Світовий досвід
-
ТМ
Українська локалізація всесвітньо відомої ERP системи Microsoft Dynamics 365 Business Central та її переваги
- 10 листопада 2021
Коли у 2007 році я купував свій перший серйозний автомобіль у максимальній комплектації, то для програвання музики основним джерелом служив приймач для компакт-дисків. Коли я вирішив змінити авто і купував нове, у повній комплектації у 2021 році, CD-програвача вже не було взагалі, і основним джерелом музики став мій мобільний телефон з Apple Music або іншим «хмарним» сховищем усіх пісень світу.детальніше -
ТМ
Боятися не варто боротися: прихід Lidl на ринок України
- 22 жовтня 2021
Одна зі свіжих новин ринку ритейлу України, яка наробила багато шуму, – це наміри Lidl почати свій розвиток в Україні. Ніяких конкретних планів компанія ще не озвучила, проте уже назначила Адама Мішчишина (попередній очільник Lidl Польща) керівником Lidl Україна. Що ж, пропоную вашій увазі свої роздуми на цю тему.детальніше -
ТМ
Як своєчасно спланувати відвантаження Азійського регіону та Америки?
- 21 жовтня 2021
В кінці 2020 року світ логістики перевернувся. Дефіцит контейнерів, надвисока вартість морських перевезень, збільшення термінів доставки стали нинішніми реаліями морських контейнерних перевезень. І, здавалося, що доставити вантажі у віддалені регіони світу на «зараз» взагалі не реально.детальніше -
ТМ
Кондитерські вироби та снеки - станьте помітними та виділяйтесь у категорії, що керується імпульсами
- 16 серпня 2021
Різнокольорові, складні і постійно мінливі - кондитерські вироби та снеки - одна з найбільш різноманітних категорій сучасних продуктових магазинів.детальніше -
Private Label як культ: досвід американських Publix та Kroger
- 16 липня 2021
Дослідження Private Label Manufacturers Association (PLMA) фіксують щорічне зростання популярності ВТМ ритейлерів. Пандемія в усьому світі посприяла тому, що багато користувачів під час ажіотажу вперше спробувала Private Label, і майже третя частина з них не бачить різниці в якості порівняно з брендами. На сьогодні майже половина європейських країн досягла ринкової долі ВТМ вище 40%, у США продажі товарів під ВТМ також значно перевищують національні бренди, хоча доля не така велика (23,4%). Аналітики заявляють, що це вже не «private labels» – це повноцінні бренди, які мають свою індивідуальність та високу якість, що часто навіть вище брендів. Яким же був їхній шлях? Розглянемо на прикладі ТМ Publix і Kroger, які входять ТОП-5 найсильніших ВТМ у США.детальніше -
ТМ
Sprint Post, Parcel & Express з мобільним скануванням
- 30 червня 2021
На кожному і на останньому кілометрі відстеження доставки за допомогою Scandit - це можна зробити швидко, просто і економічно.детальніше -
ТМ
Візит німців на пивоварню “Уманьпиво”
- 24 червня 2021
28-29 травня пивоварню “Уманьпиво” відвідали колеги з Німеччини. На виробництво з візитом приїхали спеціаліст з фільтрації Патрік Грубер та власник крафтової броварні “Fleisbacher Brauerei” Вальдемар Міхаеліс.детальніше -
ТМ
Обязательные свойства современной WMS: адаптивность, масштабируемость для повышения эффективности и прибыли
- 28 травня 2021
В сегодняшней конкурентной среде современному предприятию необходимо оптимизировать свою цепочку поставок, чтобы добиться успеха на рынке, а также быстро и эффективно реагировать на будущие потребности.детальніше -
ТМ
Топ-5 трендов в дизайне упаковки на 2021 год
- 06 квітня 2021
Задумываетесь над брендированием упаковки для вашего продукта? Не знаете с чего начать? Обратите внимание на 5 актуальных трендов этого года в дизайне упаковки, которые выделяют специалисты со всего мира. На первый взгляд, они сильно отличаются друг от друга - это и простая геометрия и супер детальные рисунки, как из ботанических книг, прорисованные персонажи и смелая типографика. Но на самом деле у этих тенденций есть одна связывающая тема - поворот от дизайна упаковки, который сразу воспринимается как «коммерческий», к упаковке, которая похожа на предмет искусства.детальніше