інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Статті

  • ТМ
    Чим може допомогти штучний інтелект під час прогнозування акцій у роздрібній торгівлі?

    Чим може допомогти штучний інтелект під час прогнозування акцій у роздрібній торгівлі?

    • 03 грудня 2021
    Штучний інтелект має застосування в різних сферах, взяти хоча б, наприклад, безпілотні автомобілі. Завдяки цим технологіям комп'ютери можна «навчити» виконувати певні завдання за допомогою обробки великого обсягу даних та виявлення в них закономірностей. Так, штучний інтелект дає змогу автоматизувати повторювані процеси навчання та пошуку за рахунок використання даних, здійснює глибший аналіз великих обсягів даних за допомогою нейромереж з безліччю прихованих рівнів, дає можливість отримати максимальну користь з даних і досягти високого рівня точності. А який ефект може мати використання штучного інтелекту під час прогнозування, читайте в статті.
    детальніше
  • ТМ
    Дальнейшее развитие связываем с диджитализацией и сборными доставками, – директор по международной логистике «Рабен Украина»

    Дальнейшее развитие связываем с диджитализацией и сборными доставками, – директор по международной логистике «Рабен Украина»

    • 02 грудня 2021
    Светлана Шипиль о логистике в условиях пандемии, проблемах таможенного оформления, дефиците водителей грузовиков и инновационных подходах Группы Рабен.
    детальніше
  • ТМ
    Демократична логiстика транснацiонального рівня від Global Logistics

    Демократична логiстика транснацiонального рівня від Global Logistics

    • 01 грудня 2021
    Проблеми останніх двох років, які сколихнули весь світ, як ні що інше висвітлили важливість такої галузі, як логістичні перевезення. Глобальна економіка вкрай залежна від крихких ланцюгів постачань, і на плечі логістичних компаній звалилася велика відповідальність із забезпечення світової стабільності. Найкраще підготовленими до такої кризи виявилися компанії з неординарним особливим підходом до своєї сфери діяльності – такі, які компанія Global Logistics.
    детальніше
  • Мультиканальна комунікація зі споживачами в METRO

    Мультиканальна комунікація зі споживачами в METRO

    • 01 грудня 2021
    «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» має 5 фокусних ВТМ, які нараховують на сьогодні 4000 SKU. Частка продукції Private label від загального асортименту за останній рік збільшилась на +3,3% і на сьогодні становить 17,5%. Незважаючи на те, що основний клієнт – мережі HoReCa, для яких останні часи були далеко не найкращі, МЕТРО вдалося не лише зберегти своїх покупців, а й наростити продажі та збільшити частку ВТМ. За рахунок чого це вдалось, читайте в інтерв’ю з Катериною Дубровіною, керівницею відділу «Власні торгові марки METRO».
    детальніше
  • ТМ
    Кейс Medmag: как медсервису удалось увеличить количество заказов путем партнерского маркетинга

    Кейс Medmag: как медсервису удалось увеличить количество заказов путем партнерского маркетинга

    • 24 листопада 2021
    СРА рассматривают не только крупные бренды, но и нишевые компании. Одной из таких является украинский интернет-магазин медтехники Medmag. Как они пришли к решению о запуске нового канала продвижения, каких результатов достигли и какие условия готовят для партнеров к Черной Пятнице — расскажем в данной статье.
    детальніше
  • ТМ
    Інтеграційний мерчандайзинг від JUKA в гастрономії: як виробник обладнання вирішує завдання стимулювання продажів в торгових точках

    Інтеграційний мерчандайзинг від JUKA в гастрономії: як виробник обладнання вирішує завдання стимулювання продажів в торгових точках

    • 22 листопада 2021
    Основним призначенням комерційного холодильного морозильного обладнання є збереження якості та свіжості харчових продуктів завдяки визначеним відповідним діапазонам робочих температур, методам циркуляції повітря, контролю вологості тощо. Важливим фактором є гарантована виробником тривалість експлуатації та зовнішній дизайн моделей.
    детальніше
  • ТМ
    Комфортний офіс: яким він повинен бути?

    Комфортний офіс: яким він повинен бути?

    • 18 листопада 2021
    Завдання сучасного і правильно організованого офісного простору – не просто посадити людину за стіл перед комп'ютером, забезпечивши її роботою, а насамперед надати працівникам комфортне робоче місця, де вони продуктивно виконуватимуть свої функції та не втомлюватимуться від навколишньої атмосфери. Хоча комфорт – це поняття дуже розпливчасте, що може залежати від особистих вподобань, але є вимоги, які безпосередньо впливають на продуктивність праці і їх обов’язково необхідно враховувати.
    детальніше
  • ТМ
    Cushman & Wakefield: Ринок офісної нерухомості в третьому кварталі 2021 року

    Cushman & Wakefield: Ринок офісної нерухомості в третьому кварталі 2021 року

    • 17 листопада 2021
    У 2021 році третій квартал поспіль спостерігається покращення ділових очікувань, що в основному пов'язано зі збільшенням загального обсягу продажів виробленої продукції, зростанням інвестицій у будівельну галузь та позитивним прогнозом для подальшого зростання підприємств. Незважаючи на поширену думку щодо росту інфляції, керівники фінансових установ, опитані Національним банком України у 3 кварталі 2021 року, очікують на подальше зміцнення гривні.
    детальніше
  • ТМ
    World Cheese Awards їде в Україну

    World Cheese Awards їде в Україну

    • 16 листопада 2021
    Команда ProCheese компанії Ardis group та переможці національного конкурсу ProCheese Awards 2021 відвідали міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards, який пройшов 3 листопада в Іспанії, місті Ов‘єдо. Вперше на наймасштабнішій події для сироварів було представлено український сир.
    детальніше