інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Статті

  • ТМ
    Інструменти стимулювання продажів та плани щодо трансформації мережі ЛотОК

    Інструменти стимулювання продажів та плани щодо трансформації мережі ЛотОК

    • 12 вересня 2023
    Про зміни в асортиментній політиці, особливості побудови маркетингової стратегії й плани на майбутнє в інтерв’ю поділилась директор з маркетингу Ольга Момчилович.
    детальніше
  • ТМ
    Стратегічна важливість динамічного ціноутворення або Що не так з традиційним ціноутворенням у вашій мережі?

    Стратегічна важливість динамічного ціноутворення або Що не так з традиційним ціноутворенням у вашій мережі?

    • 05 вересня 2023
    Сучасні реалії ринку вимагають нового підходу до ціноутворення. Традиційний спосіб затвердження цін вже не відповідає потребам швидкого та гнучкого реагування на зміни. Перехід від традиційного ціноутворення до динамічного це не просто модний тренд, це стратегічно важливі зміни/процес, що приносить суттєві вигоди бізнесу. Детальніше про це розповідає Антон Цемеров, старший ERP Consultant компанії Consulting for Retail.
    детальніше
  • АТБ: Вимога часу – гнучкість та прийняття правильних і своєчасних рішень

    АТБ: Вимога часу – гнучкість та прийняття правильних і своєчасних рішень

    • 31 серпня 2023
    ТОВ «АТБ-маркет» – найбільша національна роздрібна мережа. Протягом року компанія, незважаючи на всі складнощі ведення бізнесу у воєнний час, відзначилась стрімким відновленням діяльності на звільнених від окупантів територіях України та продовжила свій розвиток у мирних регіонах країни.
    детальніше
  • ТМ
    Як запустити інноваційний продукт на українському ринку — досвід бренду суперфуду «Flakes»

    Як запустити інноваційний продукт на українському ринку — досвід бренду суперфуду «Flakes»

    • 18 серпня 2023
    Український бізнес переживає турбулентний час. Та це не привід зупинятись в інноваціях: «Компанія Ензим» прийняла виклик та успішно випустила новий для українського ринку суперфуд – неактивні дріжджові пластівці «Flakes» із приємним сирно-горіховим смаком.
    детальніше
  • ТМ
    Українські виробники сиру приєднуються до World Cheese Awards 2023

    Українські виробники сиру приєднуються до World Cheese Awards 2023

    • 17 серпня 2023
    World Cheese Awards — наймасштабніший сирний конкурс у світі. Цьогоріч він проходитиме у 27-28 жовтня у м. Тронгейм, Норвегія. Українські сировари за сприяння ProCheese та Ardis Group другий рік поспіль братимуть участь у WCA.
    детальніше
  • ТМ
    Як оптимізувати свої товарні залишки в магазинах

    Як оптимізувати свої товарні залишки в магазинах

    • 17 серпня 2023
    У червні 2023 року міжнародна компанія-інтегратор Consulting for Retail успішно завершила проєкт із впровадження рішення SymphonyAI Retail Forecast & Replenishment (F&R) у торговельній мережі Linella. І сьогодні партнери готові поділитися першими підсумками кропіткої, але продуктивної роботи.
    детальніше
  • ТМ
    Як запустити РЦ за 2 дні та спланувати відкриття наступних об’єктів з урахуванням розвитку торговельної мережі?

    Як запустити РЦ за 2 дні та спланувати відкриття наступних об’єктів з урахуванням розвитку торговельної мережі?

    • 14 серпня 2023
    Як розвивалася логістика при масштабуванні мережі магазинів відомого українського ритейлера та хто допомагав йому у налагодженні логістичних процесів? Чи можливо запустити РЦ у рекордно короткі 2 дні та що для цього слід зробити? Які виклики необхідно подолати та які результати можна отримати?
    детальніше
  • ТМ
    Інновації ринку кавового обладнання вже в Україні!

    Інновації ринку кавового обладнання вже в Україні!

    • 14 серпня 2023
    Компанія EasyVending вже не перший рік приймає участь у заходах, що проводить компанія «Трейд Мастер Груп», тож і цей рік не став винятком. Цього разу ми презентуємо, окрім нової кави від українських обсмажувальників, ще нове обладнання з Далекого Сходу, що здатне посунути з п’єдесталу відомі марки суперавтоматів.
    детальніше
  • ТМ
    «Волинський бровар»: Ми не конкуруємо з масовим пивом, а просто робимо свою справу

    «Волинський бровар»: Ми не конкуруємо з масовим пивом, а просто робимо свою справу

    • 11 серпня 2023
    9 років тому, у далекому 2014-му в маленькому містечку Березне Рівненської області почала роботу пивоварня «Волинський Бровар». Її засновник Микола ІВАЩИШИН, не маючи великого досвіду в пивоварінні, всі знання здобував на власних помилках і вдалих рішеннях. А потім ще й закріпив набуті практичні навички, отримавши диплом магістра в університеті. «Коли ми починали працювати та були «чайниками», то не розуміли, що добре, а що погано, а просто робили свою справу. Тепер, набувши досвіду, ми вже добре знаємо, що ми можемо, чого хочемо і що для нас важливо», – каже засновник пивоварні «Волинський Бровар». Саме завдяки любові до своєї справи йому вдається не лише втримувати позиції пивоварні у такий складний для України час, а й розвивати її, розширювати асортимент і завойовувати нових споживачів. Як працює «Волинський Бровар» зараз, які новинки невдовзі з’являться на ринку і в чому секрет успішної пивної справи, читайте в репортажі проєкту «Напої & Пиво. Технології та Інновації».
    детальніше