Світовий досвід
-
ТМ
Як бути ближче до кінцевого споживача? Лідери продажів серед торгових автоматів у Європі
- 26 січня 2022
У минулому місяці в статті про вендинг «Універсальні торгові автомати й сучасний інструмент для будь-якого бізнесу», ми розповіли про найбільш незвичні та оригінальні торгові автомати, а також більш детально познайомились із серією універсальних торгових автоматів QUBE, що найбільш актуальні для національного ринку. Сьогодні хочемо презентувати читачам дві моделі ТОП продажів на європейському ринку, а також розповісти про додаткові можливості, які не варто втрачати, для усіх виробників, постачальників товарів чи роздрібних мереж, що розвивають власні торгові марки.детальніше -
ТМ
10 головних трендів у рітейлі у 2022 році
- 13 січня 2022
Які глобальні тенденції формуватимуть майбутнє роздрібної торгівлі у 2022 році.детальніше -
ТМ
Асоціація чизмонгерів і сирних сомельє — об
- 24 грудня 2021
В грудні в Києві було зареєстровано першу Асоціацію чизмонгерів та сирних сомельє — об'єднання професіоналів із продажу та презентації сиру. Про цілі, подальші плани та цінності розповіла Оксана Чернова, сирна експертка ProCheese, співзасновниця фестивалю сирного мистецтва ProCheese Awards, суддя міжнародного конкурсу World Cheese Awards.детальніше -
ТМ
Жирний слід ефірних олій – міф чи реальність?
- 15 грудня 2021
Спростування розповсюдженого міфу про жирний слід на одязі або на інших носіях після застосування ефірних олійдетальніше -
ТМ
Українська локалізація всесвітньо відомої ERP системи Microsoft Dynamics 365 Business Central та її переваги
- 10 листопада 2021
Коли у 2007 році я купував свій перший серйозний автомобіль у максимальній комплектації, то для програвання музики основним джерелом служив приймач для компакт-дисків. Коли я вирішив змінити авто і купував нове, у повній комплектації у 2021 році, CD-програвача вже не було взагалі, і основним джерелом музики став мій мобільний телефон з Apple Music або іншим «хмарним» сховищем усіх пісень світу.детальніше -
ТМ
Боятися не варто боротися: прихід Lidl на ринок України
- 22 жовтня 2021
Одна зі свіжих новин ринку ритейлу України, яка наробила багато шуму, – це наміри Lidl почати свій розвиток в Україні. Ніяких конкретних планів компанія ще не озвучила, проте уже назначила Адама Мішчишина (попередній очільник Lidl Польща) керівником Lidl Україна. Що ж, пропоную вашій увазі свої роздуми на цю тему.детальніше -
ТМ
Як своєчасно спланувати відвантаження Азійського регіону та Америки?
- 21 жовтня 2021
В кінці 2020 року світ логістики перевернувся. Дефіцит контейнерів, надвисока вартість морських перевезень, збільшення термінів доставки стали нинішніми реаліями морських контейнерних перевезень. І, здавалося, що доставити вантажі у віддалені регіони світу на «зараз» взагалі не реально.детальніше -
ТМ
Кондитерські вироби та снеки - станьте помітними та виділяйтесь у категорії, що керується імпульсами
- 16 серпня 2021
Різнокольорові, складні і постійно мінливі - кондитерські вироби та снеки - одна з найбільш різноманітних категорій сучасних продуктових магазинів.детальніше -
Private Label як культ: досвід американських Publix та Kroger
- 16 липня 2021
Дослідження Private Label Manufacturers Association (PLMA) фіксують щорічне зростання популярності ВТМ ритейлерів. Пандемія в усьому світі посприяла тому, що багато користувачів під час ажіотажу вперше спробувала Private Label, і майже третя частина з них не бачить різниці в якості порівняно з брендами. На сьогодні майже половина європейських країн досягла ринкової долі ВТМ вище 40%, у США продажі товарів під ВТМ також значно перевищують національні бренди, хоча доля не така велика (23,4%). Аналітики заявляють, що це вже не «private labels» – це повноцінні бренди, які мають свою індивідуальність та високу якість, що часто навіть вище брендів. Яким же був їхній шлях? Розглянемо на прикладі ТМ Publix і Kroger, які входять ТОП-5 найсильніших ВТМ у США.детальніше