Статьи

  • Ринок постійно змінюється, і ми намагаємось його змінювати самі

    Ринок постійно змінюється, і ми намагаємось його змінювати самі

    • 09 февраля 2022
    Портфель ВТМ мережі магазинів EVA на сьогодні становить 51 проєкт, більше 6000 SKU. Пандемія вплинула на багато бізнес-процесів різних компаній, зокрема на міжнародну логістику та сферу імпорту, що ускладнило операційні процеси та сталі схеми роботи з імпортними проєктами в мережі, але команді вдалося утримати показники 2019–20 рр. і навіть їх наростити. На сьогодні майже 32 % товарів, які потрапляють у корзинки покупців, – це товари ВТМ. Яким чином будуть збільшувати частку Private label і як розвивали цей напрям протягом року в Лінії магазинів EVA, дізнайтесь в ексклюзивному інтерв’ю з директоркою департаменту ВТМ в Лінії магазинів EVA Галиною Ободець.
    подробнее
  • ТМ
    Логістичні тренди 2022 року: мода чи необхідність?

    Логістичні тренди 2022 року: мода чи необхідність?

    • 08 февраля 2022
    Цифровізація логістичного бізнесу стала не лише модним трендом, а й крайньою необхідністю, щоб залишитися на ринку. На щастя, автомобільні перевезення нарешті пішли у зріст. Що у 2022 році чекає на транспортно-логістичну галузь, розповідає директор БН-Груп Тарас Ногаль.
    подробнее
  • Як вивільнити кошти на розвиток бізнесу за допомогою оренди

    Як вивільнити кошти на розвиток бізнесу за допомогою оренди

    • 02 февраля 2022
    Оренда комерційного транспорту – новий ринок послуг в Україні, і в той же час перспективний. І це зрозуміло – доставка вантажів є обов’язковою складовою будь-якого бізнесу, який пов'язаний з виробництвом та реалізацією готового продукту.
    подробнее
  • Как выбрать онлайн-школу: топ 5 критериев

    Как выбрать онлайн-школу: топ 5 критериев

    • 01 февраля 2022
    Пандемия ускорила переход бизнеса в онлайн. В результате активизировался интерес к дистанционному формату работы. Отдельные профессии позволили быстро перейти в интернет. Многим специалистам приходится искать стезю к самореализации и заработку. Если приходится стартовать с нуля, важно пройти обучение — вырос интерес к онлайн-школам.
    подробнее
  • Категорійний менеджмент і Quant. Як швидко отримати інформацію та зробити прорив в управлінні категоріями, планограмами, планами магазинів на основі швидкої аналітики?

    Категорійний менеджмент і Quant. Як швидко отримати інформацію та зробити прорив в управлінні категоріями, планограмами, планами магазинів на основі швидкої аналітики?

    • 01 февраля 2022
    Сьогодні роздрібна торгівля характеризується найвищим рівнем проінформованості споживачів та ритейлерів. Ніколи раніше клієнти не могли легше порівнювати товар із конкурентними пропозиціями і ніколи ще не було такого великого вибору. З іншого боку, роздрібні торговці ніколи раніше не мали такої детальної інформації про своїх клієнтів, їх звички та уподобання. Але кількість даних буде продовжувати зростати, а також важливість ефективного їх використання. Управління категоріями спрямоване на те, щоб надати клієнтам запитуваний товар своєчасно і в потрібному місці. Саме для цього товари групуються за категоріями залежно від того, як вони використовуються, споживаються або купуються.
    подробнее
  • ТМ
    Как сеть магазинов электроники ЖЖУК улучшила показатели эффективности управления запасами в условиях непредсказуемого спроса

    Как сеть магазинов электроники ЖЖУК улучшила показатели эффективности управления запасами в условиях непредсказуемого спроса

    • 31 января 2022
    “Пока я не видел другой системы управления запасами, которая подходила бы для редкого спроса, лучше, чем Forecast NOW! Главная ценность программы для нас - это вероятностное прогнозирование.” - Владимир Бондарев, руководитель отдела управления товарными запасами розничной сети ЖУК
    подробнее
  • ТМ
    Уманьпиво – перша в Україні пивоварня, яка варить пиво на сонячній енергії

    Уманьпиво – перша в Україні пивоварня, яка варить пиво на сонячній енергії

    • 27 января 2022
    У 1878 році був закладений фундамент однієї з перших в Україні пивоварень, яка варить пиво відповідно до німецького закону про чистоту пива, згідно з яким у технології виробництва пива можна використовувати лише 3 компоненти – солод, хміль і воду. Під час Другої світової війни завод був практично повністю зруйнований, але, починаючи з 1950 року, почалася його відбудова, реконструкція і модернізація, що триває й не зупиняється на сьогодні. На заводі виробляють пиво, сидр, квас, лимонад. За добу завод може виробляти до ста тисяч пляшок продукції, що відповідає європейським стандартам якості та експортується в такі Країни, як Китай, Ізраїль, США, Німеччину та інші. Але головною новиною року стала побудова найбільшої сонячної електростанції для підприємства «Уманьпиво». Яким був для компанії 2021 рік, що спонукало до такого кроку, як тривала реалізація проєкту та унікальним досвідом пивоваріння на сонячній енергії ділиться з редакцією СЕО «Уманьпиво» Ігор Кисіль.
    подробнее
  • ТМ
    Ефективність використання термінового та планового поповнення

    Ефективність використання термінового та планового поповнення

    • 27 января 2022
    Продуктивність кожної ланки впливає на весь ланцюг логістики загалом. Як ефективно використовувати планове й термінове поповнення, щоб забезпечити високий KPI процесів збирання, пакування, відвантаження та підвищити рівень сервісу складу? Про це поговоримо у статті.
    подробнее
  • ТМ
    Як бути ближче до кінцевого споживача?  Лідери продажів серед торгових автоматів у Європі

    Як бути ближче до кінцевого споживача? Лідери продажів серед торгових автоматів у Європі

    • 26 января 2022
    У минулому місяці в статті про вендинг «Універсальні торгові автомати й сучасний інструмент для будь-якого бізнесу», ми розповіли про найбільш незвичні та оригінальні торгові автомати, а також більш детально познайомились із серією універсальних торгових автоматів QUBE, що найбільш актуальні для національного ринку. Сьогодні хочемо презентувати читачам дві моделі ТОП продажів на європейському ринку, а також розповісти про додаткові можливості, які не варто втрачати, для усіх виробників, постачальників товарів чи роздрібних мереж, що розвивають власні торгові марки.
    подробнее