інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Статті

  • ТМ
    LAUDE SMART INTERMODAL –це передові рішення для сучасної логістики та надійний партнер у сфері інтермодальних перевезень та логістики

    LAUDE SMART INTERMODAL –це передові рішення для сучасної логістики та надійний партнер у сфері інтермодальних перевезень та логістики

    • 06 червня 2024
    Компанія є провідним постачальником транспортних та логістичних послуг, який пропонує широкий спектр інноваційних рішень для задоволення потреб клієнтів. Наша компанія динамічно розвивається і стала лідером на ринку інтермодальних перевезень та логістики завдяки високому рівню якості та надійності своїх послуг.
    детальніше
  • ТМ
    Олексій Скіженок: як побудувати систему та інтегрувати в неї людей на прикладі департаменту клієнтського сервісу Ardis Group

    Олексій Скіженок: як побудувати систему та інтегрувати в неї людей на прикладі департаменту клієнтського сервісу Ardis Group

    • 03 червня 2024
    Сучасність щоразу диктує нові умови роботи. Компаніям, аби не пасти задніх та досягати кращих результатів, повсякчас необхідно адаптовуватися до змін та долати наявні виклики. Для цього бізнес розробляє нові стратегії, трансформує способи управління та послуговується новими, ефективнішими підходами в роботі. Одним із таких є системний підхід — зосередження уваги на взаємозв’язках між елементами системи та врахування всіх чинників, що впливають на її роботу.
    детальніше
  • ТМ
    «Рапід»: ваш надійний партнер у світі логістики

    «Рапід»: ваш надійний партнер у світі логістики

    • 30 травня 2024
    АТ «Київська виробнича компанія «Рапід» є однією з найвідоміших українських компаній, що займаються міжнародними вантажними перевезеннями. Відома своєю надійністю та високою якістю послуг, компанія «Рапід» за багато років своєї діяльності здобула репутацію лідера на ринку логістичних послуг в Україні.
    детальніше
  • ТМ
    Нові горизонти для українського бізнесу: Як «митний безвіз» змінює правила гри

    Нові горизонти для українського бізнесу: Як «митний безвіз» змінює правила гри

    • 28 травня 2024
    З введенням «митного безвізу» для українських компаній відкрилися нові можливості для розвитку бізнесу. Це означає, що підприємства можуть імпортувати товари без сплати мита, що раніше було однією з основних перешкод для розвитку експортно-імпортних операцій. Це відкрило широкі можливості для українських компаній, які змогли розширити свої ринки збуту, знаходячи нових партнерів і клієнтів за кордоном. Крім того, це також дозволило підприємцям зменшити собівартість продукції і стати більш конкурентоспроможними на міжнародному ринку. Детальніше про перспективи, труднощі та результати у нашій статті.
    детальніше
  • ТМ
    Довгі руки маркетолога — Як IT-рішення допомагають нарощувати клієнтську базу

    Довгі руки маркетолога — Як IT-рішення допомагають нарощувати клієнтську базу

    • 27 травня 2024
    Клієнти — це завжди найважливіший актив будь-якої компанії, і часто — більша частина її вартості. За них воюють, для їх залучення витрачаються шалені бюджети, для їх утримання і підвищення лояльності працюють кращі маркетологи.
    детальніше
  • ТМ
    Як обрати та налаштувати CRM-систему для логістичного бізнесу, щоб оптимізувати час та витрати

    Як обрати та налаштувати CRM-систему для логістичного бізнесу, щоб оптимізувати час та витрати

    • 23 травня 2024
    Логістичний бізнес, як і будь-який інший, потребує ретельного налагодження зв’язків з клієнтами. Зв’язки між замовниками, підрядниками, партнерами та іншими посадами буває важко поєднувати та відстежувати. На щастя, з цим допомагають CRM-системи. Всі вони мають різне спрямування, що дозволяє закривати потреби всіх можливих бізнесів.
    детальніше
  • ТМ
    2024: Штурм соцмереж - інновації та тренди для брендів

    2024: Штурм соцмереж - інновації та тренди для брендів

    • 20 травня 2024
    У сучасному світі, де соціальні мережі відіграють ключову роль у взаємодії брендів з аудиторією, важливо слідкувати за останніми трендами маркетингу для досягнення успіху. У 2024 році прогнозується, що деякі вже відомі стратегії стануть ще більш популярними, тоді як нові ідеї змінять спосіб взаємодії брендів і користувачів в соціальних мережах.
    детальніше
  • ТМ
    Олексій Соболєв: Українська продукція повинна стати знаком якості на міжнародному ринку

    Олексій Соболєв: Українська продукція повинна стати знаком якості на міжнародному ринку

    • 13 травня 2024
    Ключовою темою конференції Food&NonFoodMaster-2024 стала тема розвитку та підтримки українського виробника та вихід українського бізнесу на новий рівень. Український ритейл, представлений провідними мережами України, підкреслював необхідність співпраці з вітчизняними виробниками та ділився власним досвідом сталої підтримки національного бізнесу. AFINA Group, як власник українського бренду «Вухастик», у своєму виступі на конференції, підтримала таку тенденцію, додавши, що продукція Made in Ukraine має стати синонімом якості на міжнародному рівні. Бренд «українське» дійсно має всі шанси стати знаком якості для всього світу, вважають в компанії.
    детальніше
  • ТМ
    Підвищення продуктивності зернозбирального процесу: як комбайн покращує ефективність господарства

    Підвищення продуктивності зернозбирального процесу: як комбайн покращує ефективність господарства

    • 06 травня 2024
    Зернозбиральний комбайн є ключовою технікою у сільськогосподарському виробництві, оскільки він значною мірою впливає на продуктивність господарства. Ця машина дозволяє автоматизувати процес збору врожаю, зменшуючи тим самим потребу в ручній праці та підвищуючи швидкість обробки поля.
    детальніше