Статті
-
ТМ
Смартфон — найпопулярніший товар серед українців (e-commerce підсумки 2022 року)
- 27 січня 2023
До кінця 2022 року рівень онлайн-покупок в Інтернеті відновився до показника 2021-го та склав 77%. Серед аргументів на користь онлайн-шопінгу покупці назвали вигідну ціну, економію часу та наявність товару. Що ж купували та скільки витрачали українці в турбулентному 2022 році — у дослідженні OLX та CBR.детальніше -
ТМ
Оптимізація асортименту за принципом «лагом» і збільшення продажів ВТМ в Аврора
- 26 січня 2023
У мережі мультимаркетів «Аврора» – 38 ВТМ. Частка від загального асортименту досягає 12% і за рік майже не змінилась, хоча й були турбулентні періоди. На сьогодні мережа зацікавлена в співпраці з національними виробниками. Ідеальний партнер, який може запропонувати адаптивність виробництва й швидко приймає рішеннядетальніше -
ТМ
Ринок вантажних перевезень у 2022 році
- 23 січня 2023
ума задокументованих збитків, завданих транспортній інфраструктурі України за час повномасштабного вторгнення росії становить 35–40 млрд доларів. Внаслідок бойових дій пошкоджені або зруйновані 311 мостів і мостових переправ, 24,8 тис. км доріг. При цьому на деокупованих територіях уже відновлений проїзд 49 штучними спорудами на автодорогах державного значення.детальніше -
Надійність, гнучкість, зручність та прозорість – запорука успіху в ділових відносинах із постачальниками. Досвід МЕТRО
- 20 січня 2023
Власні торгові марки МЕТRО наразі представлені 6 фокусними брендами. Серед них найбільше представлена категорія продовольчих товарів, 4 фокусні бренди – METRO Chef, METRO Premium, RIOBA та ARО.детальніше -
ТМ
Що потрібно знати про догляд за шкірою обличчя для чоловіків
- 17 січня 2023
Незаперечна істина в тому, що незалежно від вашої статі, стилю або способу життя важливо дбати про свою шкіру. Багато чоловіків помилково вважають, що догляд за шкірою має бути дуже складним. Але це не обов'язково: у вас може бути простий і водночас ефективний режим, якому легко слідувати в рамках повсякденних гігієнічних процедур. Далі поговоримо про те, які продукти важливі для збереження свіжості та здоров'я вашої шкіри.детальніше -
ТМ
Зустрічай Світанок з Мрією – новий український бренд соків та нектарів від «Галіція-Трейд» з інноваційним форматом галереї сучасного діджитал-мистецтва
- 13 січня 2023
Споживчі тренди сьогодення сприяють розвитку українського продукту. Українці стають більш раціональними у споживанні, збільшуючи попит на товари вітчизняного виробництва. При здійсненні покупки 54% опитаних споживачів звертають особливу увагу на бренд в контексті країни походження (Згідно результатів дослідження компанії Gradus Research). Істотні зміни й перебудова категорії «Соки та нектари», в тому числі ротація звичних брендів на імпортні з невиправдано високим цінником, стали поштовхом до розширення портфелю брендів ТОВ «Галіція-Трейд».детальніше -
Найправильніша стратегія – швидке реагування на зміни середовища та реагування на страхи покупців
- 12 січня 2023
Продукція ВТМ Лінії магазинів EVA неодноразово отримувала нагороди на світовому рівні, це той випадок, коли мережа задає тренд у розвитку Private Label краси та здоров’я.детальніше -
Аналіз розвитку ВТМ У 2021–2022 роках
- 10 січня 2023
Протягом останніх років разом із ростом частки сучасних форматів (дискаунтерів, супермаркетів, гіпермаркетів, C&C) та лояльності до сучасних торгових мереж на українському ринку спостерігався поступовий ріст власних торгових марок (ВТМ) і 2022 рік не став винятком.детальніше -
ТМ
Бізнес не може лишатися осторонь соціальних завдань
- 05 січня 2023
2022 рік виявився складним не лише для бізнесу, а й для кожного громадянина України. Не зважаючи на всі труднощі, бізнес на національному ринку демонструє стійкість і в той же час займається благодійністю. Це свідчить не лише про незламність, але й про людяність, адже без моральних цінностей рух вперед неможливий. І це стосується як бізнесу, так і кожної особистості окремо.детальніше