Статьи

  • ТМ
    Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits – подія року для трейд-маркетологів України

    Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits – подія року для трейд-маркетологів України

    • 14 февраля 2022
    4 лютого в Києві відбулась щорічна, 6-та за рахунком, Всеукраїнська конференція «Big Trade-Marketing Show-2021: Without Limits», яка стала головною подією року для вітчизняних трейд-маркетологів.
    подробнее
  • ТМ
    Як побудувати бренд, якому будуть довіряти? Запитуємо в Алекса Коваленка, засновника Епікур

    Як побудувати бренд, якому будуть довіряти? Запитуємо в Алекса Коваленка, засновника Епікур

    • 14 февраля 2022
    Просто створити продукт і написати, що він натуральний, – замало, щоб покупець повірив і готовий був віддати за нього гроші. Якою має бути філософія справді здорового бренду, якому довіряють споживачі, про відповідність трендам та звідки черпає енергію команда «ЕПІКУР», розповів під час конференції «FOOD MASTER & PRIVATE LABEL» засновник бренду Алекс Коваленко.
    подробнее
  • ТМ
    Транспортна логістика для дистриб

    Транспортна логістика для дистриб

    • 11 февраля 2022
    Майже кожна FMCG-компанія стикається з двома головними проблемами організації доставок: забезпечення високої якості клієнтського сервісу, з одного боку, прогнозування та мінімізація транспортних витрат – з іншого. Висока якість сервісу – це насамперед відсутність запізнень, через які асортимент торгових мереж вчасно не поповнюється, виручка від продажів падає, а дистриб'ютору часто доводиться нести додаткові витрати у вигляді штрафів.
    подробнее
  • Ринок постійно змінюється, і ми намагаємось його змінювати самі

    Ринок постійно змінюється, і ми намагаємось його змінювати самі

    • 09 февраля 2022
    Портфель ВТМ мережі магазинів EVA на сьогодні становить 51 проєкт, більше 6000 SKU. Пандемія вплинула на багато бізнес-процесів різних компаній, зокрема на міжнародну логістику та сферу імпорту, що ускладнило операційні процеси та сталі схеми роботи з імпортними проєктами в мережі, але команді вдалося утримати показники 2019–20 рр. і навіть їх наростити. На сьогодні майже 32 % товарів, які потрапляють у корзинки покупців, – це товари ВТМ. Яким чином будуть збільшувати частку Private label і як розвивали цей напрям протягом року в Лінії магазинів EVA, дізнайтесь в ексклюзивному інтерв’ю з директоркою департаменту ВТМ в Лінії магазинів EVA Галиною Ободець.
    подробнее
  • ТМ
    Логістичні тренди 2022 року: мода чи необхідність?

    Логістичні тренди 2022 року: мода чи необхідність?

    • 08 февраля 2022
    Цифровізація логістичного бізнесу стала не лише модним трендом, а й крайньою необхідністю, щоб залишитися на ринку. На щастя, автомобільні перевезення нарешті пішли у зріст. Що у 2022 році чекає на транспортно-логістичну галузь, розповідає директор БН-Груп Тарас Ногаль.
    подробнее
  • Як вивільнити кошти на розвиток бізнесу за допомогою оренди

    Як вивільнити кошти на розвиток бізнесу за допомогою оренди

    • 02 февраля 2022
    Оренда комерційного транспорту – новий ринок послуг в Україні, і в той же час перспективний. І це зрозуміло – доставка вантажів є обов’язковою складовою будь-якого бізнесу, який пов'язаний з виробництвом та реалізацією готового продукту.
    подробнее
  • Как выбрать онлайн-школу: топ 5 критериев

    Как выбрать онлайн-школу: топ 5 критериев

    • 01 февраля 2022
    Пандемия ускорила переход бизнеса в онлайн. В результате активизировался интерес к дистанционному формату работы. Отдельные профессии позволили быстро перейти в интернет. Многим специалистам приходится искать стезю к самореализации и заработку. Если приходится стартовать с нуля, важно пройти обучение — вырос интерес к онлайн-школам.
    подробнее
  • Категорійний менеджмент і Quant. Як швидко отримати інформацію та зробити прорив в управлінні категоріями, планограмами, планами магазинів на основі швидкої аналітики?

    Категорійний менеджмент і Quant. Як швидко отримати інформацію та зробити прорив в управлінні категоріями, планограмами, планами магазинів на основі швидкої аналітики?

    • 01 февраля 2022
    Сьогодні роздрібна торгівля характеризується найвищим рівнем проінформованості споживачів та ритейлерів. Ніколи раніше клієнти не могли легше порівнювати товар із конкурентними пропозиціями і ніколи ще не було такого великого вибору. З іншого боку, роздрібні торговці ніколи раніше не мали такої детальної інформації про своїх клієнтів, їх звички та уподобання. Але кількість даних буде продовжувати зростати, а також важливість ефективного їх використання. Управління категоріями спрямоване на те, щоб надати клієнтам запитуваний товар своєчасно і в потрібному місці. Саме для цього товари групуються за категоріями залежно від того, як вони використовуються, споживаються або купуються.
    подробнее
  • ТМ
    Как сеть магазинов электроники ЖЖУК улучшила показатели эффективности управления запасами в условиях непредсказуемого спроса

    Как сеть магазинов электроники ЖЖУК улучшила показатели эффективности управления запасами в условиях непредсказуемого спроса

    • 31 января 2022
    “Пока я не видел другой системы управления запасами, которая подходила бы для редкого спроса, лучше, чем Forecast NOW! Главная ценность программы для нас - это вероятностное прогнозирование.” - Владимир Бондарев, руководитель отдела управления товарными запасами розничной сети ЖУК
    подробнее