Статьи

  •  Переваги паперових стаканчиків у питанні розвитку вашого бізнесу

    Переваги паперових стаканчиків у питанні розвитку вашого бізнесу

    • 09 декабря 2021
    Брендовані паперові стаканчики – один із найвпливовіших засобів взаємодії з клієнтами, просування вашого бренду та продуктів. Виготовлені на замовлення паперові стаканчики закріплюють гарне враження про ваш бренд, суттєво розширюючи канали взаємодії з клієнтами.
    подробнее
  • Пандемия и торговля онлайн- мода и одежда - то что украинцы покупают чаще всего

    Пандемия и торговля онлайн- мода и одежда - то что украинцы покупают чаще всего

    • 08 декабря 2021
    Непростая обстановка в экономике, вызванная пандемией, как лакмусовая бумага высветила товары, наиболее востребованные у населения. Рассмотрим данные, чтобы понять, что чаще всего покупают украинцы
    подробнее
  • ТМ
    Універсальні торгові автомати й сучасний інструмент для будь-якого бізнесу

    Універсальні торгові автомати й сучасний інструмент для будь-якого бізнесу

    • 07 декабря 2021
    Бізнес з використанням вендингового обладнання віддавна використовується по всьому світу, а завдяки технічним інноваціям й продуманій маркетинговій політиці в багатьох країнах він дуже популярний та успішно розвивається. Цей унікальний канал продажу тривалий час був недооцінений в Україні, і навіть на сьогодні, багато хто не здогадується про всі можливості вендингових автоматів, співвідносячи їх з простими кавовими чи ігровими дитячими автоматами. Незважаючи на це, вендиг і у нас набирає популярності, хоча перенасичення ринку поки не загрожує і кожен сміливо може скористатися можливостями вендингової торгівлі.
    подробнее
  • ТМ
    XVI Всеукраїнський День Логіста – Оптимізація транспортної логістики, ЗЕД, практичний досвід

    XVI Всеукраїнський День Логіста – Оптимізація транспортної логістики, ЗЕД, практичний досвід

    • 06 декабря 2021
    26 листопада в Києві відбулась щорічна, 26-та за рахунком, Всеукраїнська конференція «День Логіста» - Головна подія року для вітчизняних фахівців з логістики.
    подробнее
  • ТМ
    Чим може допомогти штучний інтелект під час прогнозування акцій у роздрібній торгівлі?

    Чим може допомогти штучний інтелект під час прогнозування акцій у роздрібній торгівлі?

    • 03 декабря 2021
    Штучний інтелект має застосування в різних сферах, взяти хоча б, наприклад, безпілотні автомобілі. Завдяки цим технологіям комп'ютери можна «навчити» виконувати певні завдання за допомогою обробки великого обсягу даних та виявлення в них закономірностей. Так, штучний інтелект дає змогу автоматизувати повторювані процеси навчання та пошуку за рахунок використання даних, здійснює глибший аналіз великих обсягів даних за допомогою нейромереж з безліччю прихованих рівнів, дає можливість отримати максимальну користь з даних і досягти високого рівня точності. А який ефект може мати використання штучного інтелекту під час прогнозування, читайте в статті.
    подробнее
  • ТМ
    Дальнейшее развитие связываем с диджитализацией и сборными доставками, – директор по международной логистике «Рабен Украина»

    Дальнейшее развитие связываем с диджитализацией и сборными доставками, – директор по международной логистике «Рабен Украина»

    • 02 декабря 2021
    Светлана Шипиль о логистике в условиях пандемии, проблемах таможенного оформления, дефиците водителей грузовиков и инновационных подходах Группы Рабен.
    подробнее
  • ТМ
    Демократична логiстика транснацiонального рівня від Global Logistics

    Демократична логiстика транснацiонального рівня від Global Logistics

    • 01 декабря 2021
    Проблеми останніх двох років, які сколихнули весь світ, як ні що інше висвітлили важливість такої галузі, як логістичні перевезення. Глобальна економіка вкрай залежна від крихких ланцюгів постачань, і на плечі логістичних компаній звалилася велика відповідальність із забезпечення світової стабільності. Найкраще підготовленими до такої кризи виявилися компанії з неординарним особливим підходом до своєї сфери діяльності – такі, які компанія Global Logistics.
    подробнее
  • Мультиканальна комунікація зі споживачами в METRO

    Мультиканальна комунікація зі споживачами в METRO

    • 01 декабря 2021
    «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» має 5 фокусних ВТМ, які нараховують на сьогодні 4000 SKU. Частка продукції Private label від загального асортименту за останній рік збільшилась на +3,3% і на сьогодні становить 17,5%. Незважаючи на те, що основний клієнт – мережі HoReCa, для яких останні часи були далеко не найкращі, МЕТРО вдалося не лише зберегти своїх покупців, а й наростити продажі та збільшити частку ВТМ. За рахунок чого це вдалось, читайте в інтерв’ю з Катериною Дубровіною, керівницею відділу «Власні торгові марки METRO».
    подробнее
  • ТМ
    Кейс Medmag: как медсервису удалось увеличить количество заказов путем партнерского маркетинга

    Кейс Medmag: как медсервису удалось увеличить количество заказов путем партнерского маркетинга

    • 24 ноября 2021
    СРА рассматривают не только крупные бренды, но и нишевые компании. Одной из таких является украинский интернет-магазин медтехники Medmag. Как они пришли к решению о запуске нового канала продвижения, каких результатов достигли и какие условия готовят для партнеров к Черной Пятнице — расскажем в данной статье.
    подробнее