Статті
-
ТМ
Інновації Kormotech у часи кризи: трансформація логістики виходить на перший план в умовах воєнного стану
- 24 жовтня 2024
Компанія Kormotech є одним із провідних виробників кормів для домашніх тварин в Україні та на міжнародному ринку. Вона спеціалізується на виробництві якісних кормів для собак і котів.детальніше -
ТМ
Від менеджера з продажів до комерційного директора за 8 років
- 23 жовтня 2024
Стабільне зростання на одному місці роботи чи регулярний пошук нових пропозицій від інших компаній заради підняття по кар’єрним сходам? Ефективність кожного способу є темою для дискусій, але комерційний директор охоронного холдингу SHERIFF, Максим Туренко, розповість про власний досвід. Всього за 8 років йому вдалося посісти посаду комерційного директора, починаючи з менеджера продажів. Максим поділився подробицями кар’єрного зростання у власному інтерв’ю.детальніше -
ТМ
ВТМ «Апельмон»: Унікальність на полицях у регіональних мережах
- 22 жовтня 2024
Метою створення ВТМ є формування унікального асортименту і утворення конкурентних цінових пропозицій, що виділяє мережу серед інших ритейлерів. Джам Рахімі, директор з маркетингу "Апельмон", розповів про виклики та досягнення у процесі розвитку ВТМ, а також про плани на майбутнє.детальніше -
ТМ
Логістика війни: виклики та стратегії офіцера-логіста ЗСУ
- 17 жовтня 2024
Професійний фахівець з логістики, а нині — офіцер Збройних Сил України Євген Дьордяй, ділиться своїм досвідом та розповідає про виклики, з якими стикається військова логістика. Інтерв’ю дає унікальний погляд на роль та важливість логістики під час воєнних дій та допомагає краще зрозуміти виклики, з якими зіткнулися українські військові під час повномасштабної війни.детальніше -
ТМ
Інновації та стратегія просування: як ТМ Varto розширює свій вплив на ринку через сучасні маркетингові підходи та нові технології
- 15 жовтня 2024
Протягом останнього року ТМ Varto не лише розширила свій асортимент, але й впровадила нові інноваційні підходи до маркетингу та комунікацій. Від ефективного використання штучного інтелекту до активної співпраці з українськими виробниками — ТМ Varto демонструє, як важливо адаптуватися до швидко змінюваного ринку.детальніше -
ТМ
Логістика майбутнього: стратегії оптимізації та перспективи ринку
- 10 жовтня 2024
Директор з логістики «Бон Буассон» Ігор Кухманський розповів про особливості логістичних процесів компанії та окреслив головні тенденції на ринку логістики в Україні загалом.детальніше -
ТМ
АРТХА-С: cтійкість українського бізнесу в умовах війни
- 07 жовтня 2024
Працюючи понад 2,5 роки під тиском військової агресії, українські компанії демонструють неймовірну здатність до адаптації та розвитку. Серед них – виробник пакувальних рішень з Дніпра ПП "АРТХА-С", чия історія є яскравим прикладом виживання українського бізнесу в складних умовах. Це ілюстрація того, як криза може стати каталізатором для інновацій та розвитку.детальніше -
ТМ
Ціни на ремонт квартири у новобудові у Львові: від чого залежать витрати?
- 03 жовтня 2024
Ремонт квартири у новобудові — це важливий етап, що перетворює порожні стіни на затишне та комфортне житло. Однак витрати на ремонт можуть значно варіюватися залежно від ряду факторів. Перш ніж починати ремонтні роботи, варто розуміти, від чого саме залежать ціни, щоб уникнути непередбачених витрат і спланувати бюджет. У цій статті розглянемо вартість ремонту квартири в новобудові та основні фактори, що впливають на вартість ремонту у новобудовах Львова.детальніше -
ТМ
"ФАЙНА МАРКА": Розширення асортименту та стратегічний розвиток у часи змін
- 01 жовтня 2024
"Файна Марка" продовжує впевнено розвиватися завдяки відсутності бренд-залежності та зосередженості на якості. Ми постійно працюємо над розширенням асортименту і впровадженням нових товарів, щоб задовольнити потреби наших споживачів, — детальніше про розвиток Private Label центральноукраїнської мережі магазинів “Файно маркет” розповідають менеджер із зовнішньо-економічної діяльності Максим Кореновський та менеджерка з постачання Інна Масенко.детальніше

















