Статті
-
ТМ
Серія вебінарів на тему «Відновлення ланцюгів постачання галузі харчової промисловості в умовах воєнного та післявоєнного стану»
- 05 травня 2022
5 онлайн круглих столів за підтримки USAID, з метою допомоги бізнесу і ЗСУ. ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ПО ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ ДЛЯ ПРОДУКТОВОГО РІТЕЙЛУ БЕЗ УЧАСТІ АВТОЗАМОВЛЕННЯдетальніше -
Розвиток ВТМ – курс на випередження!
- 05 травня 2022
На сьогодні в рамках комбінованого портфеля мережа розвиває понад 50 ВТМ – це близько 33000 активних артикулів. Під час локдаунів ТЦ працювали в онлайн режимі, де віртуальні полиці розширенні пропозиціями маркетплейсу. Проте доля Private label в мережі нині становить більше 13%, а доля в доході – 17,3%. Щодо подальшого розвитку портфелю ВТМ, то в Епіцентрі цільовим показником є доля ВТМ на рівні 25%. За рахунок чого це будуть робити і які трансформації відбулись у мережі читайте в ексклюзивному інтерв’ю.детальніше -
ТМ
Естафетна логістика, розвантаження автомобіля за 15 хвилин та інші можливості для Вашого бізнесу
- 03 травня 2022
Із розвитком e-commerce значно збільшилось навантаження на логістику. Для ринку характерний активний розвиток логістичних служб: і роздрібні мережі, і логістичні оператори інвестують значні суми, щоб звести час доставки товару кінцевому споживачу до мінімуму.детальніше -
ТМ
По-справжньому сильний бренд має бути відкритим, чесним, доступним і мати максимальне охоплення аудиторії
- 02 травня 2022
На сьогодні в мережі магазинів АТБ присутні 3 власні торгові марки загальною кількістю 1000 SKU: «Розумний вибір», «Своя лінія», «De Luxe F&G Selected». За рік у мережі відбулись ротації в межах груп і товарів, і зараз частка продукції Private label від загального асортименту становить 26,0%.детальніше -
ТМ
Вільна індустріальна зона Хуалінг – огляд і переваги
- 28 квітня 2022
Вільна індустріальна зона Хуалінг (FIZ) є одним із ключових проєктів Hualing Group у рамках її диверсифікованого бізнес-портфелю в Грузії. Працюючи з 2016 року, ми є найбільшим виробничим і переробним центром у Грузії з понад 15 промисловими об’єктами з різних секторів бізнесу.детальніше -
Де українському бізнесу орендувати комерційну нерухомість
- 28 квітня 2022
Війна спричинила зміни на ринку комерційної нерухомості: багато бізнесів перевели співробітників на віддалену роботу, а деякі компанії переїхали з гарячих точок у більш безпечні регіони та були вимушені шукати приміщення в нових містах. Як змінилися запити упродовж останніх двох місяців і де зараз найвигідніше орендувати комерційну нерухомість — в аналітиці OLX Нерухомістьдетальніше -
Качественные и современные вытяжки Franke
- 27 квітня 2022
Не все люди знают, что на каждой кухне должна быть современная и качественная вытяжка. Без этого устройства невозможно обойтись, так как оно быстро очищает воздух и делает его свежим и чистым.детальніше -
ТМ
Без сумніву з першого дня - залишатись в Києві і діяти!” - Олександр Кравченко
- 18 квітня 2022
Олександр Кравченко починав годувати вийськових на київській Троєщині, а тепер діяльність його Міжнародного Фонду Продовольчого Захисту охоплює всю Україну по взаємодії з європейськими партнерамидетальніше -
ТМ
Покращуйте презентацію товару та надихайте покупців у категорії напоїв
- 24 лютого 2022
З тенденцією до здоров'я та доброго самопочуття, що охопила індустрію FMCG, споживачі шукають більш здорові та натуральні продукти при покупці напоїв. Напої, що містять менше цукру, без штучних підсолоджувачів та виготовлені з органічних інгредієнтів - це лише деякі з нових тенденцій, які змушують рітейлерів переглянути свій асортимент напоїв. Але в категорії напоїв важливе значення має ефективний мерчандайзинг. Тому пропонуємо ознайомитись із рішеннями для мерчандайзингу напоїв від HL Display – світового постачальника товарів та рішень для комунікації та мерчандайзингу, які допоможуть створити кращі враження від покупок у цій категорії, включаючи рішення для автоматичного фронтування лицьовою стороною на полицях та в холодильниках, освітлення полиць, цифрові екрани тощо.детальніше