інтервю від виробника, інтервю від ТОП-керівника з маркетингу, інтервю від маркетолога, ТОП інтервю від виробника, інтервю від мережі магазинів, інтервю від виробника продуктових товарів

Статті

  • Відкриття інноваційного заводу MOVA brewing co. – новий етап розвитку культури крафтового пива в Україні

    Відкриття інноваційного заводу MOVA brewing co. – новий етап розвитку культури крафтового пива в Україні

    • 26 квітня 2021
    Частка крафтового пива на ринку України дуже мізерна й на сьогодні не перевищує 3%, так як культура споживання крафту в нашій країні почала розвиватися не так давно. Але з кожним роком кількість шанувальників пива, звареного за авторськими рецептами, зростає. Змінюється і сама культура споживання хмільного напою – стає більше дегустацій, beer-фестивалів, з'являються нові формати барів, пабів і ресторанів, а також нові проєкти, націлені на розвиток цієї сфери в Україні. Одним із таких проєктів, який активно розвиває культуру споживання пива і творить історію українського крафту, є пивоварня MOVA brewing сo., створена Борисом Гільдіним і Богданом Точкою. І з січня 2021 року почався її новий етап розвитку з відкриттям власного інноваційного заводу.
    детальніше
  • Швидка комплектація на складі. Нові комплектувальники замовлень Linde

    Швидка комплектація на складі. Нові комплектувальники замовлень Linde

    • 23 квітня 2021
    В наші дні в інтернеті можливо придбати практично все: товари повсякденного попиту, одяг і косметику, господарчі товари, меблі, тощо. Загальна тенденція заміни походу в магазин на придбання всіх необхідних товарів в інтернеті значно прискорилася в обставинах сьогодення. Більшість експертів і дослідників ринку вважають, що споживчі переваги, які створюються зараз, будуть зберігатися і після пандемії. В результаті, зростання сегмента електронної торгівлі набагато вище, ніж прогнозували раніше.
    детальніше
  • ТМ
    Дифференцируйся или умирай! Ищем новые пути преодоления кризиса, основываясь на НОВЫХ ТРЕНДАХ!

    Дифференцируйся или умирай! Ищем новые пути преодоления кризиса, основываясь на НОВЫХ ТРЕНДАХ!

    • 22 квітня 2021
    «Если у вас спад продаж, идите туда, где рост. Делайте то, что еще не делает никто. Используйте опыт из других сфер деятельности. Анализируйте тенденции рынка и мировые тренды». Такие советы дают сегодня многие эксперты на различных конференциях. Но так ли легко применить теорию на практике в нынешних реалиях, и где найти действительно работающие кейсы, позволяющие не просто пропиариться в соцсетях и работать с лояльностью потребителей в долгосрочной перспективе, а в оперативном режиме добиться роста продаж категории, увеличения среднего чека и других показателей эффективной работы, от которой зависит общий финансовый результат компании?
    детальніше
  • ТМ
    Рішучі інвестиції в онлайн забезпечили стійкість іграшкового бізнесу – кейс KIDDISVIT

    Рішучі інвестиції в онлайн забезпечили стійкість іграшкового бізнесу – кейс KIDDISVIT

    • 20 квітня 2021
    Попри важкі часі, в які ми живемо, перспективи іграшкового бізнесу у 2021 році виглядають непоганими. 2020-й був жахливим роком для людства з точки зору порушення звичного способу життя та ведення бізнесу. Проте дані виробників і постачальників іграшок свідчать про незначне падіння іграшкової галузі у порівнянні з іншими категоріями споживчих товарів.
    детальніше
  • Что лучше: купить квартиру у застройщика или на вторичном рынке?

    Что лучше: купить квартиру у застройщика или на вторичном рынке?

    • 20 квітня 2021
    Прожив некоторое время на съемных квартирах, рано или поздно вы придете к решению, что нужно перестать месяц за месяцем тратить деньги на аренду и купить собственную квартиру. В этой статье мы рассмотрим плюсы и минусы покупки жилья у застройщика или на вторичном рынке. Вам лучше учесть эти факторы, прежде чем начинать поиск собственности.
    детальніше
  • ТМ
    Youtube – сильнейший маркетинговый инструмент. И самый недооцененный в Украине.

    Youtube – сильнейший маркетинговый инструмент. И самый недооцененный в Украине.

    • 15 квітня 2021
    Продюсер и режиссер Алексей Рослов рассказывает о преимуществах Youtube при продвижении товаров и услуг.
    детальніше
  • ТМ
    Мікро-мерчандайзинг і управління торговим простором як дешевий і ефективний спосіб просування продажів

    Мікро-мерчандайзинг і управління торговим простором як дешевий і ефективний спосіб просування продажів

    • 14 квітня 2021
    Мерчандайзинг – це практика просування товарів у розрідбних продажах. Зазвичай під мерчандайзингом мається на увазі підбір рекламних і маркетингових інструментів – як з боку виробника, так і з боку продавця.
    детальніше
  • Розкинути мережі: спочатку автоматизувати, потім масштабувати

    Розкинути мережі: спочатку автоматизувати, потім масштабувати

    • 14 квітня 2021
    Яка торгова точка не прагне стати великою мережею ... Масштабування – логічна мета для ритейл-бізнесу. І статистика минулого року показує, що у багатьох операторів це непогано виходить. Кількість відкритих в 2020 році українськими ритейлерами торгових точок перевищила показники 2019 року майже на 40%. Що сприяє успішному зростанню торгової мережі і як технології автоматизації допомагають в цьому?
    детальніше
  • ТМ
    Зачем вам красивые магазины, если клиенты из них уходят молча? Лидогенерация с полки

    Зачем вам красивые магазины, если клиенты из них уходят молча? Лидогенерация с полки

    • 13 квітня 2021
    Классический магазин не дешевое удовольствие. Дизайн, мебель, торговое оборудование, свет, аромо-маркетинг. Много затрат для того, чтобы заманить покупателя к себе, но множество покупателей заходят и выходят без покупки. Можно, конечно, решить, что это нормально и с этим жить, а можно не сдаваться и ловить цифровой след интереса покупателя. О том, как это делать читайте ниже.
    детальніше