-
ТМ
Креативні підходи в друкованій рекламі: як виділитися серед конкурентів
- 22 листопада 2024
У сучасному світі, де конкуренція за увагу споживачів надзвичайно висока, друкована реклама залишається важливим інструментом комунікації. Проте стандартних рішень більше не достатньо — нестандартний підхід, креативність і використання сучасних технологій стають необхідними для успішного досягнення цілей. У цій статті розглянемо, як за допомогою друкованих рішень можна створити справжню цінність для бренду та клієнта.детальніше -
ТМ
Від MVP до PBI: оптимальні технології Brander для вашого бізнесу в мережі
- 19 листопада 2024
В епоху глобальної цифровізації бізнеси дедалі частіше виходять в онлайн, створюючи свої платформи, застосунки й системи для взаємодії з клієнтами та партнерами. Компанії потребують не тільки високоякісного сайту, а й мобільних застосунків та аналітичних рішень для ухвалення стратегічних рішень.детальніше -
ТМ
Спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів дистрибуції та її партнерів DistributionMaster-2024.
- 29 жовтня 2024
28-29 листопада в Києві відбудеться щорічна спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів дистрибуції та її партнерів DistributionMaster-2024: Нова реальність – виклики та рішення.детальніше -
70 років тримачу цінників виповнюється цього року
- 20 вересня 2024
Зараз неможливо собі уявити магазин без його незамінного помічника – цінникотримача. Але так було не завжди. Трохи про історію створення перших цінникотримачів.детальніше -
PrivateLabel-2024: Нові вектори в розвитку ВТМ — український і зарубіжний досвід
- 11 вересня 2024
5-6 вересня в Києві відбулася щорічна, 16-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel-2024: Нові вектори в розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід».детальніше -
Головна подія осені виставка та конференція PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку СТМ – український та зарубіжний досвід
- 08 липня 2024
В Києві 5-6 вересня у складі 500+ учасників пройде XVІ Міжнародна щорічна практична зустріч PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку ВТМ - український та зарубіжний досвід, яка дозволить відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу .детальніше -
ТМ
Що таке дропшипінг: дослідження бізнес-моделі
- 21 червня 2024
Дропшипінг – це інноваційна бізнес-модель, яка за останні роки стала однією з найпопулярніших серед інтернет-підприємців. Простота старту, мінімальні початкові інвестиції та широкий доступ до глобального ринку зробили дропшипінг привабливим для багатьох бізнесменів-початківців. У цьому дослідженні ми розглянемо, що таке дропшиппінг, його переваги та недоліки, а також основні етапи створення та управління дропшиппінг-бізнесом.детальніше -
ТМ
Чому керівники обирають коучинг як стиль керівництва?
- 19 червня 2024
У непрості часи кризи та конфліктів, ефективне керівництво стає критичним для стабілізації та розвитку вашого бізнесу. Для керівників життєво необхідним стає навичка бути гнучким та адаптивним, бути готовим до непередбачуваних викликів і швидко реагувати на зміни в ситуації, залучати усю команду до вирішення тих проблем, з якими впоратися одному вже не вистачає сил та ресурсів.детальніше -
учасники виставки Food&NonFood Master-2024, 18-19 квітня, Київ
- 14 березня 2024
Запрошуємо Вас та Ваших колег на ХV щорічну головну подію року для рітейлерів та постачальників Виставку і конференцію Food&NonFood Master, CatMаnMaster-2024 Дата та місце проведення: Дата і місце проведення: 18-19 квітня 2024р. м. Київ, Берестейський, 40-Б, ВЦ «АККО Інтернешнл»детальніше