Статті
-
ТМ
Від магазину до мережі: як зрозуміти, що настав час запускати франшизу
- 17 липня 2025
Успішні декілька магазинів - це не завжди фінал історії. Часто це лише початок більшого. Але як зрозуміти, що настав саме той момент, коли варто переходити від локального бізнесу до мережі через франчайзинг?детальніше -
ТМ
Як інтернет-магазини можуть платити лише за продажі
- 16 липня 2025
У ніші E-commerce важливо бути помітним і представленим на різних майданчиках, щоб збільшити охоплення аудиторії та забезпечити стабільний потік потенційних клієнтів. Реклама в Google або Meta — це надійні канали, які використовують майже всі інтернет-магазини, але вони можуть забирати значну частину бюджету, і не завжди є гарантія, що витрати окупляться. Однак, якщо ви вже працюєте з Facebook та AdWords, це чудово! Але варто також подумати про CPA маркетинг і запуск партнерської програми, що допоможе розширити охоплення та залучити нових клієнтів.детальніше -
ТМ
NAVI EC-KS-215: нова ера кас самообслуговування в ритейлі
- 15 липня 2025
Темп життя прискорюється, люди цінують свій час. Це стимулює роздрібні мережі до пошуку технологічних рішень, які підвищують швидкість обслуговування, оптимізують використання простору торгової точки та знижують залежність від персоналу.детальніше -
ТМ
Оптимізація ланцюга постачань в умовах нестабільності: як компанія «Євромікс» будує майбутнє логістики
- 11 липня 2025
«Євромікс» є провідним дистриб'ютором та імпортером продукції світових і локальних брендів в Україні, з понад двадцятирічним досвідом роботи. Завдяки налагодженим зв'язкам у ключових каналах збуту — від роздрібної та сучасної торгівлі до АЗС, аптек, e-commerce, державних закупівель і благодійних організацій — компанія забезпечує ефективне охоплення понад 30 мільйонів споживачів. Сьогодні «Євромікс» активно інтегрує передові технології та оптимізує ланцюги постачань для досягнення високої ефективності в умовах нестабільного ринку.детальніше -
ТМ
Логістика на межі змін: як зберегти ефективність у часи нестабільності
- 08 липня 2025
Приватне акціонерне товариство «ВГП» — один із провідних виробників гігієнічної паперової продукції в Україні, який працює під добре знаним брендом «Ruta». Компанія активно розвиває експортний напрямок, модернізує виробництво і логістичні процеси, прагнучи відповідати найвищим європейським стандартам.детальніше -
ТМ
UNI-LAMAN GROUP — опора для малого бізнесу в умовах воєнного часу. Підсумки участі у Форумі підприємців
- 03 липня 2025
26–27 червня в Києві відбувся Форум підприємців, присвячений підтримці малого та середнього бізнесу в Україні. Захід об’єднав підприємців, представників ділового середовища, логістичних операторів і сервісних компаній, які продовжують будувати економіку навіть в умовах повномасштабної війни.детальніше -
ТМ
Оптимізація ланцюга постачань в умовах нестабільності: як компанія «Євромікс» будує майбутнє логістики
- 02 липня 2025
«Євромікс» є провідним дистриб'ютором та імпортером продукції світових і локальних брендів в Україні, з понад двадцятирічним досвідом роботи. Завдяки налагодженим зв'язкам у ключових каналах збуту — від роздрібної та сучасної торгівлі до АЗС, аптек, e-commerce, державних закупівель і благодійних організацій — компанія забезпечує ефективне охоплення понад 30 мільйонів споживачів. Сьогодні «Євромікс» активно інтегрує передові технології та оптимізує ланцюги постачань для досягнення високої ефективності в умовах нестабільного ринку.детальніше -
ТМ
TikTok, Reels, Shorts: Чому бренди обирають відео у 2025 році?
- 26 червня 2025
У 2025 році відеоконтент став головним інструментом маркетингових стратегій, змінюючи спосіб комунікації між брендами та споживачами. Соціальні мережі активно фокусуються на коротких відеоформатах, що сприяє інтерактивності та персоналізації контенту. Платформи, такі як TikTok, Instagram Reels, YouTube Shorts і Facebook, активно стимулюють розвиток відеоконтенту, оскільки він здатний ефективніше привертати увагу й утримувати зацікавленість користувачів у порівнянні з традиційними статичними форматами.детальніше -
ТМ
ProCare виходить на ринок догляду за ротовою порожниною з новим брендом Medosan
- 26 червня 2025
ProCare, українська компанія з багаторічною експертизою у сфері контрактного виробництва та створення private label-косметики, оголосила про запуск нового власного бренду — Medosan®. Лінійка засобів для догляду за ротовою порожниною вже доступна на сайті medosan.ua і покликана змінити уявлення про щоденну гігієну зубів і ясен.детальніше

















