Статті
-
ТМ
П’ять головних трендів в ритейлі у 2022 році
- 11 серпня 2022
Глобальна пандемія досі продовжує чинити тиск на світ ритейлу. В Інтернеті ритейлери продовжують активний розвиток, їм необхідно виконувати замовлення та поповнювати запаси все швидше та швидше, а також скорочувати витрати та збитки, викликані поверненнями. В офлайні проблеми зовсім інші – у фізичному світі ритейлери стикаються зі зниженням відвідуваності та необхідністю конкурувати з глобальними інтернет-магазинами - як за зручністю, так і за ціною.детальніше -
ТМ
Як за рік змінилися ціни на м
- 09 серпня 2022
Всеукраїнський сервіс доставки продуктів Zakaz.ua проаналізував, як змінилися ціни на м’ясо в супермаркетах країни протягом року. Суттєве подорожчання спіткало всі види свіжої охолодженої продукції: птицю, яловичину, свинину, баранину та крольчатину. Найбільше зросла ціна на курячу печінку, тушку індички та ребра яловичини.детальніше -
ТМ
Головні світові тренди в логістиці та ланцюгах постачань 2022 року. Частина 2
- 29 липня 2022
Які тенденції логістики та ланцюгів постачань будуть критично важливим для провідних ритейлерів і логістичних компаній у 2022 році.детальніше -
ТМ
NOVUS: адаптація, відновлення та розвиток попри війну
- 26 липня 2022
Мережа NOVUS не припиняла роботу з перших днів повномасштабного вторгнення рф в Україну, не зважаючи на втрати складів, понівечення магазинів та знищення головного офісу в ТРЦ Retroville. Через що довелось пройти команді, як адаптувались до нових умов, про розвиток, постачальників та маркетингові активності, розповів генеральний директор мережі NOVUS Марк Петкевич.детальніше -
ТМ
Робота WOG CAFE в умовах воєнного стану: виклики та відновлення роботи
- 25 липня 2022
Мережа АЗК WOG до повномасштабного вторгнення росії активно розвивала небензиновий напрям бізнесу. WOG CAFE – це бренд, про який знає, мабуть, кожен на території України, адже купити необхідні продукти в дорогу, випити каву й поласувати фірмовими стравами можна було не лише на АЗК, а й у потягах Інтерсіті та аеропортах. До війни магазини та кафе працювали цілодобово, не було ніяких обмежень, але з 24 лютого багато бізнесів зазнали значних втрат і проблем. Небо закрите, Укрзалізниця теж працювала в абсолютно новому режимі й лише з 13 травня у швидкісних поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+ знову запрацювали WOG CAFE. Про те, як відновлювали роботу харчового напряму в мережі, налагоджували логістику й що на сьогодні в пріоритеті, дізнаєтесь в новому інтерв’ю.детальніше -
ТМ
Головні світові тренди в логістиці та ланцюгах постачань 2022 року. Частина 1
- 21 липня 2022
Які тенденції логістики та ланцюгів постачань будуть критично важливим для провідних ритейлерів і логістичних компаній у 2022 році.детальніше -
9 вересня 2022 року відбудеться конференція Food&NonFoodMaster-2022: Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час
- 21 липня 2022
В Києві відбудеться XIII Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2022, яка збере разом понад 300 топ менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників. Організатор заходудетальніше -
ТМ
Ранозагоювальні інгредієнти
- 18 липня 2022
Сьогодні поговоримо про актуальну як ніколи (нажаль з відомих всім причин) тему ранозагоювальних інгредієнтів.детальніше -
ТМ
Повне відновлення поставок та напружений графік розвитку мережі JYSK в Україні заради перемоги
- 13 липня 2022
Із початку повномасштабної війни магазини JYSK в Україні припинили діяльність, але швидко відновили роботу й постачання усіх товарів, не лише тих, що входять до критичного імпорту. Звичайно, у компанії є відхилення від стратегічних планів на 2022 рік, але й надалі мережа працює над оновленням уже існуючих магазинів, відкриттям нових та відновленням зруйнованих. Про особливості роботи ритейлера в умовах війни і План відновлення на 2023 фінансовий рік редакції розповів Country Manager JYSK в Україні Євген Іваниця.детальніше