быстро раскупят, и пока не будет новых поставок, полки будут пустовать, а магазин — терять потенциальную выручку.детальніше -
ТМ
Асоціація чизмонгерів і сирних сомельє — об
- 24 грудня 2021
В грудні в Києві було зареєстровано першу Асоціацію чизмонгерів та сирних сомельє — об'єднання професіоналів із продажу та презентації сиру. Про цілі, подальші плани та цінності розповіла Оксана Чернова, сирна експертка ProCheese, співзасновниця фестивалю сирного мистецтва ProCheese Awards, суддя міжнародного конкурсу World Cheese Awards.детальніше -
ТМ
Ефективно, безпечно та автоматизовано!
- 23 грудня 2021
Цифрова транспортна платформа Lading.eu автоматизувала організацію автомобільних вантажних перевезень для українських та європейських компанійдетальніше -
ТМ
Шлях із виробництва на полицю, або співпраця на умовах контрактного виробництва
- 23 грудня 2021
Безумовно, торгові мережі для багатьох постачальників – пріоритетний канал збуту. Але якщо в брендів світових корпорацій немає проблем зі збутом, вони багато інвестують у маркетинг, мають фінансову стійкість, то дрібному постачальнику вести бізнес із роздрібними мережами складніше. Навіть із ВТМ не так легко зайти в велику мережу. Як достукатися до менеджерів мережі, довести унікальність продукту, пройти складний етап переговорів, ділиться з редакцією засновниця молодої компанії «Мейсон Трейд» Катерина Лапузіна.детальніше -
ТМ
Торговий агент 2021 - швидка обробка замовлень в польових умовах. Кейс YUGCONTRACT і ANT-Logistics
- 22 грудня 2021
Дитрибуція –один із найважливіших напрямків економіки країни, який тісно перетинається з логістикою та рітейлом. На відміну від будь-якого іншого виду бізнесу, дистрибуція не може існувати на ринку без торгових представників, і наразі набуває все більшої ваги питання автоматизації роботи торгових агентів, з огляду на їхню важливу роль у загальному ланцюгу постачань.детальніше -
ТМ
Сучасні технології BTL для сучасного бізнесу
- 21 грудня 2021
Успішній реалізації рекламного заходу, як і всьому в бізнесі, притаманна частка ризику. Іноді може дати збій навіть заздалегідь продумана кампанія, і досягнення поставлених маркетингових цілей не станеться. Як уникнути провалу та провести гідний BTL захід?детальніше -
ТМ
Як стати найактивнішою логістичною компанією в конкурентному середовищі й вирости втричі за рік?
- 20 грудня 2021
26 листопада 2021 року ТОВ «ОНІКС ТРЕЙД ЛОГІСТИК» (Onyx Trade) було визнано «Найактивнішою логістичною компанією» в рамках Національної премії «Ukrainian Logistics Award – 2021», у якій могла взяти участь будь-яка компанія, що надає рішення та послуги з логістики. Редакція вирішила дізнатись у власника компанії ONYX TRADE Олександра Павлюкевича, що стоїть за званням найактивнішої логістичної компанії і завдяки чому можна займати лідируючі позиції.детальніше -
ТМ
Як запуск нового РЦ за 3 місяці допоміг збільшити мережу з 250 до 350+ магазинів
- 16 грудня 2021
Consulting for Retail (C4R) стала генеральним партнером з автоматизації логістики на осінній конференції – ХХVI Всеукраїнський день логіста: Success stories у логістиці 2021. У рамках заходу компанія C4R спільно з представником зі сторони клієнта представила свою історію успіху, що надихає.детальніше -
ТМ
Олег Третьяков, Епікур: «Фактично з початком використання effie> ми почали зростати і у продажах. Контроль полиці допоміг стати ключовим гравцем у певних мережах, і зараз нас ігнорувати складно»
- 16 грудня 2021
Пишаємося причетністю до успіху компанії, яка зовсім недавно вийшла на усталений конкурентний ринок. За короткий проміжок часу вона завоювала місце і на полиці, і в серцях покупців. Про те, як керує своїми продажами бренд «Епікур», і яких результатів досяг за допомогою сервісу effie>, розповідає керівник напряму «Мерчендайзинг» Олег Третьяков.детальніше