інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Статті

  • ТМ
    Місце управління товарними запасами у концепції Supply Chain під час війни

    Місце управління товарними запасами у концепції Supply Chain під час війни

    • 24 травня 2022
    20 травня 2022 року відбувся перший круглий стіл у рамках заходу «Відновлення ланцюгів постачання галуз харчової промисловості», ініційованого компанією TradeMasterGroup за підтримки Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО).
    детальніше
  • ТМ
    Ольга Ющенко: Епіцентр забезпечить країну товарами, необхідними для відбудови

    Ольга Ющенко: Епіцентр забезпечить країну товарами, необхідними для відбудови

    • 24 травня 2022
    З перших днів війни мережа ТЦ Епіцентр стала одним із найбільших в Україні постачальників товарів для військових та гуманітарних потреб. Топ-менеджерка компанії розповіла про головні виклики з початку повномасштабної агресії, динаміку продажів та найбільш дефіцитні товарні категорії.
    детальніше
  • ТМ
    Мережа аптек «D.S.»: Кожен має працювати на своєму місці і робити свій внесок у спільну Перемогу!

    Мережа аптек «D.S.»: Кожен має працювати на своєму місці і робити свій внесок у спільну Перемогу!

    • 18 травня 2022
    Робота аптек та фармацевтичної індустрії загалом дуже важлива в системі охорони здоров’я населення, особливо коли в країні війна. Логістика ускладнена, життєво важливі препарати в дефіциті, подекуди ціна доставки ліків може вартувати життя, але попри все це функціонування аптек потрібно забезпечувати. Про роботу мережі аптек «D.S.» редакції розповідають комерційний директор Каріне Саакян, директорка з маркетингу Люба Дуб та операційний директор Сергій Лозинський.
    детальніше
  • ТМ
    Повоєнна логістика. Основні виклики та напрямки роботи логістичного фронту

    Повоєнна логістика. Основні виклики та напрямки роботи логістичного фронту

    • 17 травня 2022
    Війна в Україні стала неабияким викликом для кожного. Торкнулася і всіх сфер бізнесу. Здавалося, що COVID-19 навчив бізнес швидко орієнтуватися в потребах і викликах ринку, але наразі маємо суттєво більший іспит на витривалість, швидкість, спроможність, доцільність та ефективність.
    детальніше
  • ТМ
    Ситуація на ринку комерційної нерухомості. Що потрібно бізнесу уже сьогодні?

    Ситуація на ринку комерційної нерухомості. Що потрібно бізнесу уже сьогодні?

    • 16 травня 2022
    Комерційна нерухомість від початку війни зазнала значних збитків, немала частина складів повністю зруйнована, а бізнес змушений був переїжджати та змінювати бізнес моделі. З метою прокоментувати ситуацію на ринку ми звернулись до Геннадія Гриненко, керівника відділу концептології Alterra Group.
    детальніше
  • ТМ
    Фармацевтичний ринок і війна: робота мережі АНЦ в нових умовах

    Фармацевтичний ринок і війна: робота мережі АНЦ в нових умовах

    • 13 травня 2022
    Із першого дня війни аптеки зіштовхнулися з ускладненим розвезенням ліків, неможливістю вивозити препарати зі складів на лінії фронту, проблемою персоналу, ажіотажем та дефіцитом деяких препаратів. Як справлялися із цими проблемами, задовольняли попит і забезпечували функціонування мережі, ділиться директор з маркетингу мережі аптек АНЦ В'ячеслав Сауц.
    детальніше
  • ТМ
    Перші роботи в українського ритейлера: досвід Fozzy Group

    Перші роботи в українського ритейлера: досвід Fozzy Group

    • 12 травня 2022
    Кожна компанія на ринку прагне збільшити продуктивність складу та знизити ризики помилок, тому національні гравці активно інвестують в технології. Протягом останніх років більшість компаній як сегменту В2В, так В2С, спробували автоматизувати ті чи інші етапи обробки товарів
    детальніше
  • ТМ
    Казахстан надав Україні понад 200 тонн гуманітарної допомоги

    Казахстан надав Україні понад 200 тонн гуманітарної допомоги

    • 09 травня 2022
    З початку війни в Україні жителі різних країн намагаються надати українцям підтримку – вони виходять на мітинги, активно висвітлюють те, що відбувається у соціальних мережах, ведуть інформаційну боротьбу з пропагандою, а ще активно збирають гуманітарну допомогу. У Казахстані першими про відкриття збору допомоги оголосило посольство України, а пізніше для збору допомоги об'єдналися активісти різних громадських і політичних груп.
    детальніше
  • ТМ
    Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот: Економіка та допомога людям – наші пріоритети у воєнний час

    Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот: Економіка та допомога людям – наші пріоритети у воєнний час

    • 09 травня 2022
    «Фокстрот» – найбільший продавець побутової та електронної техніки за кількістю магазинів та обсягами продажу в Україні. Із початком війни компанія не могла стояти осторонь і активно взяла участь на всіх фронтах. Як допомагали країні, відновлювали, налагоджували та забезпечували населення необхідною технікою, повністю втративши центральний склад із запасами, ділиться із редакцією СЕО компанії Олексій Зозуля.
    детальніше