Статті
-
Відкриття інноваційного заводу MOVA brewing co. – новий етап розвитку культури крафтового пива в Україні
- 26 квітня 2021
Частка крафтового пива на ринку України дуже мізерна й на сьогодні не перевищує 3%, так як культура споживання крафту в нашій країні почала розвиватися не так давно. Але з кожним роком кількість шанувальників пива, звареного за авторськими рецептами, зростає. Змінюється і сама культура споживання хмільного напою – стає більше дегустацій, beer-фестивалів, з'являються нові формати барів, пабів і ресторанів, а також нові проєкти, націлені на розвиток цієї сфери в Україні. Одним із таких проєктів, який активно розвиває культуру споживання пива і творить історію українського крафту, є пивоварня MOVA brewing сo., створена Борисом Гільдіним і Богданом Точкою. І з січня 2021 року почався її новий етап розвитку з відкриттям власного інноваційного заводу.детальніше -
Швидка комплектація на складі. Нові комплектувальники замовлень Linde
- 23 квітня 2021
В наші дні в інтернеті можливо придбати практично все: товари повсякденного попиту, одяг і косметику, господарчі товари, меблі, тощо. Загальна тенденція заміни походу в магазин на придбання всіх необхідних товарів в інтернеті значно прискорилася в обставинах сьогодення. Більшість експертів і дослідників ринку вважають, що споживчі переваги, які створюються зараз, будуть зберігатися і після пандемії. В результаті, зростання сегмента електронної торгівлі набагато вище, ніж прогнозували раніше.детальніше -
ТМ
Дифференцируйся или умирай! Ищем новые пути преодоления кризиса, основываясь на НОВЫХ ТРЕНДАХ!
- 22 квітня 2021
«Если у вас спад продаж, идите туда, где рост. Делайте то, что еще не делает никто. Используйте опыт из других сфер деятельности. Анализируйте тенденции рынка и мировые тренды». Такие советы дают сегодня многие эксперты на различных конференциях. Но так ли легко применить теорию на практике в нынешних реалиях, и где найти действительно работающие кейсы, позволяющие не просто пропиариться в соцсетях и работать с лояльностью потребителей в долгосрочной перспективе, а в оперативном режиме добиться роста продаж категории, увеличения среднего чека и других показателей эффективной работы, от которой зависит общий финансовый результат компании?детальніше -
ТМ
Рішучі інвестиції в онлайн забезпечили стійкість іграшкового бізнесу – кейс KIDDISVIT
- 20 квітня 2021
Попри важкі часі, в які ми живемо, перспективи іграшкового бізнесу у 2021 році виглядають непоганими. 2020-й був жахливим роком для людства з точки зору порушення звичного способу життя та ведення бізнесу. Проте дані виробників і постачальників іграшок свідчать про незначне падіння іграшкової галузі у порівнянні з іншими категоріями споживчих товарів.детальніше -
Что лучше: купить квартиру у застройщика или на вторичном рынке?
- 20 квітня 2021
Прожив некоторое время на съемных квартирах, рано или поздно вы придете к решению, что нужно перестать месяц за месяцем тратить деньги на аренду и купить собственную квартиру. В этой статье мы рассмотрим плюсы и минусы покупки жилья у застройщика или на вторичном рынке. Вам лучше учесть эти факторы, прежде чем начинать поиск собственности.детальніше -
ТМ
Youtube – сильнейший маркетинговый инструмент. И самый недооцененный в Украине.
- 15 квітня 2021
Продюсер и режиссер Алексей Рослов рассказывает о преимуществах Youtube при продвижении товаров и услуг.детальніше -
ТМ
Мікро-мерчандайзинг і управління торговим простором як дешевий і ефективний спосіб просування продажів
- 14 квітня 2021
Мерчандайзинг – це практика просування товарів у розрідбних продажах. Зазвичай під мерчандайзингом мається на увазі підбір рекламних і маркетингових інструментів – як з боку виробника, так і з боку продавця.детальніше -
Розкинути мережі: спочатку автоматизувати, потім масштабувати
- 14 квітня 2021
Яка торгова точка не прагне стати великою мережею ... Масштабування – логічна мета для ритейл-бізнесу. І статистика минулого року показує, що у багатьох операторів це непогано виходить. Кількість відкритих в 2020 році українськими ритейлерами торгових точок перевищила показники 2019 року майже на 40%. Що сприяє успішному зростанню торгової мережі і як технології автоматизації допомагають в цьому?детальніше -
ТМ
Зачем вам красивые магазины, если клиенты из них уходят молча? Лидогенерация с полки
- 13 квітня 2021
Классический магазин не дешевое удовольствие. Дизайн, мебель, торговое оборудование, свет, аромо-маркетинг. Много затрат для того, чтобы заманить покупателя к себе, но множество покупателей заходят и выходят без покупки. Можно, конечно, решить, что это нормально и с этим жить, а можно не сдаваться и ловить цифровой след интереса покупателя. О том, как это делать читайте ниже.детальніше