-
ТМ
Чи варто регіональним мережам запускати власну торгову марку у 2025 році
- 24 жовтня 2025
Ринок роздрібної торгівлі в Україні стрімко змінюється, і власна торгова марка (ВТМ) перестала бути виключною прерогативою великих національних гравців. Сьогодні все більше регіональних мереж замислюються над тим, чи варто запускати свій бренд, які вигоди він може дати та з якими ризиками доведеться зіткнутися. Відповідь на це питання не універсальна: для одних мереж ВТМ стане потужним інструментом зростання, для інших — занадто важким навантаженням.детальніше -
ТМ
Власні торгові марки — поточний стан та перспективи розвитку
- 23 жовтня 2025
Товари власних торговельних марок щорічно розширяють свою присутність на полицях магазинів, приваблюючи споживачів ціною та стабільною якістю. Світовий тренд на Private Label актуальний для українського ринку, і останні роки спостерігається суттєве розширення пропозиції споживчих товарів зазначеного сегмента.детальніше -
ТМ
Тренди ВТМ та категорії майбутнього: де потрібно бути у 2025-2026 рр., щоб стати лідером
- 10 жовтня 2025
Власні торгові марки (ВТМ, Private Label) вже давно перестали бути просто «додатковим асортиментом» для мереж. Сьогодні вони стають інструментом стратегічного розвитку, способом диференціації та маржинальності, а також відповіддю на нові потреби споживачів. 2025-2026 рр. обіцяють бути знаковими для сегменту ВТМ, адже ритейлери на локальних і регіональних ринках починають формувати нові лідерські позиції саме завдяки власним брендам.детальніше -
ТМ
Власні торгові марки як інструмент зростання для українського бізнесу: результати опитування 2025 року
- 08 жовтня 2025
У сучасних умовах розвитку ринку швидко обертових споживчих товарів (FMCG) та суміжних сегментів для українських виробників стає все більш актуальним питання співпраці з торговими мережами у форматі власних торгових марок (ВТМ).детальніше -
ТМ
У Києві відбулася 17-та Міжнародна конференція PrivateLabel & FMCG Master-2025
- 12 вересня 2025
4-5 вересня в Києві відбулася щорічна, 17-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel & FMCG Master -2025».детальніше -
ТМ
Як ERP допомагає ритейлу масштабуватися навіть у складні часи
- 21 серпня 2025
Останні роки стали справжнім випробуванням для власників торгового бізнесу. Пандемія, війна, глобальні конфлікти та економічна нестабільність кардинально змінили правила гри. Для ритейлу це означає одне: потрібно адаптуватися до нової реальності, щоб втриматися на плаву.детальніше -
ТМ
50% в подарунок: акція на програми для бізнесу від Linkos Group
- 22 липня 2025
З нагоди професійного свята бухгалтерів компанія-розробник популярних програм для бізнесу Linkos Group оголосила святкову акцію — половина від ціни на ліцензію у подарунок. Акція -50% діє на програми M.E.Doc, СОТА, ПРРО Cashalot.детальніше -
ТМ
DRUZI дарують бонуси за ваші покупки
- 21 липня 2025
Приємно отримувати бонуси із ваших покупок? Сучасна програма лояльності DRUZI - це мобільний додаток, ваша віртуальна картка, що завжди під рукою - допомагає економити ваш бюджет. Саме у цьому додатку вам нараховуються бонуси після кожної покупки, які потім можна знову конвертувати у шопінг в магазинах мереж SPAR та «Наш Край».детальніше -
ТМ
Від магазину до мережі: як зрозуміти, що настав час запускати франшизу
- 17 липня 2025
Успішні декілька магазинів - це не завжди фінал історії. Часто це лише початок більшого. Але як зрозуміти, що настав саме той момент, коли варто переходити від локального бізнесу до мережі через франчайзинг?детальніше

















