інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Статті

  • ТМ
    Еко-лавка: Бізнес успішний, коли власник – фанат своєї справи

    Еко-лавка: Бізнес успішний, коли власник – фанат своєї справи

    • 03 червня 2022
    «Еко-лавка» – це спеціалізовані магазини біля дому, що пропонують еко продукцію, а ключовим чинником у розвитку асортименту є натуральність. До війни мережа налічувала більше 90 об’єктів. Як розвивалась мережа, які були плани і яких змін зазнала «Еко-лавка» з моменту вторгнення росії, розповідає співвласник і директор з розвитку Олександр Петренко.
    детальніше
  • ТМ
    Оптимізація транспортної логістики за часів воєнного положення

    Оптимізація транспортної логістики за часів воєнного положення

    • 01 червня 2022
    27 травня 2022 року відбувся третій круглий стіл у рамках проєкту «Відновлення ланцюгів постачання галузі харчової промисловості в умовах воєнного та післявоєнного стану в Україні», який ініційовано та проводиться компанією TradeMasterGroup за підтримки Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО).
    детальніше
  • ТМ
    Альянс ОСНОВА: Гнучкість – це перевага на сучасному агресивному ринку

    Альянс ОСНОВА: Гнучкість – це перевага на сучасному агресивному ринку

    • 01 червня 2022
    «Альянс Основа» – це об’єднання продуктових різноформатних магазинів, що функціонують під торговельними марками OSNOVA, «Домашній маркет», PRO – просто продукти. Мережа продемонструвала активний розвиток у минулому році й цього року планувала зосередитися на роботі з асортиментом, адже асортимент – один із ключових складових успішного функціонування на шляху до завоювання лояльності споживачів. В планах був розвиток категорії, що не були представлені раніше, – креативні подарунки, книги, екологічні товари, БАДи, здорове харчування, а також товари власного виробництва. Про роботу і зміни в мережі розповідає Наталія Варшавська, амбасадор, співвласник та керівник департаменту стратегічного маркетингу «Альянсу Основа».
    детальніше
  • ТМ
    Ринок персоналу й війна: нові реалії та перспективи

    Ринок персоналу й війна: нові реалії та перспективи

    • 31 травня 2022
    З початком війни з’явились нові тенденції ринку праці, відбулися зміни в поведінці як роботодавців, так і шукачів. На сьогодні попит перевищує пропозицію, компанії оптимізують витрати, скорочують заробітні плати та бонуси або взагалі скорочують співробітників. Про зміни в роботі, пошук нового персоналу, безпеку на робочих місцях і перспективи ринку праці редакції розповіла керівниця відділу персоналу компанії, що виготовляє макаронні вироби і крупи під ТМ «Ярка», Маргарита Рубаненко.
    детальніше
  • ТМ
    Електросамокат – сучасний, доступний і напростіший транспорт для поїздок «останньої милі»

    Електросамокат – сучасний, доступний і напростіший транспорт для поїздок «останньої милі»

    • 27 травня 2022
    Хто із нас не любив поганяти на самокаті в дитинстві у дворі? Для кожного це була найулюбленіша розвага. Згодом такий засіб пересування вдосконалився, і тепер електросамокати для дорослих стали незамінним помічником у близьких поїздках.
    детальніше
  • ТМ
    Практичні рішення з оптимізації складської логістики з урахуванням реальних змін в умовах воєнного положення

    Практичні рішення з оптимізації складської логістики з урахуванням реальних змін в умовах воєнного положення

    • 27 травня 2022
    24 травня 2022 року відбувся другий круглий стіл у рамках проєкту щодо «Відновлення ланцюгів постачання галузі харчової промисловості в умовах воєнного та післявоєнного стану в Україні», який ініційовано та проводиться компанією TradeMasterGroup за підтримки Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО).
    детальніше
  • ТМ
    Місце управління товарними запасами у концепції Supply Chain під час війни

    Місце управління товарними запасами у концепції Supply Chain під час війни

    • 24 травня 2022
    20 травня 2022 року відбувся перший круглий стіл у рамках заходу «Відновлення ланцюгів постачання галуз харчової промисловості», ініційованого компанією TradeMasterGroup за підтримки Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО).
    детальніше
  • ТМ
    Ольга Ющенко: Епіцентр забезпечить країну товарами, необхідними для відбудови

    Ольга Ющенко: Епіцентр забезпечить країну товарами, необхідними для відбудови

    • 24 травня 2022
    З перших днів війни мережа ТЦ Епіцентр стала одним із найбільших в Україні постачальників товарів для військових та гуманітарних потреб. Топ-менеджерка компанії розповіла про головні виклики з початку повномасштабної агресії, динаміку продажів та найбільш дефіцитні товарні категорії.
    детальніше
  • ТМ
    Мережа аптек «D.S.»: Кожен має працювати на своєму місці і робити свій внесок у спільну Перемогу!

    Мережа аптек «D.S.»: Кожен має працювати на своєму місці і робити свій внесок у спільну Перемогу!

    • 18 травня 2022
    Робота аптек та фармацевтичної індустрії загалом дуже важлива в системі охорони здоров’я населення, особливо коли в країні війна. Логістика ускладнена, життєво важливі препарати в дефіциті, подекуди ціна доставки ліків може вартувати життя, але попри все це функціонування аптек потрібно забезпечувати. Про роботу мережі аптек «D.S.» редакції розповідають комерційний директор Каріне Саакян, директорка з маркетингу Люба Дуб та операційний директор Сергій Лозинський.
    детальніше