Статьи

  • ТМ
    Квадратні метри для бізнесу: попит відновлюється, а кількість пропозицій на ринку зростає

    Квадратні метри для бізнесу: попит відновлюється, а кількість пропозицій на ринку зростає

    • 07 июля 2022
    Ринок оренди комерційної нерухомості оживає. У порівнянні з березнем, кількість вільних приміщень зросла в усіх регіонах. Водночас збільшується активність орендарів, адже середня кількість відгуків на одне оголошення наближається до довоєнного рівня. Про те, як змінювалася динаміка на ринку комерційної оренди та яких квадратних метрів найбільше потребує бізнес — в аналітиці OLX Нерухомість.
    подробнее
  •  Робота під час війни: більше вакансій для будівельників та висока активність пошукачів

    Робота під час війни: більше вакансій для будівельників та висока активність пошукачів

    • 01 июля 2022
    За більш ніж чотири місяці війни мільйони українців втратили роботу через вимушений переїзд або зупинку роботи підприємств. Водночас ринок праці продовжує відновлюватися. Наприклад, на OLX Робота в червні кількість вакансій на повний робочий день у сфері будівництва тільки в Києві зросла в 3 рази у порівнянні з березнем. При цьому роботодавці готові не лише наймати співробітників, а й платити їм вищу заробітну плату. Про особливості працевлаштування у воєнний період та пропозиції на ринку праці — у аналітиці OLX Робота.
    подробнее
  • ТМ
    Огляд автомобільних і контейнерних перевезень під час війни

    Огляд автомобільних і контейнерних перевезень під час війни

    • 01 июля 2022
    Війна, яку розпочала росія, змінила не лише життя кожного українця, а й вплинула на весь бізнес. Налагоджені ланцюги поставок перестали працювати. Закриті порти, відсутність авіасполучення, постійні ризики із автодоставкою, з одного боку, та брак персоналу (через мобілізацію і міграцію), фізичні втрати, проблеми з паливом, з іншого, – і це далеко не все, що спонукало компанії з налагодженою логістикою переорієнтовуватись за лічені дні. Волонтерам та усім, хто активно долучився до гуманітарного фронту, щоб допомогти Україні, взагалі потрібно було налагоджувати логістичні процеси вперше. Але логістика навіть в умовах війни працює і є критично важливою. Ситуацію на логістичному ринку коментує Олександр Павлюкевич, власник компанії ONYX TRADE.
    подробнее
  • ТМ
    Перевезення промислового обладнання

    Перевезення промислового обладнання

    • 30 июня 2022
    Перевезення негабаритних вантажів, до яких відноситься і промислове обладнання, передбачає транспортування вантажу, що перевищує максимальні норми, має значну вагу, обсяг, а часто і зміщений центр ваги. Усе це ускладнює перевезення, тому для транспортування таких вантажів необхідно звертатися до професійних логістів, які пройшли спеціальну підготовку, знають усі тонкощі й значний досвід роботи.
    подробнее
  • ТМ
    ISEI: Сервіс – це душа бренду

    ISEI: Сервіс – це душа бренду

    • 24 июня 2022
    У формуванні асортименту в ISEI дотримуються ingredient-firt підходу. Орієнтуються не так на географію та конкретні бренди, як на ефективність засобів та вирішення завдяки ним різних потреб клієнтів. Зараз у мережі продовжують активно розвивати категорії догляду для обличчя, волосся та тіла. Не залишають і поза увагою нішу засобів для гігієни та будинку. Особливу увагу планували приділяти б`юті-гаджетам, що стали популярні в контексті домашнього догляду під час пандемії та залишилися в нашій бьюті-рутині. Про це та зміни у зв'язку з російською агресію розповіла редакції Ксенія Сергєєва, операційний директор ISEI.
    подробнее
  • ТМ
    Зміни в роботі Auchan під час війни та до чого тут «Ренесанс України»

    Зміни в роботі Auchan під час війни та до чого тут «Ренесанс України»

    • 23 июня 2022
    Під час війни український ритейл зазнав багато труднощів. На сьогодні знищено не одне підприємство, є значні обмеження виробництв, деякі компанії опинились на тимчасово окупованих територіях без можливості доступу до них, що змушує роздрібні мережі шукати нових постачальників. Крім того, доводиться будувати нову логістику поставок, адже зруйновані дороги й склади, змінювати асортимент в умовах масового переселення та зниження купівельної спроможності, а також забезпечувати регулярну доставку товарів, коли пальне в дефіциті й значно подорожчало. Які виклики постали перед компанією Auchan Україна, яка ситуація на власному фронті зараз у мережі, читайте у матеріалі.
    подробнее
  • ТМ
    Вітмарк-Україна: робота і благодійність під час війни

    Вітмарк-Україна: робота і благодійність під час війни

    • 22 июня 2022
    Провідний виробник соків та продуктів дитячого харчування «Вітмарк-Україна» – одна з компаній, які не розгубилися з початком вторгнення військ рф та швидко пристосувалася до важких умов воєнного стану.
    подробнее
  • ТМ
    Бізнес і війна: налагодження ланцюгів постачання, запуск нового РЦ і соціальна відповідальність компанії «Аврора»

    Бізнес і війна: налагодження ланцюгів постачання, запуск нового РЦ і соціальна відповідальність компанії «Аврора»

    • 21 июня 2022
    У кожного із партнерів мережі «Аврора Мультимаркет», що працює у форматі One Dollar, компанія асоціюється із своєчасними розрахунками за поставлені товари, співпрацею винятково в правовому полі, високими стандартами та Lean технологіями. До початку війни мережа практично досягала позначки в 1000 торгових точок і мала грандіозні плани розвитку. Про зміни в роботі, ситуацію на ринку сьогодні і виклики, із якими мережі вдалось впоратись, розповідає СЕО Тарас Панасенко.
    подробнее
  • VARUS: Працювати – це наш фронт, бо ми є важливою частиною продуктової безпеки країни

    VARUS: Працювати – це наш фронт, бо ми є важливою частиною продуктової безпеки країни

    • 20 июня 2022
    VARUS – національна мережа магазинів, яка на сьогодні представлена 111 магазинами в 25 населених пунктах України. З моменту вторгнення росії ринок зазнав змін, бізнесу довелось перелаштовуватись і шукати нові шляхи взаємодії з партнерами, щоб надати доступ населенню до соціально важливих товарів. Про виклики з початком війни, взаємодію з партнерами й колишніми конкурентами, маркетингову активність та соціальну відповідальність розповідає Ольга Румянцева, директор з маркетингу VARUS.
    подробнее