Статті
-
ТМ
Як українські компанії тримають економічний фронт: підсумки компанії ТАД за 2022 рік
- 30 січня 2023
Економіка України зазнала й продовжує зазнавати значних збитків від російської збройної агресії, які навіть важко оцінити. Однак виграти війну неможливо без збереження макроекономічної стабільності. Саме тому російські обстріли енергетичної системи мають власне на меті знищення економіки через руйнування енергетики.детальніше -
ТМ
Смартфон — найпопулярніший товар серед українців (e-commerce підсумки 2022 року)
- 27 січня 2023
До кінця 2022 року рівень онлайн-покупок в Інтернеті відновився до показника 2021-го та склав 77%. Серед аргументів на користь онлайн-шопінгу покупці назвали вигідну ціну, економію часу та наявність товару. Що ж купували та скільки витрачали українці в турбулентному 2022 році — у дослідженні OLX та CBR.детальніше -
ТМ
Оптимізація асортименту за принципом «лагом» і збільшення продажів ВТМ в Аврора
- 26 січня 2023
У мережі мультимаркетів «Аврора» – 38 ВТМ. Частка від загального асортименту досягає 12% і за рік майже не змінилась, хоча й були турбулентні періоди. На сьогодні мережа зацікавлена в співпраці з національними виробниками. Ідеальний партнер, який може запропонувати адаптивність виробництва й швидко приймає рішеннядетальніше -
ТМ
Ринок вантажних перевезень у 2022 році
- 23 січня 2023
ума задокументованих збитків, завданих транспортній інфраструктурі України за час повномасштабного вторгнення росії становить 35–40 млрд доларів. Внаслідок бойових дій пошкоджені або зруйновані 311 мостів і мостових переправ, 24,8 тис. км доріг. При цьому на деокупованих територіях уже відновлений проїзд 49 штучними спорудами на автодорогах державного значення.детальніше -
Надійність, гнучкість, зручність та прозорість – запорука успіху в ділових відносинах із постачальниками. Досвід МЕТRО
- 20 січня 2023
Власні торгові марки МЕТRО наразі представлені 6 фокусними брендами. Серед них найбільше представлена категорія продовольчих товарів, 4 фокусні бренди – METRO Chef, METRO Premium, RIOBA та ARО.детальніше -
ТМ
Що потрібно знати про догляд за шкірою обличчя для чоловіків
- 17 січня 2023
Незаперечна істина в тому, що незалежно від вашої статі, стилю або способу життя важливо дбати про свою шкіру. Багато чоловіків помилково вважають, що догляд за шкірою має бути дуже складним. Але це не обов'язково: у вас може бути простий і водночас ефективний режим, якому легко слідувати в рамках повсякденних гігієнічних процедур. Далі поговоримо про те, які продукти важливі для збереження свіжості та здоров'я вашої шкіри.детальніше -
ТМ
Зустрічай Світанок з Мрією – новий український бренд соків та нектарів від «Галіція-Трейд» з інноваційним форматом галереї сучасного діджитал-мистецтва
- 13 січня 2023
Споживчі тренди сьогодення сприяють розвитку українського продукту. Українці стають більш раціональними у споживанні, збільшуючи попит на товари вітчизняного виробництва. При здійсненні покупки 54% опитаних споживачів звертають особливу увагу на бренд в контексті країни походження (Згідно результатів дослідження компанії Gradus Research). Істотні зміни й перебудова категорії «Соки та нектари», в тому числі ротація звичних брендів на імпортні з невиправдано високим цінником, стали поштовхом до розширення портфелю брендів ТОВ «Галіція-Трейд».детальніше -
Найправильніша стратегія – швидке реагування на зміни середовища та реагування на страхи покупців
- 12 січня 2023
Продукція ВТМ Лінії магазинів EVA неодноразово отримувала нагороди на світовому рівні, це той випадок, коли мережа задає тренд у розвитку Private Label краси та здоров’я.детальніше -
Аналіз розвитку ВТМ У 2021–2022 роках
- 10 січня 2023
Протягом останніх років разом із ростом частки сучасних форматів (дискаунтерів, супермаркетів, гіпермаркетів, C&C) та лояльності до сучасних торгових мереж на українському ринку спостерігався поступовий ріст власних торгових марок (ВТМ) і 2022 рік не став винятком.детальніше