Статті
-
ТМ
LeviTrade: Наші партнери вкладають серце в кожен продукт і дбають про свій імідж
- 29 лютого 2024
У розмові з TradeMaster.UA, представник компанії LeviTrade розкриває секрети відбору закордонних партнерів, щоб із року в рік підтверджувати імідж компанії як бездоганного постачальника якісних і здорових продуктів.детальніше -
ТМ
Сервіс бронювання поромів Myizibooking — простий і економний спосіб для масштабування логістичного бізнесу
- 23 лютого 2024
У розмові з TradeMaster.UA Михайло Михайлочко, власник сервісу Myizibooking, розповів про напрямок поромних перевезень, його переваги для перевізників, і як швидко та ефективно застосувати їх у логістичній діяльності.детальніше -
ТМ
Головна подія весни Виставка-Конференція Food&NonFoodMaster&CatMаnMaster-2024
- 23 лютого 2024
Конференція збере: понад 450+ власників та топ-менеджерів роздрібних мереж (власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з роботи з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ). Провідних виробників та імпортерів FMCG товарів. Подія спрямована на перебудову співпраці ритейлерів і постачальників в нових умовах ринку, відновлення бізнесу компаній, сталий розвиток після війни та знаходження нових партнерів в Україні та за кордоном.детальніше -
ТМ
«Створюємо простір добрих»: «Файно Маркет» презентував серію анімаційних відеороликів
- 21 лютого 2024
Центральноукраїнська мережа магазинів «Файно Маркет» запустила серію анімаційних роликів, де розкриває свою місію «Добросусідства». Щороку компанія втілює благодійні ініціативи у межах корпоративних цілей сталого розвитку та надає персональні знижки.детальніше -
ТМ
Як стимулювати продажі за допомогою POP/POS-дисплеїв?
- 19 лютого 2024
Як вплинути на покупців, аби вони вибрали саме той товар, який ви хочете їм продати? Використати людську схильність до імпульсивних покупок! USTOR — харківський виробник металевого обладнання для ритейлу — стверджує, що це можна зробити за допомогою POP/POS-дисплеїв. Оригінальні конструкції, встановлені в касовій зоні або інших місцях з високою прохідністю, працюють як візуальні елементи. Вони привертають увагу споживачів та переконують їх зробити незаплановану покупку. Статистика свідчить: 8 з 10 імпульсивних покупок відбуваються у фізичних магазинах [дані досліджень Invesp].детальніше -
ТМ
Big Trade-Marketing Show-2023: New Reality – New Possibilities
- 09 лютого 2024
2 лютого в Києві відбулась щорічна, восьма за рахунком, Всеукраїнська конференція «Big Trade-Marketing Show-2023: New Reality – New Possibilities», яка стала головною подією року для вітчизняних трейд-маркетологів.детальніше -
ТМ
Шлях до успіху під час війни: історії досягнень українських виробників - ММСП за підтримки Програми USAID АГРО
- 07 лютого 2024
Утримання та розвиток вітчизняного бізнесу під час війни є важливим кроком для відновлення України. Національним майданчиком для пошуку бізнес - партнерів стала Всеукраїнська конференція "DistributionMaster: Нова реальність-виклики та рішення", яка відбулася 20 жовтня 2023 року в Києві та онлайн.детальніше -
ТМ
Під Львовом будують перший в Україні інклюзивний склад. Це – антонім радянських сірих промзон. Навіщо це девелоперу Alterra Group
- 31 січня 2024
Радянська влада лишила Україні у спадок засилля промислових підприємств, які сформували цілі промзони. На час розпаду СРСР, у Львові вони займали приблизно 40% тогочасної території міста, у Києві – більше третини. Зараз же чимало промзон або стоять зовсім закинутими через незатребуваність таких підприємств, або віддані, наприклад, під склади.детальніше -
ТМ
Зварювач пакетів дой-пак
- 26 січня 2024
Зварювачі пакетів - це спеціальні пристрої, призначені для герметичної запаювання різних матеріалів, зокрема, полімерних плівок, пакетів, алюмінієвої фольги і багато іншого. Ці пристрої забезпечують створення в упаковці щільних та надійних швів, які запобігають проникненню вологи, повітря, бруду, бактерій в упакований продукт.детальніше