Статті
-
ТМ
У Києві відбулася XІII щорічна конференція Food&NonFoodMaster-2022: «Restart у співпраці ритейлерів і постачальників у воєнний і післявоєнний час»
- 14 вересня 2022
9 вересня в Києві відбулась перша після початку війни, щорічна, 13-та за рахунком, Всеукраїнська конференція «Food&NonFoodMaster-2022: «Restart у співпраці ритейлерів і постачальників у воєнний і післявоєнний час».детальніше -
ТМ
Як ритейл працює в умовах війни. Історія компанії MOYO
- 07 вересня 2022
Стійкістю українців та українського бізнесу можна захоплюватися. Кожна роздрібна мережа за останні півроку трансформувалась, оптимізувала бізнес-процеси, намагалась бути максимально ефективною в нових умовах, змінювала вектори розвитку, щоб і надалі продовжувати діяльність. Про роботу MOYO під час війни, комунікацію, зміни та відкриття розповідає Валентин Івакін, генеральний директор MOYO.детальніше -
ТМ
Бізнес може допомогти розвивати напрямок психічного здоров’я дітей. Кейс ТМ «Рум’янець»
- 26 серпня 2022
Чому варто вже зараз звернути увагу на проблеми психічного здоров’я населення України й дітей зокрема та як бізнес може допомагати в цьому напрямку? Успішний кейс Рівного: «Переселені сонечка» – проєкт, який варто розпочати в кожному місті України.детальніше -
ТМ
Логістика під час воєнного стану – досвід SYNEX Logistics
- 22 серпня 2022
Реалії війни накладають обмеження на всі сфери життя, але на доставляння та сполучення – у першу чергу. Небезпека використання транспорту, ризик втратити товар під час складського зберігання, необхідність перебудувати маршрути безпосередньо під час руху – це тільки мала частина того, з чим стикається логістика під час війни. Залишається лише два шляхи – оптимізувати процеси та адаптуватися, або визнати неможливість цього для компанії.детальніше -
ТМ
Аналіз систем управління та моніторингу транспорту на ринку України
- 18 серпня 2022
У сучасних економічних умовах системи управління та моніторингу транспорту потрібні кожному автомобільному підприємству. На сьогодні на ринку України є багато постачальників послуг, які можуть забезпечити контроль та управління на різних етапах. Звичайно, значна частина із них – дистриб’ютори, які працюють на відомих платформах (наприклад, Wialon), частина продуктів має російське походження, але у зв’язку з війною користування продуктами країн-агресорів – це підтримка війни в Україні, а також додаткові ризики. У статті ми хочемо розглянути винятково власні розробки компаній (дистриб’юторів та різних посередників не беремо до уваги) – це як міжнародні продукти-лідери, так і національні системи, що нічим не поступаються закордонним, а в деяких випадках навіть краще пристосовані до роботи в умовах національного бізнесу.детальніше -
ТМ
Секрети виробництва якісних круасанів від ТМ «Рум’янець»
- 17 серпня 2022
Не обов’язково бути володарем зірок Мішлен, аби з першого погляду відрізнити справжній мереживний круасан, виготовлений з дотриманням відповідної рецептури і технологій, від звичайного рогалика. Пекарі та кондитери чудово знають, що круасани спекти не просто, а у промислових масштабах налагодити їх виробництво ще складніше. Секретами виготовлення якісних круасанів в Україні поділились технологи ТМ «Рум’янець» – Лідія Ряба та Ілона Бордюг.детальніше -
ТМ
5 секретів ефективного управління товарами категорії fresh
- 16 серпня 2022
Згідно з дослідженням видання Supermarket News, 58,6% ритейлерів у світі збільшують площу, що виділяється під товари категорії fresh та кулінарію. Причиною тому – зростання споживчого попиту на здорову їжу, а також готову продукцію власного виробництва. Разом зі зростанням популярності fresh-категорій зростає й потреба в управлінні ними.детальніше -
ТМ
П’ять головних трендів в ритейлі у 2022 році
- 11 серпня 2022
Глобальна пандемія досі продовжує чинити тиск на світ ритейлу. В Інтернеті ритейлери продовжують активний розвиток, їм необхідно виконувати замовлення та поповнювати запаси все швидше та швидше, а також скорочувати витрати та збитки, викликані поверненнями. В офлайні проблеми зовсім інші – у фізичному світі ритейлери стикаються зі зниженням відвідуваності та необхідністю конкурувати з глобальними інтернет-магазинами - як за зручністю, так і за ціною.детальніше -
ТМ
Як за рік змінилися ціни на м
- 09 серпня 2022
Всеукраїнський сервіс доставки продуктів Zakaz.ua проаналізував, як змінилися ціни на м’ясо в супермаркетах країни протягом року. Суттєве подорожчання спіткало всі види свіжої охолодженої продукції: птицю, яловичину, свинину, баранину та крольчатину. Найбільше зросла ціна на курячу печінку, тушку індички та ребра яловичини.детальніше
















