інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Статті

  • ТМ
    Як не псувати сир та сирну вітрину?

    Як не псувати сир та сирну вітрину?

    • 29 вересня 2022
    Асортимент в більшості магазинів змінився: в когось просто зменшився, в когось стало більше сирів одного виробника, а в інших — менше вибору різних груп сирів. Рітейлери вимушені знову переглядати оформлення вітрин, викладку сиру та ламати голову, як зробити вітрину ефективною: зменшити списання зіпсованих сирів та почати продавати більше.
    детальніше
  • Чітка та приваблива організація простору на полицях

    Чітка та приваблива організація простору на полицях

    • 26 вересня 2022
    Система розділювачів для полиць Optimal™ була розроблена, щоб скоротити час, витрачений на викладку товару та утримання полиць у належному порядку. Вона забезпечує привабливу презентацію продукту та може бути адаптована до багатьох форматів упаковки.
    детальніше
  • ТМ
    У Києві відбулася XІII щорічна конференція Food&NonFoodMaster-2022: «Restart у співпраці ритейлерів і постачальників у воєнний і післявоєнний час»

    У Києві відбулася XІII щорічна конференція Food&NonFoodMaster-2022: «Restart у співпраці ритейлерів і постачальників у воєнний і післявоєнний час»

    • 14 вересня 2022
    9 вересня в Києві відбулась перша після початку війни, щорічна, 13-та за рахунком, Всеукраїнська конференція «Food&NonFoodMaster-2022: «Restart у співпраці ритейлерів і постачальників у воєнний і післявоєнний час».
    детальніше
  • ТМ
    Як ритейл працює в умовах війни. Історія компанії MOYO

    Як ритейл працює в умовах війни. Історія компанії MOYO

    • 07 вересня 2022
    Стійкістю українців та українського бізнесу можна захоплюватися. Кожна роздрібна мережа за останні півроку трансформувалась, оптимізувала бізнес-процеси, намагалась бути максимально ефективною в нових умовах, змінювала вектори розвитку, щоб і надалі продовжувати діяльність. Про роботу MOYO під час війни, комунікацію, зміни та відкриття розповідає Валентин Івакін, генеральний директор MOYO.
    детальніше
  • ТМ
    Бізнес може допомогти розвивати напрямок психічного здоров’я дітей. Кейс ТМ «Рум’янець»

    Бізнес може допомогти розвивати напрямок психічного здоров’я дітей. Кейс ТМ «Рум’янець»

    • 26 серпня 2022
    Чому варто вже зараз звернути увагу на проблеми психічного здоров’я населення України й дітей зокрема та як бізнес може допомагати в цьому напрямку? Успішний кейс Рівного: «Переселені сонечка» – проєкт, який варто розпочати в кожному місті України.
    детальніше
  • ТМ
    Логістика під час воєнного стану – досвід SYNEX Logistics

    Логістика під час воєнного стану – досвід SYNEX Logistics

    • 22 серпня 2022
    Реалії війни накладають обмеження на всі сфери життя, але на доставляння та сполучення – у першу чергу. Небезпека використання транспорту, ризик втратити товар під час складського зберігання, необхідність перебудувати маршрути безпосередньо під час руху – це тільки мала частина того, з чим стикається логістика під час війни. Залишається лише два шляхи – оптимізувати процеси та адаптуватися, або визнати неможливість цього для компанії.
    детальніше
  • ТМ
    Аналіз систем управління та моніторингу транспорту на ринку України

    Аналіз систем управління та моніторингу транспорту на ринку України

    • 18 серпня 2022
    У сучасних економічних умовах системи управління та моніторингу транспорту потрібні кожному автомобільному підприємству. На сьогодні на ринку України є багато постачальників послуг, які можуть забезпечити контроль та управління на різних етапах. Звичайно, значна частина із них – дистриб’ютори, які працюють на відомих платформах (наприклад, Wialon), частина продуктів має російське походження, але у зв’язку з війною користування продуктами країн-агресорів – це підтримка війни в Україні, а також додаткові ризики. У статті ми хочемо розглянути винятково власні розробки компаній (дистриб’юторів та різних посередників не беремо до уваги) – це як міжнародні продукти-лідери, так і національні системи, що нічим не поступаються закордонним, а в деяких випадках навіть краще пристосовані до роботи в умовах національного бізнесу.
    детальніше
  • ТМ
    Секрети виробництва якісних круасанів від ТМ «Рум’янець»

    Секрети виробництва якісних круасанів від ТМ «Рум’янець»

    • 17 серпня 2022
    Не обов’язково бути володарем зірок Мішлен, аби з першого погляду відрізнити справжній мереживний круасан, виготовлений з дотриманням відповідної рецептури і технологій, від звичайного рогалика. Пекарі та кондитери чудово знають, що круасани спекти не просто, а у промислових масштабах налагодити їх виробництво ще складніше. Секретами виготовлення якісних круасанів в Україні поділились технологи ТМ «Рум’янець» – Лідія Ряба та Ілона Бордюг.
    детальніше
  • ТМ
    5 секретів ефективного управління товарами категорії fresh

    5 секретів ефективного управління товарами категорії fresh

    • 16 серпня 2022
    Згідно з дослідженням видання Supermarket News, 58,6% ритейлерів у світі збільшують площу, що виділяється під товари категорії fresh та кулінарію. Причиною тому – зростання споживчого попиту на здорову їжу, а також готову продукцію власного виробництва. Разом зі зростанням популярності fresh-категорій зростає й потреба в управлінні ними.
    детальніше

Кращі компанії

Особи

Блоги