Статьи
-
ТМ
Торговий агент 2021 - швидка обробка замовлень в польових умовах. Кейс YUGCONTRACT і ANT-Logistics
- 22 декабря 2021
Дитрибуція –один із найважливіших напрямків економіки країни, який тісно перетинається з логістикою та рітейлом. На відміну від будь-якого іншого виду бізнесу, дистрибуція не може існувати на ринку без торгових представників, і наразі набуває все більшої ваги питання автоматизації роботи торгових агентів, з огляду на їхню важливу роль у загальному ланцюгу постачань.подробнее -
ТМ
Сучасні технології BTL для сучасного бізнесу
- 21 декабря 2021
Успішній реалізації рекламного заходу, як і всьому в бізнесі, притаманна частка ризику. Іноді може дати збій навіть заздалегідь продумана кампанія, і досягнення поставлених маркетингових цілей не станеться. Як уникнути провалу та провести гідний BTL захід?подробнее -
ТМ
Як стати найактивнішою логістичною компанією в конкурентному середовищі й вирости втричі за рік?
- 20 декабря 2021
26 листопада 2021 року ТОВ «ОНІКС ТРЕЙД ЛОГІСТИК» (Onyx Trade) було визнано «Найактивнішою логістичною компанією» в рамках Національної премії «Ukrainian Logistics Award – 2021», у якій могла взяти участь будь-яка компанія, що надає рішення та послуги з логістики. Редакція вирішила дізнатись у власника компанії ONYX TRADE Олександра Павлюкевича, що стоїть за званням найактивнішої логістичної компанії і завдяки чому можна займати лідируючі позиції.подробнее -
ТМ
Як запуск нового РЦ за 3 місяці допоміг збільшити мережу з 250 до 350+ магазинів
- 16 декабря 2021
Consulting for Retail (C4R) стала генеральним партнером з автоматизації логістики на осінній конференції – ХХVI Всеукраїнський день логіста: Success stories у логістиці 2021. У рамках заходу компанія C4R спільно з представником зі сторони клієнта представила свою історію успіху, що надихає.подробнее -
ТМ
Олег Третьяков, Епікур: «Фактично з початком використання effie> ми почали зростати і у продажах. Контроль полиці допоміг стати ключовим гравцем у певних мережах, і зараз нас ігнорувати складно»
- 16 декабря 2021
Пишаємося причетністю до успіху компанії, яка зовсім недавно вийшла на усталений конкурентний ринок. За короткий проміжок часу вона завоювала місце і на полиці, і в серцях покупців. Про те, як керує своїми продажами бренд «Епікур», і яких результатів досяг за допомогою сервісу effie>, розповідає керівник напряму «Мерчендайзинг» Олег Третьяков.подробнее -
ТМ
Жирний слід ефірних олій – міф чи реальність?
- 15 декабря 2021
Спростування розповсюдженого міфу про жирний слід на одязі або на інших носіях після застосування ефірних олійподробнее -
ТМ
Что делать с пластиковой тарой: ваш гайд по пластику от Alfapack
- 14 декабря 2021
Пластик как материал может быть безопасным. С тем, сколько тонн пластика ежедневно производится и сколько уходит в общий мусорный контейнер, это утверждение может звучать сомнительно. Но на самом деле пластиковые отходы действительно могут быть не только безопасными, но и полезными, если соблюдать некоторые условия.подробнее -
ТМ
30-річчя та нова ера U&SLUNO
- 14 декабря 2021
Тридцятиріччя Остравської ІТ-компанії U&SLUNO (Чеська Республіка) – це не лише святкування ювілею і радість подальшого зростання, але й фундаментальні зміни в структурі власності компанії. Відома підприємниця Марта Новакова продала компанію своєму синові Іржі Новаку. Про досягнення та плани на майбутнє, вони ділять з редакцією TradeMaster.ua.подробнее -
ТМ
Ювелірна історія бренду SOVA
- 09 декабря 2021
Бренд SOVA відомий своїми колабораціями з дизайнерами, а з недавнього часу і з українськими артистами, а також із соціальними та екологічними ініціативами.подробнее